Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 9   Go Down
  Print  
Author Topic: Het word tijd dat Bouterse nederlanders toegang tot Suriname gaat ontzeggen!  (Read 1885 times)
na so mi taki
Guest
« on: 24-05-2012, 01:24:58 - GMT-1 »

Ik vind niet dat blanke Nederlanders het recht hebben om Surinaamse bodem te betreden. Vele Surinamers delen met mij de mening inclusief de president dat ze daar niet welkom zijn.

Koningin Beatrix heeft al gezegd dat ze niet meer komt sinds Desi president is (boehoe! Alsof we je gaan missen.. We zijn al lang blij bitch!)

De blanke meisjes komen daar zogenaamd stage lopen maar worden ondertussen als doorgeef luik door iedereen geneukt. Dat ze niet van zichzelf walgen! Als klap op de vuurpijl komen er nu ook nog eens marokkanen in switi sranang! Dan gun ik die laatste een tijdelijke toegang nog wel als ze maar weer mooi oprotten na een vakantie en geen rotzooi trappen anders brengen we die gewoon naar van dijk of rangoe.

Maar de blanken Nederlanders de ''tatta'' die mag echt wegblijven! Er start zich nu een groep in Suriname die deze mensen mooi gaat aanpakken. Je krijgt als blanke Nederlander een paar mooie vuisten op je face als je uit Zanderij Airport loopt en mocht je dan nog het lef hebben de stad te betreden dan slaan ze je daar ook weer elke keer in elkaar tot je oprot!

Ontvoeren is misschien ook een optie en dumpen in het bos. God knows dat er daar een hoop wacht die ze rauw lust.

Kortom, sranan mang un tek' presi baka na grontapu pe yu musu de! K'mopo fu tatta grong go baka na yu oso fu jip yu kondre seti bun! Wi e singi a sani te we bari a kondre poku ma u ne libi na fa!

Surinamers wonende in Suriname moeten een hoop rompslomp ondervinden voor een bezoekje aan tingi bakra kondre Nederland (visa MVV etc.) die eist dat een persoon in tingi bankra kondre Nederland nog garant voor je staat ook... Maar andersom kan iedereen maar het land inkomen met een visum van €30 zonder verantwoording? Ik zeg: DEUR DICHT!!!
svp meelezen
Guest
« Reply #1 on: 24-05-2012, 01:35:46 - GMT-1 »

http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,453120.0.html

http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,458949.0.html

klein probleem zal ik maar zeggen.. Wink
Witmang.
Guest
« Reply #2 on: 24-05-2012, 01:41:29 - GMT-1 »

Surinamers wonende in Suriname moeten een hoop rompslomp ondervinden voor een bezoekje aan tingi bakra kondre Nederland (visa MVV etc.) die eist dat een persoon in tingi bankra kondre Nederland nog garant voor je staat ook... Maar andersom kan iedereen maar het land inkomen met een visum van €30 zonder verantwoording? Ik zeg: DEUR DICHT!!!

Tuurlijk want als er apen zoals jij naar Nederland komen dan blijven jullie meteen en gaan nooit meer weg!

maar prima hoor maar dan sturen we ook meteen al die surinaamse creolen terug naar Suriname! eerlijk is eerlijk! en jullie komen hier er ook niet meer in! lui mislukt volk!
@whiteboy/alibaba
Guest
« Reply #3 on: 24-05-2012, 01:45:47 - GMT-1 »

Tuurlijk want als er apen zoals jij naar Nederland komen dan blijven jullie meteen en gaan nooit meer weg!

maar prima hoor maar dan sturen we ook meteen al die surinaamse creolen terug naar Suriname! eerlijk is eerlijk! en jullie komen hier er ook niet meer in! lui mislukt volk!

whiteboy slaapt niet haha zit zich nu te rukken op een krantenfoto van wilders haha
@malcolmgayX
Guest
« Reply #4 on: 24-05-2012, 01:52:34 - GMT-1 »

whiteboy slaapt niet haha zit zich nu te rukken op een krantenfoto van wilders haha

nee ik neuk je zusje nu.. kost maar een belkaart!

jij zit je te rukken met fotos van kleine kindjes nog viezer smeerlap!! net als Malcolm X een boeler!
na so mi taki
Guest
« Reply #5 on: 24-05-2012, 02:00:32 - GMT-1 »

@witmang

Het feit alleen dat je je naam in het Surinaams gebruikt geeft al aan hoe GRAAG je een Surinamer had willen zijn.. tjeee vind het zo zielig voor je dat als je in de ochten opstaat en je in de spiegel kijkt nog steeds wit bent... Undecided

Videla..
Guest
« Reply #6 on: 24-05-2012, 02:21:04 - GMT-1 »

Is die massamoordenaar en drugsdealer nog steeds niet opgepakt?

raar land hoor!
1975
Guest
« Reply #7 on: 24-05-2012, 03:00:18 - GMT-1 »

Koningin Beatrix heeft al gezegd dat ze niet meer komt sinds Desi president is (boehoe! Alsof we je gaan missen.. We zijn al lang blij bitch!)

Beatrix heeft sinds 1975 haar voet niet meer in Suriname gezet, dus in dit geval lult ze uit haar nek.
@1975
Guest
« Reply #8 on: 24-05-2012, 03:50:40 - GMT-1 »

Beatrix heeft sinds 1975 haar voet niet meer in Suriname gezet, dus in dit geval lult ze uit haar nek.

tja waarom zou ze gaan. surinamers haten nederlanders dus kan ze beter naar een land gaan waar ze wel welkom is!
@TS
Guest
« Reply #9 on: 24-05-2012, 05:17:14 - GMT-1 »

ALS ALLE SURINAMERS IN SURINAME GEBOREN EN WOONACHTIG IN NED. MOETEN VERTREKKEN IS HET GELIJK ALS DE EURO UIT DE EU[/b]
memamoesa
Guest
« Reply #10 on: 24-05-2012, 06:19:36 - GMT-1 »

vanwaar je frustratie schat?

ff je weet wel dat het de ' blanke' zijn die de bouw van wegen enz daar nu coordineren enz... zelfe als er bruggen gebouwd dienen te worden etc? tevens bringen die blanken nog geld nar suriname , tijdens hun verblijf en zouden we eco toerisme juist moeten stimuleren, als inkomsten bron voor su.

en dat die nederlandse chicks daar ballen who cares!?!?!

ik denk eerlijk dat je man je heeft gelaten voor een witte chick and u r pissed!?
hee dommi
Guest
« Reply #11 on: 24-05-2012, 07:53:11 - GMT-1 »

zonder Nederland,   zonder surinamers in Nederland  is Suriname  NIETSSSSSSSS.
MA PO
Guest
« Reply #12 on: 24-05-2012, 07:58:22 - GMT-1 »

Aub niet doen. Ik ben het niet mee eens, want de blanke Nederlanders die naar SU gaan dragen Suriname en de bevolking een warm hart toe. Daarnaast hebben zij banden met Su-Nederlanders. Dus waarom deze onschuldige mensen onnodig duperen. Suriname is een gastvrij land en dat moeten wij zo houden.
@ts
Guest
« Reply #13 on: 24-05-2012, 07:59:30 - GMT-1 »

ts je bent een kaolo koala..
Finaly...
Guest
« Reply #14 on: 24-05-2012, 08:01:56 - GMT-1 »

Ik vind niet dat blanke Nederlanders het recht hebben om Surinaamse bodem te betreden. Vele Surinamers delen met mij de mening inclusief de president dat ze daar niet welkom zijn.

De blanke meisjes komen daar zogenaamd stage lopen maar worden ondertussen als doorgeef luik door iedereen geneukt. Dat ze niet van zichzelf walgen! Als klap op de vuurpijl komen er nu ook nog eens marokkanen in switi sranang! Dan gun ik die laatste een tijdelijke toegang nog wel als ze maar weer mooi oprotten na een vakantie en geen rotzooi trappen anders brengen we die gewoon naar van dijk of rangoe.

Maar de blanken Nederlanders de ''tatta'' die mag echt wegblijven! Er start zich nu een groep in Suriname die deze mensen mooi gaat aanpakken. Je krijgt als blanke Nederlander een paar mooie vuisten op je face als je uit Zanderij Airport loopt en mocht je dan nog het lef hebben de stad te betreden dan slaan ze je daar ook weer elke keer in elkaar tot je oprot!

Ontvoeren is misschien ook een optie en dumpen in het bos. God knows dat er daar een hoop wacht die ze rauw lust.

Kortom, sranan mang un tek' presi baka na grontapu pe yu musu de! K'mopo fu tatta grong go baka na yu oso fu jip yu kondre seti bun! Wi e singi a sani te we bari a kondre poku ma u ne libi na fa!

Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 9   Go Up
  Print  

Jump to: