HOE MOET JE NAAIEN?????

<< < (2/7) > >>

Vraag het Sigje:
Beste Sigje
Ik heb net Uw neukvoorlichting gelezen en ik heb veel geleerd maar moet die man niet ook baden voordat ahem ...a plei oh plei ?
En over die oren: vies hoor want stel dat er nog daalder of een pjoko daar zit ?
Sommige manne hebbe ook hare in hun ore .
En welke soorte appel moet ik ete van Holland of van Suriname ?
Kunt u me zegge hoe faya fayawatra moet zijn en moet het met adjuma of met madame Jeanette ?
En is backpoen beter dan andere dinges ?
Ik ben halve bloed moksi ik wil deze dinges lere tok
bedank as u mij gaat antwoorde
Sally Anker

aan 50 plusser:

Beste Sigje
Ik heb net Uw neukvoorlichting gelezen en ik heb veel geleerd maar moet die man niet ook baden voordat ahem ...a plei oh plei ?

sub 3. je moet .............. in elk geval weten of hij gezond en FRIS GEBAAD is. dan mag je daarna doen wat je wil,

En over die oren: vies hoor want stel dat er nog daalder of een pjoko daar zit ?
Sommige manne hebbe ook hare in hun ore .

Daarom moet je eerst checken of hij zelf ook verzorgd is, zoniet dan moet je dat integreren in je geile spelletjes, je doet hem in bad en je maakt er een sexspelletje van.

En welke soorte appel moet ik ete van Holland of van Suriname ?
Groene appels heb ik nog niet in Surinaamse bomenn aangetroffen, ik praat over die lichtgroene die je in de betere supermarkets vindt

Kunt u me zegge hoe faya fayawatra moet zijn en moet het met adjuma of met madame Jeanette ?
die dingen doe ik helaas niet, kun je beter aan iemand anders vragen, bij de Marronmarkt eindhalte lijn 4.

En is backpoen beter dan andere dinges ?
Je komt er wel zelf (en heel snel ook) achter welk standje je t lekkerst vindt en welke hem het meeste opwindt.

Ik ben halve bloed moksi ik wil deze dinges lere tok
bedank as u mij gaat antwoorde
Sally Anker
ben je niet te oud voor deze dingens. want jij  bent toch familie van die anker sigaretten van vroeger, of was dat anchor. ik  heb jullie lang niet ontmoet  :laugh: :laugh:

enne o ja:
En voor de vrouwspersonen die nog menstrueren gelden er bepaalde ongeschreven regels:

kort voor, tijdens en een paar dagen na je maanstond kun je liever geen omgang krijgen.

Dit is onhygienisch en ook niet waardig voor de man. Ik ken mensen die in alle intimiteit die ze samen delen toch doorgaan met sexen, maar geloof me:

it ain't OK.

Sally Anker:
Quote from: aan 50 plusser on 25-03-2012, 04:41:02 - GMT-1

sub 3. je moet .............. in elk geval weten of hij gezond en FRIS GEBAAD is. dan mag je daarna doen wat je wil,

Daarom moet je eerst checken of hij zelf ook verzorgd is, zoniet dan moet je dat integreren in je geile spelletjes, je doet hem in bad en je maakt er een sexspelletje van.
Groene appels heb ik nog niet in Surinaamse bomenn aangetroffen, ik praat over die lichtgroene die je in de betere supermarkets vindt
die dingen doe ik helaas niet, kun je beter aan iemand anders vragen, bij de Marronmarkt eindhalte lijn 4.
Je komt er wel zelf (en heel snel ook) achter welk standje je t lekkerst vindt en welke hem het meeste opwindt.ben je niet te oud voor deze dingens. want jij  bent toch familie van die anker sigaretten van vroeger, of was dat anchor. ik  heb jullie lang niet ontmoet  :laugh: :laugh:

Alweer bedankt voor de beantwoording en nee wij zijn die gewone tak zonder filter .
Maar wat U zegt van die appels voordat de appels van Suriname rose of wit kleuren zijn ze toch ook groen?Daarom vroeg ik het.En nee hoor oude mensen zijn niet altijd koude mensen.

Catch my drift?:
Quote from: Sally Anker on 25-03-2012, 05:21:35 - GMT-1

Alweer bedankt voor de beantwoording en nee wij zijn die gewone tak zonder filter .
Maar wat U zegt van die appels voordat de appels van Suriname rose of wit kleuren zijn ze toch ook groen?Daarom vroeg ik het.En nee hoor oude mensen zijn niet altijd koude mensen.

Ik ken genoeg oude mensen die zich WAARDIG gedragen, en niet als tieners tekeer proberen te gaan.. a la dol jaloerse smsjes rondsturen en zo over mannen die niet eens van hun zijn.. snappie??

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Reply