Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 8   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: wie kent die boeler van parima  (Read 5296 times)
silta
Guest
« on: 04-04-2012, 02:09:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wie kent die biga koelie boeler van parima hy is beheerder daar. hy hft geen manieren om te praten mt vrouwen. hy rydt een caldina  en hy boelt met die heer die een raum rydt..ik zet die namen morgen
watttt
Guest
« Reply #1 on: 04-04-2012, 02:14:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik hb m ook meegemaakt een keer ik dacht dt parima van hem was wuahahahahhaha hy hft geen mpp manieren laat hy met die negers gaan praten dan breken ze zn mars voor m
dennis
Guest
« Reply #2 on: 04-04-2012, 02:17:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hy is een boeler ja hy wilde me omkopen met een tello kan je je voorstellen maar mi ne boellll biga... sinds a dey datie mi no go na parima om a mang dis..
raisha
Guest
« Reply #3 on: 04-04-2012, 02:20:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

is toch erg ze moeten hem weghalen van daar parima verliest al zn klanten om die biga.. daarom gaan er zo weinig mensen daar en dan komen ze in de krant klagen dat ze niet uitkomen haal die biga weg dan zie je hoe parima weer gaat draaien.Hy loopt alsof hy alles is daar mar neks waard a de.. a lelyk no ka a fat biga da ey boel mi jeee
reno
Guest
« Reply #4 on: 04-04-2012, 02:29:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

laat hy liever niet beginnen mt my. iktrap zn mars in elkaar Hy is gewoon big for nothing LOSERRRRRR
zwarte koelie
Guest
« Reply #5 on: 04-04-2012, 03:41:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

En waarom zijn koelie's zo lelijk en fat? cheesy
ooh!!!!
Guest
« Reply #6 on: 04-04-2012, 04:44:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

topicstarter reageert op zijn eigen topic. check tijden
niko
Guest
« Reply #7 on: 04-04-2012, 05:02:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je bent gestoort en niet een beetje veeel ook Shocked
ren
Guest
« Reply #8 on: 05-04-2012, 03:25:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ai ik ken deze vetzak hy heeft altd wt met die vrouwen daar.Waarom zegt hy die negers niks die in ht water springen als mensn zwemn... Voor hun is hy bang want ze gaan zn bal voor m bossen kaulo biga stinkdier... Hy loopt daar als een maffia kaolo plastic gangster
ohhhhh
Guest
« Reply #9 on: 05-04-2012, 03:28:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

waaarom word jy geen checker van mamjo wuaaahhahahaahahahhahaha stommerd
ist
Guest
« Reply #10 on: 05-04-2012, 03:52:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

deze man stinkt letterlyk hoor volgensmy door zn dikte Hoe kan mn zo'n onbeleefde vlegel als beheerder aanstellen op zo'n plaatts waar zoveel mensen komen????Hy schrikt mensen af denk ik.. Maar wees niet bang er is een groepje die m loert dus hy mt oppassn.ik bn byna elke dag daar en ik hb mensen horen praten dat ze m een lesje gaan leren dus opgepast stinkdier.. Verandr je kaolo manners
reggyl
Guest
« Reply #11 on: 06-04-2012, 00:59:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

a mang dies wang boel mi woeiiii ik wil m niet hy stinkttttttt myn godddd
sista
Guest
« Reply #12 on: 06-04-2012, 01:41:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

is toch erg ze moeten hem weghalen van daar parima verliest al zn klanten om die biga.. daarom gaan er zo weinig mensen daar en dan komen ze in de krant klagen dat ze niet uitkomen haal die biga weg dan zie je hoe parima weer gaat draaien.Hy loopt alsof hy alles is daar mar neks waard a de.. a lelyk no ka a fat biga da ey boel mi jeee
hy hft me een keer ook aangevallen die mpp boeler hy hft geen manieren die hond.Ze mtn hem echt weghalen want om hem verliest parima mensen
rina
Guest
« Reply #13 on: 08-04-2012, 13:31:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

weet je wat ik zo erg vind van ze, die mannen zitten vrouwen uit te lachen.Zodra je naar die douche ruimte gaat zitten ze te loeren en dan zie je ze lachen. Echte boeler manieren jongoe
grace
Guest
« Reply #14 on: 08-04-2012, 13:36:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

deze man stinkt letterlyk hoor volgensmy door zn dikte Hoe kan mn zo'n onbeleefde vlegel als beheerder aanstellen op zo'n plaatts waar zoveel mensen komen????Hy schrikt mensen af denk ik.. Maar wees niet bang er is een groepje die m loert dus hy mt oppassn.ik bn byna elke dag daar en ik hb mensen horen praten dat ze m een lesje gaan leren dus opgepast stinkdier.. Verandr je kaolo manners
Werkelyk boi ik was in de 3de bad en ik hoorde die 4 jongens praten Die biga hd 1van ze gewaarschuwd voor iets.Ze gaan m aftakelen
Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 8   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: