Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: calvin carlo lorenzo velli rapist on facebook  (Read 2948 times)
help
Guest
« on: 26-02-2012, 01:21:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Enige tijd geleden stond er een topic over calvin carlo lorenzo velli. Via facebook heeft hij mij benaderd. Wij zouden afspreken in england. Dit heb ik achteraf niet gedaan omdat ik het niet vertrouwde door de topic die een tijdje geleden was geplaatst. Mamjo heeft deze verwijdert. Erg dom. De persoon die de topic heeft geplaatst heeft mij gered van hem. Zonder de bericht zou ik met hem afspreken. Achteraf ben ik achter gekomen dat hij vrouwen misbruikt. Mamjo haal geen belangrijke berichten weg die bet leven van vrouwen kunnen redden.lieve mensen pas op voor calvin velli.
Somali
Guest
« Reply #1 on: 26-02-2012, 03:41:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waarom doen die vrouwen geen aangifte dan Undecided Undecided Undecided
Somali
Guest
« Reply #2 on: 26-02-2012, 03:47:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En waarom spreek je met iemand af die je niet kent police  Alsje zo iets doet moet je altijd gaan waar er veel mensen bijv in de stad afspreken en zo nooit zo maar ergens gaan waar het rustig is waar die persoon je pijn kan doen.
Debra
Guest
« Reply #3 on: 26-02-2012, 14:28:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Perfecte advies. Eindelijk iemand op manjo die verstandig is. Waarschijnlijk hebben veel vrouwen een zwak voor knappe mannen maar daarbij wordt niet gedacht of xde persoon gevaarlijkvis. Facebook is erg gevaarlijk.
Caty
Guest
« Reply #4 on: 28-02-2012, 10:11:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Calvin Carlo Lorenzo Velli zou gedissed moeten worden door alle vrouwen op facebook twitter ect. Zodat hij geen kans krijgt om vrouwen in te palmen. Hij was ook een tijdje actiev op Hyves. Hij had vriendschapsverzoek aangevraagt en vroeg direct om mijn nummer zodat we konden afspreken. Heb hem geblokkeerd.
mamjoraar
Guest
« Reply #5 on: 05-03-2012, 19:31:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Er raar van Mamjo om zo een belangrijke bericht te verwijderen van deze smerige verlijder.
Ik heb via via van deze Calvin Velli gehoort. Hij is toch een bodybuiler die in England woont?
anti anti's
Guest
« Reply #6 on: 10-03-2012, 13:33:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

gewoon afmaken die vuile verkrachter
anti verkrachting
Guest
« Reply #7 on: 17-03-2012, 04:04:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ben het er totaal mee eens wat anti anti's zegt. Afmaken die Calvin Velli. Facebook zou verboden.voor zulke gasten moeten zijn. Facebook rapist zoals ze in england zeggen.
Conchita
Guest
« Reply #8 on: 24-03-2012, 13:27:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mensen ik ben gisteren via Facebook door deze gast benanderd!!!
HIj vroeg direct mijn telefoonnummer.
Pas aub op voor deze Calvin Velli. Deze berichten zijn waar. Ik heb zelf ervaren hoe hij iemand benaderd.
kimmi
Guest
« Reply #9 on: 29-03-2012, 09:35:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Calvin Velli Bodybuilder Rapist
ylvalla
Guest
« Reply #10 on: 02-04-2012, 23:34:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Twee jaar geleden heb ik via hyves contact met hem gehad. Hij wou dat ik bepaalde handelingen met mezelf deed. Via de webcame wou hij het zien. Ik heb dit niet gedaan. Hij werd kwaad op mij. Deze gast calvin velli is een pooier. Meisjes hosselen via internet. Ylva y
nadientje
Guest
« Reply #11 on: 10-04-2012, 00:21:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Deze Calvin Velli noemt zich ook wel de perfecte man. Dat is hij zeker niet. Daarom vallen meisjes op hem. Hij is half afrikaans en nog iets. Hij maakt veel gebruik van zijn uiterlijk.deze gast is gek
punish
Guest
« Reply #12 on: 11-04-2012, 22:02:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Calvin Velli you are a player. We know what you did. Raping girls is not a option. You will be punised
wsw
Guest
« Reply #13 on: 23-04-2012, 03:20:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Calvin Velli pedofile
wraak
Guest
« Reply #14 on: 04-05-2012, 22:48:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Calvin Carlo Lorenzo from Body Beauty Nutrician in England is a rapist!
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: