|
@ dig dat
Guest
|
 |
« Reply #15 on: 19-05-2012, 03:19:29 - GMT-1 » |
|
Afgaande van je reaktie ben je een vrouw, een domme ook nog, en een fan van mr Pierkhan. Daarom lopen Su mannen uit voor hun vrouw. Ze worden toch vergeven en alle haat gaat richting de buitenvrouw. Merredith is een hoer, dat staat vast. Maar jij bent een ezel. Hoe motjo die secretaresse ook is, Pierkhan heeft haar uit vrije wil geneukt en neukt haar nog. M.a.w. Merredith is een motjo, Pierkhan een lagi dagoe en jij een stom wijf want volgens jou is valt Pierkhan niks te verwijten. Daarom mi lob Su vrouw.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bonoeman
Guest
|
 |
« Reply #16 on: 22-05-2012, 02:09:44 - GMT-1 » |
|
Klopt niet. Correctie? Dmv kroi heeft ze die mannen van der geneukt hoor! Zo heeft ze ook velen gekroid, maar jammer dat ze flink op der bek is gevallen bij allemaal en dat hetgeen zij wilde bereiken haar niet gelukt is. Wie is nou die ezel of mooier gezegd wie is nou die stomme en verstandloze wijf. Gebruik de eerstvolgende keer je verstand hoor en niet je KUT! Oeps?? Sorry ik was vergeten dat je geen verstand heb!! Pierkhan is een levensgenieter en zo heeft hij genoten van je kut. Dus een lage dagoe zou ik hem in elk geval niet noemen. Ik zou aan hem zeggen GA ZO DOOR..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ bonoeman
Guest
|
 |
« Reply #17 on: 22-05-2012, 10:24:09 - GMT-1 » |
|
Verginia mag dan geen moeite hebben als Pierkhan zo'n levensgenieter is. Waarom belt ze dan Ho op om d'r te bedreigen en te zeggen met haar vieze kut van Zamier af te blijven? Su vrouwen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FM
Guest
|
 |
« Reply #18 on: 22-05-2012, 18:55:58 - GMT-1 » |
|
Ik denk niet dat ze zo laag is om een hoer als jou op te bellen en te bedreigen! Vergeleken met jou heeft zij principes en is zij niet zwakbeschaafd. Ze is een hardwerkende vrouw en gebruik ze der KUT in elk geval niet voor posities. En kijk naar die Pierkhan op wat hij lijkt, blaka baboe en loek fa mooi a vrouw fing de. Die lummel moet blij zijn zo'n vrouw als haar te hebben. Omdat die Ho hem geen toekomst kan bieden is hij bij die vrouw gebleven. Ik zou ook gek zijn om een hoer als vrouw in huis te nemen met der kids. En over die Ho's uiterlijk gesproken past ze echt bij de pierede ja. Dus oe no lul mie sisa Virginia yere..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@FM
Guest
|
 |
« Reply #19 on: 23-05-2012, 13:52:00 - GMT-1 » |
|
Als Verginia principes had, dan zou ze die blaka baboe allang uit huis hebben getrapt. Maar ja, als rasechte Su vrouw accepteert ze die hoerenloper en windt ze op dat vrouwen het durven haar man te neuken. Tje poti!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@@FM
Guest
|
 |
« Reply #20 on: 24-05-2012, 04:13:28 - GMT-1 » |
|
Of a Verginia e njang fongfong en a frede foe jagi a motjo koeli of na wang echte dong jampanesi sa denki tak so langa a masra no libing a kang doe sa ing wani. Mi sa denki tak ala toe. Sari tori gi wang vrouw. Sari tori gi wan skowtoe vrouw.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
orlando
Guest
|
 |
« Reply #21 on: 24-05-2012, 18:44:41 - GMT-1 » |
|
A boeng dat Virginia no lib ing masra gie a motjo. Om te zien dat deng 2 lob deng srefie. En dat a motjo no mang sjie. Herie dei ey lul tak deng torie. Omdat Pierkhan ne gie eng a tollie moro ai tek wraak. Ing nanga a bobo kroi masra fing. Tis hard, me bekrijp dat ie beng verlief, maar je bent een gepasseerd station. Just accept that!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@orlando
Guest
|
 |
« Reply #22 on: 25-05-2012, 09:27:13 - GMT-1 » |
|
De grootste trick die de duivel heeft uitgehaald, is de mens te laten geloven dat hij niet bestaat. Dat heeft Pierkhan ook gedaan. Iedereen gelooft dat hij Merredith en anderen niet meer neukt. De duivel bestaat!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pierkhan
Guest
|
 |
« Reply #23 on: 25-05-2012, 20:07:12 - GMT-1 » |
|
Mensen, foei toch. Is mijn leven en dat van mijn vrouw zo belangrijk voor jullie. Kan ik aan het eind van de maand ook een beroep op jullie doen om mijn maandelijkse lasten te dragen. Ik wenste dat ik zoveel tijd als jullie had geen moer om te doen en elke dag sma tori bekijken om te verdoezelen hoe saai je eigen leven is. Kijk eens effe in de spiegel en vraag jezelf af of je gelukkig bent. Ik wel want ik heb een leuke en lieve vrouw en ben ontzettend populair op het internet. Thats life
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
buur
Guest
|
 |
« Reply #24 on: 26-05-2012, 00:09:16 - GMT-1 » |
|
Tang! Na so we kar lobi now. Ye ley gi joe vrouw, naai en meki pikien doro sei, da joe e taki joe lobi joe vrouw. Gim wang brik. If joe no wang trong onderwerp da no tjar wang motjo na joe oso foe sma sjie. En tek wang sa mooi moro joe vrouw want joe e beledig ing moro nanga ding dagoe sa joe naai.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pierkhan
Guest
|
 |
« Reply #25 on: 27-05-2012, 01:17:13 - GMT-1 » |
|
Ja gelijk heb je. Ik was verblind door je lelijkheid. Toen had ik geen kind met jou, nu wel! Zovelen heb je al geteld, dat je nieteens meer weet wie de vader is. Wanneer men een hond wil slaan, vind men snel een stok. Jij en die homo man van je, blijven jullie door leugens verspreiden. Mijn vrouw en ik worden er gelukkiger van. Thuis bij mij wou je al te graag komen. Ik denk dat je zodanig gefrustreerd ben dat je het verschil tussen werkelijkheid en fantasie niet meer kan onderscheiden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Koewarsang
Guest
|
 |
« Reply #26 on: 27-05-2012, 19:07:42 - GMT-1 » |
|
Tje poti. En nu dat arme kind ouder wordt en steeds meer op een hindostaan begint te lijken. Zielig dat de vader haar veronachtzaamt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@Koewarasang
Guest
|
 |
« Reply #27 on: 29-05-2012, 02:06:13 - GMT-1 » |
|
A kies joe mooi dat a kill no ey loekoe a pikin? Soema seni foe meki pikin nanga trow mang. Tra lesi iem gebruik joe KAbeza if joe ey nai tra sma mang. If joe ab dat tenminste en minder lullen hieromtrent op mamjo. Een kind bindt een man niet en vooral niet een met een getrouwde man. Leer een les hieruit!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tammenga pasi
Guest
|
 |
« Reply #28 on: 29-05-2012, 18:06:01 - GMT-1 » |
|
Hatsjeee! A kisi ing paimang nownow. A wan prey wang echte meid terwijl a lagi moro ding motjo sa tek moni gi sex. Ai hoeroe da a denki tak sma o teking na oso. Da a prey wan echte moskee sma. Hahaha! Eigen schuld, dikke bult.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OoWee
Guest
|
 |
« Reply #29 on: 30-05-2012, 18:14:05 - GMT-1 » |
|
Ofa! Mek a "Pierkhan" waai. Want a echte Pierkhan e mek Meredith ride tha donkey ete. Sranang tjien foe waka motjo en sma no sjie. Dus naai ze ma flink hoor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|