+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Vraag het aan tant Joosje» zwanger worden
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: zwanger worden  (Read 1668 times)
geen raad meer
Guest
« on: 15-04-2012, 23:07:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik heb een vraagje ik wil graag zwanger worden een jaar te rug is me kind over leden in me buik maar ik heb niks gedaan maar nu probeer ik weer zwanger te worden maar het luk niet ik wil graag nog een kind wie kan mij info geven al vast bedank
@ Ts
Guest
« Reply #1 on: 16-04-2012, 21:53:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Bij gannie krijg je een kuur op maat http://www.gannie.nl/page3.html
Ik ga inmiddels al jaren bij hem om te reinigen want zijn kuren hebben een goed resultaat en hij legt alles goed uit.

Bron Gannie Bodycure
Mamua baarmoederkuur is een milde kuur die jaarlijks preventief gedronken wordt. Deze om de baarmoederstreek te reinigen bij onregelmatige menstruatiepatronen zoals o.a: uitblijven van menstruatiecyclus, koude in de baarmoeder, vruchtbaarheidsproblemen, ongewoon veel bloedverlies, donker/vuil bloed, bloedproppen/stolsel/weefsel, schimmel, witte vloed, irritatie, nare geur, menstruele pijnen en onderrugklachten.
Mamua baarmoederkuur wordt tevens in fases (kuurweken) toegepast na een bevalling, miskraam, abortus en bij overgangsperikelen. Door preventief gebruik zullen de klachten, de maandelijkse cyclusverstoring en hormonale evenwicht die uit balans is weder hersteld worden.

Manua baarmoederkuur is geconcentreerder en intensiever. Manua is zeer ondersteunend en helend tegen baarmoederontsteking/infectie en aanhoudende klachten zoals: menstruele en genitale afscheidings-klachten, irritatie, schimmel, wittevloed, nare reuk etc.
Manuakuur draagt tevens bij aan het verminderen van endometriose klachten en slinken van vleesbomen. Deze klachten vallen onder kuurweken totdat er resultaat geboekt wordt.

Door preventief gebruik van de natuurlijke baarmoederkuur zal getracht worden de baarmoeder(motor) weder te herstellen en deze weder gezond te laten fungeren.
Mamua en Manua kuren worden het liefst een week tot 10 dagen voor de verwachte menstruatieperiode gedronken.
Indien tijdens kuurgebruik de menstruatie vroegtijdig aandient, zal worden gestopt met de kuur en wederom worden hervat op de laatste menstruatiedag. * Bij uitzondering is het drinken van deze kuren tijdens de menstruatiedagen toegestaan. Het toestaan zal worden beoordeeld aan de hand van de medische gegevens, vragenlijst of organische conditie.
radika
Guest
« Reply #2 on: 17-04-2012, 15:56:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hoi hu s ht ik hb een vraag ik bn al 1 jaar en 4 maand getrouwd en wil een kind hebben maar het lukt niet en ik gebruik ook niks dus kunt u me wat advies geven .
Trangaoema
Guest
« Reply #3 on: 07-08-2012, 21:55:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je zegt dat je niets hebt gedaan behalve een moeroe dresi is het ook heel erg belangrijk dat je op een rituele manier afscheid neemt van je kind.
Je moet ook een prati watra laten doen dit kan je het beste bij een genezer laten doen.
Beterschap
Guest
« Reply #4 on: 09-08-2012, 00:03:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je zegt dat je niets hebt gedaan behalve een moeroe dresi is het ook heel erg belangrijk dat je op een rituele manier afscheid neemt van je kind.
Je moet ook een prati watra laten doen dit kan je het beste bij een genezer laten doen.

Stop eens met die rituele nonsens. Dat doen die bakras toch ook niet. Altijd met die domme fodoe praktijken. Reinig je lichaam en geef het de tijd om te helen   daar heb je veel meer aan.
juist brada
Guest
« Reply #5 on: 11-08-2012, 00:28:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Stop eens met die rituele nonsens. Dat doen die bakras toch ook niet. Altijd met die domme fodoe praktijken. Reinig je lichaam en geef het de tijd om te helen   daar heb je veel meer aan.

ja idd ik erger me ook dood dresi dit en dat

er is zelfvertrouwen nodig en hooguit een God

maar Hindoestanen, Surinamers kut kafries als ze even koppijn hebben rennen ze al naar
een geldverslindend pandit of bonoeman

zal wel
Guest
« Reply #6 on: 17-08-2012, 10:07:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja idd ik erger me ook dood dresi dit en dat

er is zelfvertrouwen nodig en hooguit een God

maar Hindoestanen, Surinamers kut kafries als ze even koppijn hebben rennen ze al naar
een geldverslindend pandit of bonoeman

Zelfvertrouwen noh? dus een ziekte gaat verdwijnen als je tot bid noh jo debiel zo dom ben je. Ales wat vuil is moet je schoonmaken en blijvend onderhouden dus het begint met het respekt hebben van je lichaam.
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: