+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Kids & Zo» voeding
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: voeding  (Read 1154 times)
radeloos :(
Guest
« on: 22-10-2011, 18:11:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

mijn zoontje van nu 10 mnd oud wil helemaal geen vaste voeding eten. vanaf hij 4 maanden is geef ik hem al fruithapje. die at hij eerst wel helemaal op zonder probleem. maar als het om echt voedsel gaat wil hij er niks van weten en spuugd alles uit. ik heb van alles en nog wat al geprobeerd. ik maak me echt zorgen om zijn groeiontwikkeling omdat hij nu essentiële voedingsstoffen mist. het enige wat hij wil eten is zijn flesvoeding. wie weet wat ik kan doen zodat hij wel gaat eten?
ikke
Guest
« Reply #1 on: 23-10-2011, 12:35:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Blijven proberen en toch wat minder flesvoeding als die met een jaar nog niks wil eten heeft hij er misgien een aversie tegen.
Dat hebben meerdere kindjes, laat je dan via je dokter doorverwijzen naar een goede kindertherapeute.
Succes!
kiss
Zelfde probleem
Guest
« Reply #2 on: 04-01-2012, 15:39:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mijn zoontje is nu 1 jaar en hij loopt al vanaf 8 maanden bij pre logopedie omdat hij niks wil eten.
Niks helpt hij drinkt alleen maar borstvoeding en verder niks af en toe neemt hij een stukje brood in zijn mond maar hij spuugt het na 10 minuten weer uit. Ik ben ook radeloos maar het advies dat ik van iedereen krijg is rustig en geduldig blijven want ieder kind gaat ooit eten.
€
Guest
« Reply #3 on: 18-02-2012, 18:14:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

geef hem geen fles of borst voeding dan eet hij vanzelf vast eten of een prakje
hij spugt het uit en weet dat hij dan toch de borst of fles krijgt geef hem dan niet zijn zin
even volhouden als hij honger heeft eet hij vanzelf andere eten
geen goed plan
Guest
« Reply #4 on: 19-02-2012, 15:44:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

geef hem geen fles of borst voeding dan eet hij vanzelf vast eten of een prakje
hij spugt het uit en weet dat hij dan toch de borst of fles krijgt geef hem dan niet zijn zin
even volhouden als hij honger heeft eet hij vanzelf andere eten
En dan moet zij het gekrijst van hem de hele dag aanhoren. @ts! Wat zegt je huisarts hiervan?
€
Guest
« Reply #5 on: 20-02-2012, 13:44:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En dan moet zij het gekrijst van hem de hele dag aanhoren. @ts! Wat zegt je huisarts hiervan?
als een baby leert om alleen in te slapen in zijn ledikant zonder gewiegt te worden door mama huild het kind ook moet je even doorheen
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: