Is dat ook om die geur te maskeren, want die producten zijn meestal niet aan te raden.
Geen idee. Het heeft niet altijd met slechte hygiëne te maken. Zo ken ik een leuke dame om te zien, ziet er altijd verzorg uit, mooi gebit, toch heeft ze een hele slechte adem. Ik denk dat ze last heeft van een of ander slechte bacterie of zo in haar mond.
Ik las dit
· Aanslag op de tong
Dit is waarschijnlijk verreweg de meest voorkomende oorzaak van slechte adem. Vaak is achter op de tong een aanslag zichtbaar. Deze aanslag bevat vele bacteriën die stinkende, zwavelachtige gassen produceren waardoor een slechte adem ontstaat. Met een speciale tongreiniger kunt u op een makkelijke manier dit tongbeslag verwijderen. Het mondspoelmiddel Halita® bestrijdt de groei van bacteriën. Met deze gorgelmiddelen spoelt u tweemaal per dag gedurende één minuut. Als aanvulling op het
Halita® gorgelmiddel en tandpasta bestaat er tevens Halita® mondspray waarmee u gemakkelijk de moeilijkere plaatsen van de mond kunt bereiken zoals het achterste deel van de tong. Met het dagelijks reinigen van uw tong, op de juiste manier tandenpoetsen en het gebruik van de bovenbeschreven producten, zullen de klachten van slechte adem snel afnemen. Blijft u last houden van halitose adviseren wij u contact op te nemen met uw tandarts.