+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Kulturu sani» Dren» wat betekent deze droom
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: wat betekent deze droom  (Read 1565 times)
rook ,`,
Guest
« on: 23-04-2012, 06:29:40 - GMT-1 »

ik ben chauffeur van een bus en ik droomde dat er voor in rook onde de bus vandaan komt ipv uit de uitlaat achterin

een maand geleden droom de ik het al en had net een week een nieuwe accu en het was tocch leeg gelopen

mijn gevoel zegt dat het niet goed is
Nijhorst
Guest
« Reply #1 on: 23-04-2012, 08:57:02 - GMT-1 »

Bel zondagmiddag (16.00 - 18.00 u)de heer Lesley Nijhorst (Tussen slapen en waken) Radio Stanvaste en hij kan je jou droom uitleggen cq benadering van je droom.
Hier op Mamjo lijdt de lamme de blinde tenzij je lollig wilt doen mag je het op mamjo droppen.
@rook
Guest
« Reply #2 on: 23-04-2012, 18:55:44 - GMT-1 »

Deze droom heeft niets met je auto of bus te maken maar met je lichaam. Je bigisma's brengen je een boodschap. Heb je geen bigisma's in je omgeving die je hiermee kunnen helpen?
precious
MamjoDon

Mambini Lobi: +511/-686

« Reply #3 on: 23-04-2012, 18:58:47 - GMT-1 »

dromen horen hier niet thuis,hoe vaak moet het nog gezegd worden  huh

Ware vrienden leer je kennen met de tijd
waarom kijk je naar de splinter in het oog van je broeder of zuster,terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt
@rook
Guest
« Reply #4 on: 23-04-2012, 18:59:48 - GMT-1 »

Deze droom heeft niets met je auto of bus te maken maar met je lichaam. Je bigisma's brengen je een boodschap. Heb je geen bigisma's in je omgeving die je hiermee kunnen helpen?

dank je ik weet ook dat het een boodschap is kan het alleen niet plaatsen

spiritueel gezien ervaar ik zoveel momenteel
@rook
Guest
« Reply #5 on: 23-04-2012, 20:14:02 - GMT-1 »

Er is iets niet goed in je leven of je lichaam. Je moet op zoek gaan naar de vertaling van de dromen die je krijgt. Ik weet wel wat van dromen maar niet alles. Ik denk zelf dat je meerdere dromen zal krijgen die eigenlijk allemaal 1 verhaal duidelijk willen maken.  Kijk ga naar deze site www.culturu.com. Zet daar ej dromen neer. Geloof me je zal je uitleg krijgen.  Maar vertel niemand je dromen daarmee kunnen ze je kapot maken. Schat succes met je zoektocht.
obiamann
Guest
« Reply #6 on: 23-04-2012, 20:21:50 - GMT-1 »

deze droom betekend dat jij weet dat jij schuldig bent aan .... ik zal er niet over uitbreiden.   p.s geloof je in reincarnatie?
TS
Guest
« Reply #7 on: 23-04-2012, 20:37:04 - GMT-1 »

deze droom betekend dat jij weet dat jij schuldig bent aan .... ik zal er niet over uitbreiden.   p.s geloof je in reincarnatie?

mijn dromen vertel ik niet omdat ik ze meestal zelf kan ontcijferen
dit zie ik als een symbool er bij

ik geloof in reincarnatie

als ik ergens schuldig aan ben go als mens op de wereld heet ieder mens fouten en tekortkomingen gebreken maar wat ik zeker niet doe in tegendeel is iemand doel bewust vernietigen te kort doen mishandelen etc.
Analist
Guest
« Reply #8 on: 23-04-2012, 20:49:54 - GMT-1 »

dromen horen hier niet thuis,hoe vaak moet het nog gezegd worden  huh
Zeg dr vo me hoor. A dong kaw burutji  Undecided
don kaw burutji
Guest
« Reply #9 on: 23-04-2012, 20:55:39 - GMT-1 »

op culturu. com moet je inloggen je kan geen topic plaatsen tenminste anoniem reply of quote

dank je wel

Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: