Pages: 1 [2]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Re: Mijn liefde voor afro Surinamers is over. Ik haat ze, sorry!  (Read 1664 times)
Mart
Guest
« Reply #15 on: 27-03-2012, 14:54:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik ken dat spul wel met hun gouden hema juwelen en hun mobiel op afbetaling in 15 jaar  cheesy

Het is juist dat volk dat je met de zweep terug de plantage op zou moeten slaan.

Grote bek en attitude is alles wat die snollen hebben
Wat
Guest
« Reply #16 on: 30-03-2012, 12:42:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hmm het komt nooit goed met negers?Huh?

Toch is een de machtigste man van de wereld op dit moment jullie racistische mapiema's. En die positie zie ik een van jullie echt niet in de eerst komende 300 jaren bezetten, tenzij jullie plotseling blank worden, wat jullie duidelijk niet zijn koalo dagoe's.

Het feit dat jullie niet kunnen begrijpen dat er van mensen van elke kleur meer en minder ontwikkelde exemplaren bestaan geeft aan hoe GEWELDIG ontwikkeld jullie zijn. Vandaar dat jullie het hoogste zelfmoord cijfer qua ras op aarde hebben. Op een bepaald moment komen jullie erachter wat het is om te zijn wat je bent en dan drinken jullie met alle liefde een glaasje "Cola"

Misschien als jullie niet superieur dachten te zijn aan een ieder en in het bijzonder het zwarte ras, (die by the way jullie vrouwen toch keihard in het donker naaien), zouden jullie psychisch wat stabieler zijn en niet zulke hypocriete mapangpangs.

Dus doe gewoon of doe ons allemaal een genoegen en sterf...
Energie
Guest
« Reply #17 on: 30-03-2012, 13:17:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hmm het komt nooit goed met negers?Huh?

Toch is een de machtigste man van de wereld op dit moment jullie racistische mapiema's. En die positie zie ik een van jullie echt niet in de eerst komende 300 jaren bezetten, tenzij jullie plotseling blank worden, wat jullie duidelijk niet zijn koalo dagoe's.

Het feit dat jullie niet kunnen begrijpen dat er van mensen van elke kleur meer en minder ontwikkelde exemplaren bestaan geeft aan hoe GEWELDIG ontwikkeld jullie zijn. Vandaar dat jullie het hoogste zelfmoord cijfer qua ras op aarde hebben. Op een bepaald moment komen jullie erachter wat het is om te zijn wat je bent en dan drinken jullie met alle liefde een glaasje "Cola"

Misschien als jullie niet superieur dachten te zijn aan een ieder en in het bijzonder het zwarte ras, (die by the way jullie vrouwen toch keihard in het donker naaien), zouden jullie psychisch wat stabieler zijn en niet zulke hypocriete mapangpangs.

Dus doe gewoon of doe ons allemaal een genoegen en sterf...

Door jou manier van schrijven zegt al genoeg. rolleyes

en die machtige man is toevallig een heel nette man met charme daar kan jij je echt niet mee vergelijken en geen attitude net als veel van jou soort

dus skuif hoor Wink
wat55
Guest
« Reply #18 on: 13-04-2012, 15:07:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoe zo het komt nooit goed met negers.Ben je  een aap of hond laat het weten hoor.
Als je dochters hebt zouden ze ook keihard in het donker genaaid of verkracht moeten worden.Jij met je grote bek gaat niets van voelen je dochters alleen als je ze hebt hond dat je bent.
Begrijp nu waarom de  sur vrouwen mannen niet wilt.
Love you! Black person
Guest
« Reply #19 on: 15-04-2012, 01:44:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vrees niet, afro Surinaamse mannen, wij verwelkomen/willen jullie wel. Zeker als jullie een beetje geleerd hebben/zijn.
Kunnen we dan samen van die mooie Obama's krijgen. Jullie zijn toch al geselecteerd op kracht en intelligentie (sterke voorouders).
Overigens heeft 75% van jullie (afro Surinaamse mannen) in een gemengde relatie. Dus treuren om de topicschrijfster zullen jullie ook niet. Ik heb er al 1, maar mijn Hollandse vriendinnen zullen jullie niet afwijzen op je afkomst/mooie gezicht/huid (soms wel om je beurs en intelligentie).

PhoeNix
MamJoraan

Mambini Lobi: +1/-0

« Reply #20 on: 17-04-2012, 17:22:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Vrees niet, afro Surinaamse mannen, wij verwelkomen/willen jullie wel. Zeker als jullie een beetje geleerd hebben/zijn.
Kunnen we dan samen van die mooie Obama's krijgen. Jullie zijn toch al geselecteerd op kracht en intelligentie (sterke voorouders).
Overigens heeft 75% van jullie (afro Surinaamse mannen) in een gemengde relatie. Dus treuren om de topicschrijfster zullen jullie ook niet. Ik heb er al 1, maar mijn Hollandse vriendinnen zullen jullie niet afwijzen op je afkomst/mooie gezicht/huid (soms wel om je beurs en intelligentie).

ahahahahahaha, gewoon zwarte slaafies uitzoeken dus maar anno nu gratis ?!
Kan je ze wel temmen of waren het al houseniggers voordat je hem z'n teugels gaf ?!; Die ekkkkkte mandingo volbloed is namelijk ontembaar !!

When& where who they wanted were with whom, was unknown.
Suurtje
Guest
« Reply #21 on: 24-04-2012, 15:56:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

afro

Nou nou wat een reacties hier!!

Ik ken iemand die in een vestiging werkt in Amsterdam ze heeft alleen maar Surinaamse klanten.
Als ik de verhalen hoor wat die gasten daar allemaal uitvreten... Shocked

Ze moet klanten bellen als mensen achterlopen met hun betaling. Ze wordt ook gecontroleert door haar manager om zo correct mogelijk aan de telefoon te zijn en met alle data waarin staat dat er niet betaald is.

Nou nou wat voor een berichten ze terug krijgt is:

lik me reet!!! cheesy
ik kom je straks bossen  rolleyes
weet je wel tegen  wie je het hebt?
ik komt straks en dan zullen we zien wie moet betalen huh

Nou dan kwam er een keer een dikke negering met een attitude van  rolleyes natuurlijk
ze zag eruit alsof ze net van een wintipre kwam met alle toeters en bellen.

en dan zegt ze: WIE HAD IK NET AAN DE TELEFOON?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dus die medewerkster die meid (hindoestaans) en voor de negers koeli  rolleyes
DAT WAS IK!!!!!!!!!!!!!!! en ze keer haar gewoon strak terug
dus die negerin zegt IK WORT GEK VAN HET GEBELD DOOR JULLIE MET JULLIE KAOLO FACTUUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dus die medewerkster weer MEVROUW HET KAN ME NIET SCHELEN WAT U VINDT MAAR U MOET GEWOON BETALEN EN ANDERS BEINDIG IK HET CONTRACT EN DAN KRIJGT U EEN INCASSO EN DAN BENT U NOG VERDER VAN HUIS. U BENT EEN CONTRACT AANGEGAAN EN U HEEFT GETEKEND DUS U GAAT ACCOORD MET DE BETALING WAARVOOR U HEBT GETEKEND angry
gelijk had ze haar bigi lip tip gehouden  rolleyes rolleyes rolleyes rolleyes rolleyes rolleyes rolleyes

Die meid vertelde pfff ben het al gewend hoe ze zijn ALLEMAAL HEBBEN ZE EEN BETAALACHTERSTAND!!
terwijl in andere vestigingen er nooit betaalproblemen zijn.. nou nou hoe zou dat nou komen?

en zo heeft ze nog meer negerverhalen op haar werk we liggen gewoon in een deuk van het lachen hahahahaha wat een afgang hebben ze altijd cheesy cheesy cheesy

en ook van die meiden die duur doen met gucci tassen en kleding en schoenen en een bos nephaar met een attitude van Hollywood cheesy
dan moet ze alleen maar een bedrag van 35 euro betalen en wordt ze gebeld want anders wordt het contract beindigd
dan komt die bakroe van ze naar boven  cheesy

dan staan ze daar alsof ze koningin zijn en ze willen dan een soort  intelligente statement maken en als het niet lukt ...
 evil evil evil evil evil dan krijg je

pffffffffffffff tjoerie rolleyes rolleyes zwaaien met handen en ze blijven je van top tot teen aankijken  cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy dan ben je gelijk een hoer en kaolo en ma pima dagu motjo en de hele tijd schijnbewingen maken

en dit gaat dan de hele dag door  cheesy cheesy
en zit alleen met een hele grote groep djoeka's als ze alleen zijn durven ze geen hun pola niet veroeren
pffffffffff wat een volk daar zeg  rolleyes rolleyes rolleyes rolleyes
En als het ze niet zint dan gelijk ... ik wacht je op na je werk wacht maar kom buiten je gaat zien kaolo wijf dat je bent
hahahahah nou ze werkt daar al 5 jaar met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier cheesy cheesy
nog geen een keer heeft ze iemand gezien die haar bek wilde verbouwen nog nooit en ze gaat lekker alleen naar huis stapt blij in haar auto omdat ze weet dat er morgen haar  weer zo een leuke staat te wachten pffff
wat een wijven zijn het hahahahahah echt niet normaal joh

Het zijn van jonge meiden tot en met die volwassen wijven die de hele dag op hun vette reet zitten en maar met kutkinderen die alleen maar lopen blairen op straat en totaal geen fatsoen.
En dan hebben ze zogenaamd een strenge opvoeding gehad thuis bij moeders maar zo gedragen ze zich helemaaaaaaaaaaaaal niet.

big up voor die meid die zo sterk is die dit gewoon in haar eentje aankan!!!!!!!!!!!!!!!!! kiss Ech boi dit is pas respect hebben voor je persoonlijkheid en dat je zulke apen de kop indrukt!!!! een woord RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!!! police

rolleyes kiss Shocked afro afro afro afro
HET KOMT ECHT NOOIT GOED MET NEGERS NOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OHHHH mijn god hahahaahah ik lig plat van jou verhaal boiiiiiiiiii hahahahahaahah  cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy
qqq
Guest
« Reply #22 on: 30-04-2012, 09:00:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Niet allemaal zijn zo hoor.EEn hoop die het wel goed doen en de ander helft is 0,001%.Kijken waar ze kunnen gaan eten voor niets ,kleine kinderen naar de hel helpen,verkrachten en nog een grote bek hebben.Ze wereken ook niet zitten 12 uur per dag op mamjo.Dus maak je niet dik die 0.001% gaat ook niet hoger. afro
Energie
Guest
« Reply #23 on: 04-05-2012, 14:46:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cheesy cheesy cheesy
Ai Noh
Guest
« Reply #24 on: 04-05-2012, 20:09:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cheesy cheesy cheesy

De oude vertrouwde Snekie zal in Haar/Zijn sas zijn met de opleving van de topic police
Energie
Guest
« Reply #25 on: 09-05-2012, 09:42:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik zou niet weten wie Snekie is

maar ik geniet wel hahahahahhahahahah cheesy
Pages: 1 [2]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: