Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: cbb hoer merredith ho betrapt......  (Read 6869 times)
lust
Guest
« Reply #30 on: 30-05-2012, 19:55:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Who cares
@Lust
Guest
« Reply #31 on: 30-05-2012, 21:45:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

We luv reality shows!
collega
Guest
« Reply #32 on: 03-06-2012, 21:02:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Sollicitatie: directie sekretaresse voor het CBB. Moet werken tussen 7 en 3. Geen buitenman graag.
law mang
Guest
« Reply #33 on: 09-06-2012, 09:04:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

^_^Whahahaha. Ie sjie dat a motjo ey frustreer. Ai reageer tap ing eigie reacties. Na eng wang ey onderhou a topic disie. A no abi no wang enkri moer foe skrifie moro of ai wakti mek wang boskopoe fowroe gie eng info abra a gezin pierkhan. Sarie torie. Woeiii.
Huh?
Guest
« Reply #34 on: 11-06-2012, 20:08:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Sa oenoe moes bribi now? Merredith e motjo ete nanga Pierkhan of a frustreer tak a no feni koelie tollie moro? Want a fas fa e doe nanga alla ding signaleringen foe ing nanga Pierkhan dan ing poentje nanga mofo e njang tollie ete. :p
chotkoe
Guest
« Reply #35 on: 12-06-2012, 02:24:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dat van Meredith, ze weet goed te pijpen, sperma te slikken, mijn ballen en bilgat te zuigen. Daarom mie chotkoe ai naai eng ete. Was het niet voor die zaken had ik der allang geskot. Soso me tap eng fesi nanga wang blaka plastiek saka, want dat takroe foe sjie, da mie no mang kong klaar.
Wanna know
Guest
« Reply #36 on: 15-06-2012, 02:37:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dus als Chotkoe en Pierkhan beide sperma donors zijn van Mevr Ho, wie is dan de vader van haar koelie kind?
haha oorkonde
Guest
« Reply #37 on: 16-06-2012, 16:04:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@wanna know..Men heeft gelijk dat je een verstandloze hoer ben en dat is ook aan je reactie gebleken. Te erg dat je nieteens weet wie de vader is van je kind. Doe maar een DNA test, dan weet j t cker en hoef je niet te speculeren en op mamjo aan te geven wie de vader is. Je weet weer niet hoe het hoort!! Maak contact met familie rechtelijke zaken!!
Mie
Guest
« Reply #38 on: 16-06-2012, 18:25:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mike Kromodimedjo, ik weet dat jij dingen hier plaatst over mij. ik vind dat je mijn leven onnodig wil verpesten. je hebt je vrouw al dus laat me met rust.
@Mie
Guest
« Reply #39 on: 17-06-2012, 19:22:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Is die Mike Kromodimedjo ook een donor? Soema sabie takie!
collega ict
Guest
« Reply #40 on: 19-06-2012, 02:57:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je leven is al verpest hoer. Je bent ongelukkig in je huwelijk, mannen die je naaide en met wie je dacht een gezin te stichten laten je in de steek. wacko wacko   afro Ik denk niet dat meneer mike naar een hoer als jou zit te kijken. Hij kan in elk geval beter!!! zielige kutwijf.
Mie
Guest
« Reply #41 on: 19-06-2012, 19:46:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Collega ICT eet jouw mars. Neem het niet op voor hem. Ik ken mn waarde en laat me met rust.
collega ict
Guest
« Reply #42 on: 20-06-2012, 16:00:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

waardeloos is ook waarde.  cheesy
finley
Guest
« Reply #43 on: 20-06-2012, 17:53:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

:ogaat die sma met zovele manne. Mie ne bribie mang? A sma no mooi srefie. A  skowtoe kill pierkhan wang pley wang playboy, maar na wang dong skowtoe. Plus a frede a vrouw fing. Mie jere dat a vrouw fing ey riet ing GO na oso.  cheesy cheesy
michael kromodimedjo
Guest
« Reply #44 on: 22-06-2012, 12:08:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je moet je schamen merredith om mijn naam hier op mamjo aan te halen en mij zomaar de schuld te geven van allerlei zaken. Wat allah allemaal met je gaat doen jij satanise vrouw, je zal het merken. Mij zitten beschuldigen dat ik een foto van jou en je buitenman op mamjo heb geplaatst.kan je voorstellen? Wees gewoon eerlijk voor de dag en geef ook eerlijk toe met welke reden jij het ZELF heb gezet. Ik denk dat die foto jou uiterste middel zou zijn om die relatie van die man te verbreken, maar zo te zien is het je ook niet gelukt dat te doen. Zie je niet dat die mannen je niet als vrouw in huis willen hebben! Je bent gewoon een NEUKGAT, meer niet! Ik zou ook gek en dom zijn om een hoer als jou te naaien, met allerlei ziektes. Hb ik mijn vrouw thuis. Dus let op die leugens die je zoal zit te verspreiden t zal j duur komen te staan.
Pages: 1 2 [3] 4 5   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: