+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tende No!» Holwijn Milliant
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Holwijn Milliant  (Read 787 times)
Tamenga
Guest
« on: 10-01-2012, 20:29:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wie kent Holwijn Milliant?
Ik heb vernomen dat ze voor het laatst gewerkt heeft op de afdeling Voorlichting van Onderwijs. Ze is een MA PANGPANG van een sma hoor. Ze is alles ineen. Takru maniri, blaka ati, dagu maniri, afgunstig.............ik weet niet wat voor naam ik haar nog meer moet geven zo erg is het. Ik was een tijdje heel goed bevriend met haar en oen ben tek a waka haast elke maand maar nu ben ik zo afgekikt van die MAPIMA. Dan ing libi e tingi so te. Teki sma man nummer een dan als ze haar rommel al heeft uitgehaald rijdt ze met gesloten ruiten want ding meid o foming mars. Ze is nummer een als het gaat om GODS woord dan is haar BEK zo vuil als een doti ipi wanneer ze uitscheldt. Haar dochter Loraine DIE OP spi ZIT kwam vaker thuis bij mijn zusje maar mie stop a ka sani want ik kwam tot de ontdekking dat ze mijn dochter alleen leerde hoe ze haar go moet piren tijdens het dansen en hoe ze mannen moet strikken. Schaamteloze familie, GROTE HOEREN. LIKE MOTHER LIKE DAUGHTER. Wanneer je haar uitnodigd voor een feest en ze kan er niet bij zijn stuurt ze haar dochter om te gaan kijken fa a sma di frijari e libi en sa a sma bori dus mensen opgepast als je haar uitnodigd. Ik loer haar vreselijk. Ze was met me man en buitte hem uit. Ik betrapte haar op heterdaad nota bene in mijn huis toen ze mijn man zijn tollie zoog. Mi bo kapu ing hardje mindre ing fesi ma a lon nanga soso poena naar haar auto dan a race gwe. Ik loer haar vreselijk en if mi miti ing na strati mi o priti ing krosi na ing skin. Ik hoor dat ze naar bonu man gaat fu kroi sma man en dan buit ze die mannen uit die KAOLO. Dan is ze dom no ka want me man zegt dat ing poentje olo bigi daarom ai meki a soigi ing pi en leki ing bille gi wan moni a KAW.
tea
Guest
« Reply #1 on: 24-01-2012, 09:15:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jij moet je schamen, om te vertellen dat ze je man zijn tollie zat te zuigen in jullie huis, schaamteloos jullie vrouwen sodemieter hem op, maar ja ze hft zoveel negatiefs maar je man hft ondanks het risico te nemen om jullie relatie op het spel te zetten, maar kijk goed inn de spiegel jij bnt die domme
loraine
Guest
« Reply #2 on: 28-03-2012, 21:31:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dame loraine hier dit is eingelijk niet me werk maar ik heb zin om je antwoord tegeven
en dat is dat ik de dochter van millaint en ik zit op het spi la je me je zeggen ik ga niet bijmensen huis lullen en me huis bijt niet ik ben geschoold en je dochter niet want als je dochter zo dom is om meee tegaan in me stroom da heeft ze geen geest en der eigen ik is zwak
maar any way me moeder mag doen wat ze wilt is hAAR LEVEN GA VAN JOUW ZOEKEN EN IK SCHRIJF HET MET HOOFDLETTER ,JE BENT GEEN VROUW ZIE JE NIET ,JE EIGEN MAN GEEFT JE GEEN AANDACHT DA KOM JE AANDACHT OP MAMJO ZOEKEN MAAR JA IS OOK EEN BEZIG HEID.MAAR ALS JE EEN GANSTER BENT OF EEN ECHTE MEID DA MAG JE ME MOEDER MILLAINT KOMEN KAPPEN OF HAAR KLEREN VAN HAAR LICHAAM KOMEN WEGHALEN DOE WAT JE MOET DOEN JA SCHAT DOE ALS MIJ IK ZET ME NAAM EN IK WE WONEN AAN DE ALLEDESTRAAT NUMMER 12O ALS JE NIET WEET ME NUMMER 8241609 JA POPPY EN ALS JE DAT NIET KAN DOEN TIK WANG TICKET DAI CEEEEEEEEEEEE BOI.je bent geen vrouw maar een kleine meid kom me moeder kappen ja schat.je man zeg van mijn moeder heeft je man gezegdt wat hij heeft gedaan dan maar any way dat is niet mijn afdeling mijn deel is kom me moeder kappen of kom der kleren van haar lichaam weg halen .PS WE STAAN NIET VERLEGEN VOOR FEESTJES JA WE LEVEN VRIJ. OKAY GROETJES NEPPE GANGSTER 
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: