Pages: 1 2 3 [4]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Fascistische Gouden Dageraad vecht met de politie  (Read 981 times)
@mamjo
Guest
« Reply #45 on: 23-05-2012, 18:41:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dat noem je dus een pvv-nazi supporter
Why the fuzz?
Guest
« Reply #46 on: 23-05-2012, 18:42:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als je met hagel schiet, raak je altijd wel wat. Niet alles wat uit Wilders mond komt zal slecht zijn, net zo goed ik het niet met alles eens zal zijn, wat van de links partijen komt. Maar dat neemt niet weg dat het Wilders helemaal niet om EMS te doen is, maar louter om electoraal gewin. Als hij morgen voor electoraal gewin weer voor het EMS moet zijn, dan is hij dat net zo lief.

Voor een deel wel waar maar sinds dat lente akkoord gaat een aantal linkse partijen me steeds zwaarder op de maag zitten.
En sinds die EMS issue heb ik  't eerlijk gezegd helemaal geschoten met ze.  
hou toch op
Guest
« Reply #47 on: 23-05-2012, 18:47:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wie is malik?
En hoe weet je dat hij hier achter zit!
Dus als iemand jouw tegen spreekt is hij automatisch malik?

Als iemand pro pvv is, is het dan automatisch een "white boy"? Wake up and smell the coffee, een hoop donkere mensen zijn jullie nazistische mocro's ook zat.

Racistisch tegenover donkere mensen, Joden, homo's, waar kennen we dat van? Het begint met een n en eindigt op azi (is overigens een scheldwoord voor 'zwarte' in mocrogeitentaal). Mocro's lijken meer op nazi's dan PVV'ers
Gelul!
Guest
« Reply #48 on: 23-05-2012, 18:54:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zoals Melkert (PVDA), die nu miljoenen verdient in de US, of Kok (PVDA) die nu allerlei lucratieve commissariaten doet?  rolleyes

.... Hirschi Ali?  rolleyes
Letta
Guest
« Reply #49 on: 23-05-2012, 19:12:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

.... Hirschi Ali?  rolleyes

Of Ruud Lubbers?

Hans Wiegel?

no lul!!
Guest
« Reply #50 on: 23-05-2012, 19:38:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Of Ruud Lubbers?

Hans Wiegel?

Je lult maar wat. Beide heren hebben geen miljoenenbanen gekregen.
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +931/-124

« Reply #51 on: 23-05-2012, 19:56:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je lult maar wat. Beide heren hebben geen miljoenenbanen gekregen.

Kom nou niet doen alsof ze bij de VVD niet weten hoe je het grote geld moet binnenhalen.
Elco Brinkman
Zalm
etc

Bij Brinkman en nog een aantal van deze figuren vraagt bovendien menigeen zich af de democratie niet in het geding komt, want deze gasten schijnen er alleen te zitten om de belangen van bouwend Nederland en andere grootbedrijven veilig te stellen.
nee hoor
Guest
« Reply #52 on: 23-05-2012, 20:10:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Kom nou niet doen alsof ze bij de VVD niet weten hoe je het grote geld moet binnenhalen.
Elco Brinkman
Zalm
etc

Bij Brinkman en nog een aantal van deze figuren vraagt bovendien menigeen zich af de democratie niet in het geding komt, want deze gasten schijnen er alleen te zitten om de belangen van bouwend Nederland en andere grootbedrijven veilig te stellen.

Dat doe ik ook niet. Maar Letta noemt gewoon maar wat namen. Maakt haar niet uit of het waar is.
Letta
Guest
« Reply #53 on: 23-05-2012, 20:21:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dat doe ik ook niet. Maar Letta noemt gewoon maar wat namen. Maakt haar niet uit of het waar is.

Ruud Lubbers heeft een vermogen van euro 80 miljoen.
Voor zijn loopbaan in de politiek werkte hij als directielid bij Hollandia, het familiebedrijf van Lubbers.

Hij heeft nu allerlei commissariaten waar weinig over bekend is.

Er was wel een schandaal in1989:

Kwam in juni 1989 in opspraak door de zogenaamde Koeweit-affaire. Het ging hierbij om een conflict tussen Koeweit en Nederland over een vordering van Hollandia Kloos, die begin jaren tachtig ontstond na een geschil over uitbetaling voor de bouw van een vliegtuighangar. Tijdens een bezoek van Lubbers en Van den Broek aan Koeweit in 1984 was tevergeefs gezocht naar een oplossing. Begin 1989 bevroor Nederland de diplomatieke betrekkingen met Koeweit. NRC Handelsblad onthulde een brief waarin Lubbers dit aan de Koeweitse regering meedeelde. De indruk bestond dat vooral hijzelf achter het bevriezen van de relatie zat en sommige Kamerfracties meenden dat Lubbers zakelijke en landsbelangen had vermengd. Ze verweten hem bovendien dat hij de Tweede Kamer onvolledig had ingelicht. Het CDA zag de 'affaire' als een 'actie beschadiging lijsttrekker', maar Lubbers erkende tijdens een Kamerdebat op 29 juni 1989 dat een verkeerde indruk was gewekt en beloofde dat hij zich verder buiten het conflict zou houden.

Verder nog deze informatie over Rudie:

Kwam 8 maart 1978 in opspraak door de zogenaamde R3-affaire. Dit betrof Lubbers' deelname in de Bouwbeleggings- en Exploitatiemaatschappij R 3 CV van de drie Lubbers-broers. Deze maatschappij had tonnen fiscale investeringsaftrek genoten. In een door hem uitgegeven verklaring bevestigde hij de gang van zaken en verklaarde hij dat het achteraf gezien beter was geweest als hij als minister had afgezien van de investeringsaftrek om zo het karakter van een strikte privébelegging beter te benadrukken. Maakte na deze affaire, in november 1978, in een brief aan Kamervoorzitter Vondeling zijn belangen in bedrijven en onroerend goed openbaar. (brief aan de Voorzitter van de Tweede Kamer d.d. 30-11-1978.)
kees klapstoel
Guest
« Reply #54 on: 23-05-2012, 20:34:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hou je kanis met je kees klapstoel ik hoor nergens bij hokjesdenker
leer eerst eens een keer verbanden leggen, en bij het onderwerp blijven vmbo-ertje

pfffff levenloos
Guest
« Reply #55 on: 23-05-2012, 20:35:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ruud Lubbers heeft een vermogen van euro 80 miljoen.
Voor zijn loopbaan in de politiek werkte hij als directielid bij Hollandia, het familiebedrijf van Lubbers.

Ja precies, erVOOR. Het ging om politici die hun politieke loopbaan hebben ingeruild voor iets lucratievers.

Maar ik ben al weer klaar met dit kinderachtige gelul. Jij begon ermee de verwachting te suggereren dat Wilders over een half jaar wel iets lucratievers aan te pakken, alsof dit typisch iets voor Wilders zou zijn. Te linkerzijde van het politieke spectrum is dit ook schering en inslag.

Maar noem nog maar wat namen hoor, ook al is het voor mij geen competitief spelletje. Jij hebt gewonnen, ok?
@pfffff
Guest
« Reply #56 on: 23-05-2012, 20:47:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja precies, erVOOR. Het ging om politici die hun politieke loopbaan hebben ingeruild voor iets lucratievers.

Maar ik ben al weer klaar met dit kinderachtige gelul. Jij begon ermee de verwachting te suggereren dat Wilders over een half jaar wel iets lucratievers aan te pakken, alsof dit typisch iets voor Wilders zou zijn. Te linkerzijde van het politieke spectrum is dit ook schering en inslag.

Maar noem nog maar wat namen hoor, ook al is het voor mij geen competitief spelletje. Jij hebt gewonnen, ok?

Ik denk dat er heel wat koppies geschoren gaan worden, in de nabije toekomst, dan heb ik het nog niet eens over guillotine gerelateerde zaken!  Wink
Letta
Guest
« Reply #57 on: 23-05-2012, 21:38:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als je je goed inleest in de periode dat hij zittend lid van de Tweede Kamer was dan was hij nog altijd adviseur van het familiebedrijf.
Conflict of interest. Maar waarschijnlijk ben je een jonkie en heb je de jaren 90 niet bewust meegemaakt.

Zijn huidige kapitaal wordt op 80 mio geschat.
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +931/-124

« Reply #58 on: 23-05-2012, 22:15:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zonder te checken of bovenstaande artikelen te lezen, kan ik me herinneren dat het famillie bedrijf van Ruud Lubbers Hollandia Kloos heette en volgens mij was het in de jaren tachtig of negentig een gedoe, omdat bij een of ander buitenlandse missie het onduidelijk was of Ruud nou de belangen van de Nederlandse staat of dat van zijn bedrijf vertegenwoordigde.
Pages: 1 2 3 [4]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: