Nou nou wat een reacties hier!!
Ik ken iemand die in een vestiging werkt in Amsterdam ze heeft alleen maar Surinaamse klanten.
Als ik de verhalen hoor wat die gasten daar allemaal uitvreten...

Ze moet klanten bellen als mensen achterlopen met hun betaling. Ze wordt ook gecontroleert door haar manager om zo correct mogelijk aan de telefoon te zijn en met alle data waarin staat dat er niet betaald is.
Nou nou wat voor een berichten ze terug krijgt is:
lik me reet!!!

ik kom je straks bossen

weet je wel tegen wie je het hebt?
ik komt straks en dan zullen we zien wie moet betalen

Nou dan kwam er een keer een dikke negering met een attitude van

natuurlijk
ze zag eruit alsof ze net van een wintipre kwam met alle toeters en bellen.
en dan zegt ze: WIE HAD IK NET AAN DE TELEFOON?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dus die medewerkster die meid (hindoestaans) en voor de negers koeli

DAT WAS IK!!!!!!!!!!!!!!! en ze keer haar gewoon strak terug
dus die negerin zegt IK WORT GEK VAN HET GEBELD DOOR JULLIE MET JULLIE KAOLO FACTUUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dus die medewerkster weer MEVROUW HET KAN ME NIET SCHELEN WAT U VINDT MAAR U MOET GEWOON BETALEN EN ANDERS BEINDIG IK HET CONTRACT EN DAN KRIJGT U EEN INCASSO EN DAN BENT U NOG VERDER VAN HUIS. U BENT EEN CONTRACT AANGEGAAN EN U HEEFT GETEKEND DUS U GAAT ACCOORD MET DE BETALING WAARVOOR U HEBT GETEKEND

gelijk had ze haar bigi lip tip gehouden

Die meid vertelde pfff ben het al gewend hoe ze zijn ALLEMAAL HEBBEN ZE EEN BETAALACHTERSTAND!!
terwijl in andere vestigingen er nooit betaalproblemen zijn.. nou nou hoe zou dat nou komen?
en zo heeft ze nog meer negerverhalen op haar werk we liggen gewoon in een deuk van het lachen hahahahaha wat een afgang hebben ze altijd

en ook van die meiden die duur doen met gucci tassen en kleding en schoenen en een bos nephaar met een attitude van Hollywood

dan moet ze alleen maar een bedrag van 35 euro betalen en wordt ze gebeld want anders wordt het contract beindigd
dan komt die bakroe van ze naar boven

dan staan ze daar alsof ze koningin zijn en ze willen dan een soort intelligente statement maken en als het niet lukt ...

dan krijg je
pffffffffffffff tjoerie

zwaaien met handen en ze blijven je van top tot teen aankijken

dan ben je gelijk een hoer en kaolo en ma pima dagu motjo en de hele tijd schijnbewingen maken
en dit gaat dan de hele dag door
en zit alleen met een hele grote groep djoeka's als ze alleen zijn durven ze geen hun pola niet veroeren
pffffffffff wat een volk daar zeg

En als het ze niet zint dan gelijk ... ik wacht je op na je werk wacht maar kom buiten je gaat zien kaolo wijf dat je bent
hahahahah nou ze werkt daar al 5 jaar met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier

nog geen een keer heeft ze iemand gezien die haar bek wilde verbouwen nog nooit en ze gaat lekker alleen naar huis stapt blij in haar auto omdat ze weet dat er morgen haar weer zo een leuke staat te wachten pffff
wat een wijven zijn het hahahahahah echt niet normaal joh
Het zijn van jonge meiden tot en met die volwassen wijven die de hele dag op hun vette reet zitten en maar met kutkinderen die alleen maar lopen blairen op straat en totaal geen fatsoen.
En dan hebben ze zogenaamd een strenge opvoeding gehad thuis bij moeders maar zo gedragen ze zich helemaaaaaaaaaaaaal niet.
big up voor die meid die zo sterk is die dit gewoon in haar eentje aankan!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ech boi dit is pas respect hebben voor je persoonlijkheid en dat je zulke apen de kop indrukt!!!! een woord RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HET KOMT ECHT NOOIT GOED MET NEGERS NOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!