Pages: 1 2 [3] 4   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Fascistische Gouden Dageraad vecht met de politie  (Read 970 times)
aiiii
Guest
« Reply #30 on: 23-05-2012, 18:29:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nu ben je hard betrapt de vorige keer zei je dat je halfbloed was!!!

Nu ben je zelf hard betrapt, dat heb ik namelijk nooit gezegd. Blijkbaar heb je meerdere vijanden  cheesy

Bovendien als ik halfbloed was zou ik nog steeds een blaka zijn, en meer blaka dan Ha10X want die is wit.

Maar wat weet jij daar van Malik, bij jullie gaat het toch alleen om Berber of Arab?
Letta
Guest
« Reply #31 on: 23-05-2012, 18:30:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dan stem je toch PVV? Ik stem uit principe geen rechts. Geef mij maar midden/links.
Misschien ga ik dit jaar helemaal niet stemmen, puur uit protest tegen het systeem.

Ik wil je na in het najaar nog wel een keer spreken wanneer de heer Wilders aankondigt uit de politiek te stappen omdat meneer elders een lucratieve baan heeft gevonden.
@aiiii
Guest
« Reply #32 on: 23-05-2012, 18:32:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wie is malik?
En hoe weet je dat hij hier achter zit!
Dus als iemand jouw tegen spreekt is hij automatisch malik?
zoals...
Guest
« Reply #33 on: 23-05-2012, 18:32:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dan stem je toch PVV? Ik stem uit principe geen rechts. Geef mij maar midden/links.
Misschien ga ik dit jaar helemaal niet stemmen, puur uit protest tegen het systeem.

Ik wil je na in het najaar nog wel een keer spreken wanneer de heer Wilders aankondigt uit de politiek te stappen omdat meneer elders een lucratieve baan heeft gevonden.

zoals Melkert (PVDA), die nu miljoenen verdient in de US, of Kok (PVDA) die nu allerlei lucratieve commissariaten doet?  rolleyes
Why the fuzz?
Guest
« Reply #34 on: 23-05-2012, 18:32:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jullie hebben de mond vol over blakka. Wat bedoelen jullie daarmee? Skin colour of state of mind??
Er zit nl verschil in Wink Graag definieren want volgens mij halen jullie die 2 begrippen steeds door elkaar.
its you!
Guest
« Reply #35 on: 23-05-2012, 18:34:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Woooooooooooooow iemand hier kraakt zwaaaar voor pvv.
Zal wel een koelie zijn ahaha
ik ga weer, doei!
Guest
« Reply #36 on: 23-05-2012, 18:34:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wie is malik?
En hoe weet je dat hij hier achter zit!
Dus als iemand jouw tegen spreekt is hij automatisch malik?

Nou, mijn glazenbol heb ik daar niet voor nodig. Door de inteelt en omdat je hersens eruit zijn geneukt door je vader ben jij te stom om je als iemand anders voor te doen  cheesy

En nu ga je beter je moeder zoeken hier op mamjo, want ze zal wel weer op zoek zijn naar lekkere grote nengrepie, wordt ze tenminste eens door wat beters geneukt dan die inteeltknakworstjes van mocro's  cheesy
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +931/-124

« Reply #37 on: 23-05-2012, 18:35:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

We zitten af en toe wel in gewetensnood nu blijkt dat PVV toch 1 van de weinige partijen was die heeft getoond over ruggegraat te beschikken door van meet af aan tegen die EMS fonds te ageren rolleyes

Als je met hagel schiet, raak je altijd wel wat. Niet alles wat uit Wilders mond komt zal slecht zijn, net zo goed ik het niet met alles eens zal zijn, wat van de links partijen komt. Maar dat neemt niet weg dat het Wilders helemaal niet om EMS te doen is, maar louter om electoraal gewin. Als hij morgen voor electoraal gewin weer voor het EMS moet zijn, dan is hij dat net zo lief.
Sarah...
Guest
« Reply #38 on: 23-05-2012, 18:36:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Klopt is mij namelijk ook opgevallen er is hier iemand actief die zwaaar pro-pvv is en zwaaar anti-maroc.
En hij heeft altijd een fittie met Malik  wie dat ook mag zijn.
Wel grappig Haha
@Letta
Guest
« Reply #39 on: 23-05-2012, 18:37:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jij bent teveel geïndoctrineerd, helaas niet meer te redden, too bad, but we're saving your ass too!  Wink
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

« Reply #40 on: 23-05-2012, 18:37:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat klets je nou weer. Wat heeft dit met de PVV te maken? Bovendien, wat zijn jouw woorden waard, je zeikt elke blakamang met succes af.

Fascisme is een linkse aangelegenheid hoor.

O God, hebben we ons PVV spreekbuis weer.
Sarah
MamjoRuler

Mambini Lobi: +86/-51

« Reply #41 on: 23-05-2012, 18:37:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

KOM OP MIJNHEER MAMJO!!!!!!! JE KAN DIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Why...
Guest
« Reply #42 on: 23-05-2012, 18:39:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jullie hebben de mond vol over blakka. Wat bedoelen jullie daarmee? Skin colour of state of mind??
Er zit nl verschil in Wink Graag definieren want volgens mij halen jullie die 2 begrippen steeds door elkaar.

Deep Bro, very deep!
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

« Reply #43 on: 23-05-2012, 18:39:40 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Klopt is mij namelijk ook opgevallen er is hier iemand actief die zwaaar pro-pvv is en zwaaar anti-maroc.
En hij heeft altijd een fittie met Malik  wie dat ook mag zijn.
Wel grappig Haha

Ook met mij. Overal waar ik iets over Wilders post, is hij/zij er binnen een uur bij, om zijn plaatje af te draaien.

Hij verteld kletpraatjes die zo makkelijk zijn te ontzenuwen:

-De grootste financiële blunders en projecten hier in dit land zijn gemaakt onder het bewind van rechts
-Het zijn rechtse kabinetten waaronder de VVD die hier destijds al die gastarbeiders hebben binnengehaald
-Wat heeft het neo-liberalisme ons gebracht?
-zie de puinhoop met zorgstelsel
-zie de puinhoop met de NS en Pro Rail
-zie de betuwelijn
etc

« Last Edit: 23-05-2012, 18:44:42 - GMT-1 by mamjo » Logged
Letta
Guest
« Reply #44 on: 23-05-2012, 18:40:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zoals Melkert (PVDA), die nu miljoenen verdient in de US, of Kok (PVDA) die nu allerlei lucratieve commissariaten doet?  rolleyes

Genoeg rechtse ex-politici niet alleen in Nederland maar ook in Europa die gelieerd zijn/waren aan Goldman Sachs.

Goldman Sachs keerde in 2011 13 miljard aan bonussen uit. Dat is omgerekend per werknemer (32.000 wereldwijd) 400.000 dollar! Inmiddels staat er op de balans tot Q3 al weer ruim 11,5 miljard gereserveerd voor 2012.

Alle idealen die startende politici hebben, links of rechts, worden gaandeweg de rit ingeruild voor aan geld gerelateerde zaken.

Als je met hagel schiet, raak je altijd wel wat. Niet alles wat uit Wilders mond komt zal slecht zijn, net zo goed ik het niet met alles eens zal zijn, wat van de links partijen komt. Maar dat neemt niet weg dat het Wilders helemaal niet om EMS te doen is, maar louter om electoraal gewin. Als hij morgen voor electoraal gewin weer voor het EMS moet zijn, dan is hij dat net zo lief.

Precies en zijn mediageile vriend Brammie doet daar vrolijk aan mee.
Die moet ook wat met zijn schulden aan de fiscus.
Pages: 1 2 [3] 4   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: