|
Genevieve
Guest
|
 |
« Reply #45 on: 13-05-2012, 08:59:41 - GMT-1 » |
|
ik denk dat dat wel meevalt......
onder welke categorie schaar je jezelf? en onder welke nick reageerde je hier ook al eerder?
Hahaha, ben zelf niet categoriaal in te schatten, wat op zich zelf ook onder een categorie valt, ik weet het, maar meestal verzin ik ter plekke een nick, naar gelang de kwestie van ener topic! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ikdenk
Guest
|
 |
« Reply #46 on: 13-05-2012, 09:02:31 - GMT-1 » |
|
Dik, zwart en lelijk. Niet te vergeten afgunstigggg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aristo
Guest
|
 |
« Reply #47 on: 13-05-2012, 09:11:42 - GMT-1 » |
|
het kan perceptie zijn maar dit is hoe ik de gemiddelde mamjobezoekster voorstel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moksie
|
 |
« Reply #48 on: 13-05-2012, 09:14:28 - GMT-1 » |
|
het kan perceptie zijn maar dit is hoe ik de gemiddelde mamjobezoekster voorstel  Lik me reet Aristo, misselijke kwallebak dat je er bent.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aristo
Guest
|
 |
« Reply #49 on: 13-05-2012, 09:16:17 - GMT-1 » |
|
Lik me reet Aristo, misselijke kwallebak dat je er bent.
je meent toch zeker niet te zeggen dat jÃj dat bent op die foto?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moksie
|
 |
« Reply #50 on: 13-05-2012, 09:18:26 - GMT-1 » |
|
je meent toch zeker niet te zeggen dat jÃj dat bent op die foto?
Nee  Bij lange na niet, Ben een lange volslanke meid dus kom niet met deze shit op me, maar wie ben jij om dikke vrouwen belachelijk te maken. Volgens mij geil je gewoon op haar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aristo
Guest
|
 |
« Reply #51 on: 13-05-2012, 09:23:21 - GMT-1 » |
|
Nee  Bij lange na niet, Ben een lange volslanke meid dus kom niet met deze shit op me, maar wie ben jij om dikke vrouwen belachelijk te maken. Volgens mij geil je gewoon op haar. Ze zijn vies, ongezond. Ik betreur het dat teveel er zo bij lopen. Daarom heb ik me gedistantieerd van het zwarte volk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moksie
|
 |
« Reply #52 on: 13-05-2012, 09:27:32 - GMT-1 » |
|
Ze zijn vies, ongezond. Ik betreur het dat teveel er zo bij lopen. Daarom heb ik me gedistantieerd van het zwarte volk.
Nou dan doe je dat toch lekker, ik denk ook niet dat het zwarte volk op jou zit te wachten. Ik in iedergeval niet. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aristo
Guest
|
 |
« Reply #53 on: 13-05-2012, 09:52:59 - GMT-1 » |
|
De enige ,onvervalste Aristo is net opgestaan en luistert naat Der Rosenkavalier van Richard Strauss . Philharmonia orchestra olv.Herbert von Karajan . Sang oa Elisabeth Schawarzkopf ,Otto Edelman . De vrouw is het ontbijt aan het maken . 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@aristo
Guest
|
 |
« Reply #54 on: 13-05-2012, 10:34:02 - GMT-1 » |
|
De enige ,onvervalste Aristo is net opgestaan en luistert naat Der Rosenkavalier van Richard Strauss . Philharmonia orchestra olv.Herbert von Karajan . Sang oa Elisabeth Schawarzkopf ,Otto Edelman . De vrouw is het ontbijt aan het maken .  Dat hoor jij te doen want het is moederdag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eva-Jane
Guest
|
 |
« Reply #55 on: 13-05-2012, 10:37:35 - GMT-1 » |
|
het kan perceptie zijn maar dit is hoe ik de gemiddelde mamjobezoekster voorstel  Heb je helemaal gelijk in. Als ik mezelf zo in de spiegel bekijk zie ik inderdaad genoeg overeenkomsten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aristo
Guest
|
 |
« Reply #56 on: 13-05-2012, 10:38:44 - GMT-1 » |
|
Dat hoor jij te doen want het is moederdag.
In de islam is het iedere dag moederdag . Per week kook ik zeker 5 keer .Zij zit dan op stoel bij mij in de keuken .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lloyd
Guest
|
 |
« Reply #57 on: 13-05-2012, 10:42:09 - GMT-1 » |
|
Heb je helemaal gelijk in. Als ik mezelf zo in de spiegel bekijk zie ik inderdaad genoeg overeenkomsten.
Jammer, bij jouw naam heb ik heel andere associaties, maar misschien heet je in het echie wel Algondaniesha of zoiets! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Celeste
MamSenior

Mambini Lobi: +31/-32
'La ilaha illallah Muhammad ar Rasulullah
|
 |
« Reply #58 on: 13-05-2012, 11:02:50 - GMT-1 » |
|
Egt he.. Het Paradijs ligt aan je moeder haar voeten In de islam is het iedere dag moederdag . Per week kook ik zeker 5 keer .Zij zit dan op stoel bij mij in de keuken .
|
|
|
|
|
|
I Am For Truth No Matter Who Tells It I Am For Justice No Matter Who It Is For Or Against
Malcom X
|
|
|
|
|
Aristo
Guest
|
 |
« Reply #59 on: 13-05-2012, 11:45:03 - GMT-1 » |
|
 Hier een treffende vergelijking met het sujet dat ik gisteren in de ikea in Zuid oost zag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|