+  Mamjo Forum
|-+  Serieus» Body & Mind» Wat te doen als je mond stinkt?
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 2 [3]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Wat te doen als je mond stinkt?  (Read 3227 times)
missmememem
Guest
« Reply #30 on: 22-05-2012, 13:36:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoe kon ik die vergeten!! Vooral die witjes vergeten hun tong nog weleens mee te nemen en juist daar moet goed gereinigd worden.
Thanks voor de aanvulling.

ach kom op man, ik ken genoeg negers die meuren uit hun bek!
@missmememe
Guest
« Reply #31 on: 22-05-2012, 14:09:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ach kom op man, ik ken genoeg negers die meuren uit hun bek!

Je geeft aan; genoeg negers.
Bij de hollanders is het nooit genoeg.
tandenfee
Guest
« Reply #32 on: 19-06-2012, 18:03:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik vin 't best wel erg dat. als het om hygiene gaat, we altijd naar "witjes" wijzen. Ik weet van mezelf dat ik dat van huis uit heb meegekregen. Als ik als kind moeilijk deed over douchen, tandenpoetsen enzo; werd er altijd gezegd: je bent toch geen bakra? Zo ben ik opgegroeid met het idee dat blanken per definitie smeriger zijn dan ons-brandschone surinamers. als ik met een nederlander in aanraking kwam, die een slechte adem had dacht ik gelijk; zie je wel? terwijl ik het overgrote gedeelte van schone nederlanders gewoon weg denk.

Nu ben ik met een bakra getrouwd. Ik heb er een blanke schoonfamilie bij en ik kan je zeggen: Er is TOTAAL geen verschil. Nederlanders poetsen wel degelijk hun tong en vinden het NET zo vervelend om met een stink-bek rond te lopen of er eentje te ruiken.

by all means; geef tips . Maar laat dat "witjes" gedoe, achterwege. en dan klagen we over discriminatie....
lekker appeltje
Guest
« Reply #33 on: 06-07-2012, 08:19:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

elke dag 2 verse appels helpt ook goed.
doe wel je gebit in...
Blink
Guest
« Reply #34 on: 10-07-2012, 08:50:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je geeft aan; genoeg negers.
Bij de hollanders is het nooit genoeg.
de mond hygiƫne is vrijgoed in Nederland zeker bij jongeren.. Mond hygiƫne is relatief nieuw.. Denk dat er in Su genoeg mensen met rotte en zonder tanden rond lopen.. Alcoholisten hebben de neiging zich slecht te verzorgen... Was laats in Belgiƫ schrok om zo veel jonge mensen met slechte monthygiene..!! Zie je niet zo veel hier
Pages: 1 2 [3]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: