|
Na so mi taki
Guest
|
 |
« Reply #105 on: 27-05-2012, 04:27:56 - GMT-1 » |
|
onsportief om iemands naam te jatten en te misbruiken op deze manier omdat je het niet zint dat hij iets post wat jou beperkte hersencapaciteit niet aanstaat, geen eigenwaarde maar egoisme en onwetendheid. bespaar je de moeite en reageer (ik bedoel niet schelden) niet meer op mij want gehoor zal ik voortaan niet aan je geven.
jij moet je smoel houden ok. ik ben op zoek naar seks met mannen en gebruik mijn naam dus! en als jij van mening bent dat zijn racistische en domme posts enige meerwaarde hebben dan stel ik voor om jou en die pedo alletwee in het Pieter Baan Centrum te gooien!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
william
|
 |
« Reply #106 on: 27-05-2012, 10:59:41 - GMT-1 » |
|
Economie
Suriname is zeer rijk aan natuurlijke hulpbronnen en wordt op grond daarvan wel als zeventiende land op de lijst van rijkste landen geplaatst.
Een tweede belangrijke pijler, zo niet de belangrijkste, is de winning van aardolie door Staatsolie Maatschappij Suriname N.V., voornamelijk in Saramacca, een district 45 kilometer verwijderd van Paramaribo. Dit bedrijf is reeds sinds 13 december 1980 actief en Suriname is de enige aandeelhouder. Al 30 jaren draagt Staatsolie bij tot de ontwikkeling van Suriname. Het bedrijf is tevens agent voor de staat, bevordert actief het koolwaterstofpotentieel van Suriname en controleert aardolieovereenkomsten namens de staat.
Armoede Volgens het Ontwikkelingsprogramma van de Verenigde Naties leeft in Suriname 15,5% van de bevolking van minder dan 1,25 US$ per dag. [14] De CIA World Factbook schatte dat in 2002 70% van de bevolking onder de armoedegrens leefde.http://nl.wikipedia.org/wiki/Suriname#Economie Ik vind niet dat blanke Nederlanders het recht hebben om Surinaamse bodem te betreden. Vele Surinamers delen met mij de mening inclusief de president dat ze daar niet welkom zijn. Maar de blanken Nederlanders de ''tatta'' die mag echt wegblijven! Er start zich nu een groep in Suriname die deze mensen mooi gaat aanpakken. Je krijgt als blanke Nederlander een paar mooie vuisten op je face als je uit Zanderij Airport loopt en mocht je dan nog het lef hebben de stad te betreden dan slaan ze je daar ook weer elke keer in elkaar tot je oprot!
Ontvoeren is misschien ook een optie en dumpen in het bos. God knows dat er daar een hoop wacht die ze rauw lust.
TS, eikel, als je dit zo leest kan je dan niet beter je eigen stinkregering op hun bek gaan slaan ?!! Waar blijft al die poen man ?!! Of wou je hier soms ook nederlanders de schuld van gaan geven ?!! 
|
|
|
|
|
|
The war over your water is about to begin.
|
|
|
|
|
Layton
Guest
|
 |
« Reply #107 on: 27-05-2012, 11:13:19 - GMT-1 » |
|
Donderop met ma pang pang man ts en al die anderen achterlijke die achter deze stelling staan. Ik heb het ook niet met blanke Nederlanders maar dat wil niet zeggen dat ik ze inelkaar moet slaan en al helemaal niet als ze op reis naar Suriname zouden gaan. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IQ!!
Guest
|
 |
« Reply #108 on: 27-05-2012, 15:16:14 - GMT-1 » |
|
Dan ga jij toch lekker in Mooiere landen studie volgen maar niet komen klagen dat jullie in MARROKO door oudere vrouwen worden uitgescholden voor zwarte .In INDONESCHE s,avond niet alleen kunnen lopen in RUSLAND het zelfde ga daar dan kontelikker.In griekenland worden verjaagd boten van afrikanen die willen gaan studeren worden door marrokanen lek geschoten zijn inderdaad mooiere landen .Ga maar In SURINAME kan jij best wel hoger op komen maar als je jou eigen land niet lief heb wie gaat dat voor jou doen ZAAGSEL.Ik kan tig namen noemen van negerinnen en negers die in SURINAME les hebben gevolgd andere in het BUITENLAND en terug gegaan voor die heb ik respect maar niet voor een VMBO,Er die op zijn soa kont stiekem SURINAME zit af te kraken. .Jullie kunnen maar een ding zegen boeler meer niet ik kom met feiten dat is kennis en die maakt macht kontelikkers.Ken tig onderwijzeressen gierig om naar NEDERLAND te komen nu zijn ze gewoon BUSCHAFFEUSE mijn hoofd met jullie lop hemel tra kondre op. Mijn fam zelf kan ik namen zetten die het in SURINAME hebben gemaakt maar ga hun namen niet zetten neem jullie niet serieus en mie ne dring baw mang papa.
Aan je manier van schrijven kan je zien dat je geen hoge scholing hebt gevolgt!! Over het kolder wat je schrijft ga ik maar niet op in, heeft geen zin om met onderontwikkelde gasten in discussie te treden!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Swen
Guest
|
 |
« Reply #109 on: 27-05-2012, 18:02:36 - GMT-1 » |
|
Aan je manier van schrijven kan je zien dat je geen hoge scholing hebt gevolgt!! Over het kolder wat je schrijft ga ik maar niet op in, heeft geen zin om met onderontwikkelde gasten in discussie te treden!!!
Dat vindt ik dan heel vreemd wat jij reageert vuile zwarte hoer.Je hebt het gelezen en geef feedback .Dus wie is nu zielig weaverintje.Denk jij dat als een junk een opmerking maak dat ik daarop reageer nee sta daar boven .maar nee bemoei jij moest reageren je bent zwak neger mij dan kan jij niet je bent zelfs dom en dommer ook om te reageren op bv iemand die onzin yuitkraid ga je pruik strijken of als je een man bed ga in de KELDERBOX waar jullie thuisw horen kinderen verwekken. .En ten tweede ik heb het gemaqakt mijn leven is oke ben niet levensmoe ondanks de crisis dus eet stront zwarte bitch dat jij bent al hoe jij je precenteerd je blijft minderwaardig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Swen
Guest
|
 |
« Reply #110 on: 27-05-2012, 18:19:14 - GMT-1 » |
|
Vuile zwarte hoer en over onderontwikkelde gasten gesproken je bent een zielige bebloede loopse teef mijn zus uit jaloezie zetten ze dingens op mamjo.Ik zeg haar ze zeg ze heeft geen tijd voor dat soort dingens ze leest het niet.Ze heeft het altijd over werk uit eten en bekijk jij het maar en voor haar werk op reis ze wordt niet eens boos ze komt niet op die site je kunt niet naast haar staan.Voor haar heb ik respect ze heeft altijd over ontwikkelingen obligatie,s en werkafspraken maar mamjo never .Maar respecteert mijn wel als jij zo geschoold bent wat lul jij hier dan op een roddel site je bent toch gewikkeld in een dode lap maar niet ontwikkeld. En voor het laatst waar ze werk is ze de enige zwarte de rest blank ga een sopie kill zoeken K. hoer die jou een mazzel geeft . Mij de les voor lezen omdat ik een taalfout maakt ga werpen kelderbox K.hoer .Zelf mijn moeder kan jij niet na staan wat ze heeft als je goed volgt weet je dat ik dogla bent mijn zus is half dus volbloed negerin. .Dus ik weet wat ik heb/kan dus jang KAWLO in het SURINAAMS zeggen ze je moet altijd eentje hebben dat ben ik .De rest wil niets met mamjo te maken hebben ze schelden mij zelfs uit.Ga pissen tot dat een reu jou ontdekt.Zelfs als jij naar SURINAME gaat en in het vliegtuig zit met jou schimmel kont vlieg mijn neef jou daarnaar toe maar ik ga zijn naam niet plaatsen hoer en je moeder ook.Met mij beginnen kijk uit.En een nicht van mij met groene ogen geef jou te vreten verteld mij zelfs hoe jullie soms dingens jatten boter ect en ik heb gen wijn gehad bla bla bla K. op zwart beest.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ai noh
Guest
|
 |
« Reply #111 on: 27-05-2012, 18:22:47 - GMT-1 » |
|
het wordt tijd dat de nederlanders je weer naar afrika terug brengen. ps neem die moordenaar en zijn aanhang mee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Backoff!!
Guest
|
 |
« Reply #112 on: 27-05-2012, 18:27:20 - GMT-1 » |
|
Dat vindt ik dan heel vreemd wat jij reageert vuile zwarte hoer.Je hebt het gelezen en geef feedback .Dus wie is nu zielig weaverintje.Denk jij dat als een junk een opmerking maak dat ik daarop reageer nee sta daar boven .maar nee bemoei jij moest reageren je bent zwak neger mij dan kan jij niet je bent zelfs dom en dommer ook om te reageren op bv iemand die onzin yuitkraid ga je pruik strijken of als je een man bed ga in de KELDERBOX waar jullie thuisw horen kinderen verwekken. .En ten tweede ik heb het gemaqakt mijn leven is oke ben niet levensmoe ondanks de crisis dus eet stront zwarte bitch dat jij bent al hoe jij je precenteerd je blijft minderwaardig.
Het is te zien dat je een lowlevel scholing hebt genoten, je hebt vast geen topbaan in de maatschappij!! Maar je hebt in iedergeval een woordje geleerd op school, FEEDBACK....,hahah!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blahblahblah
Guest
|
 |
« Reply #113 on: 27-05-2012, 18:34:29 - GMT-1 » |
|
Soso taktaki zoals wel vaker hier komt....
Begin eerst maar eens met al die Brazilianen en Chinezen die Suriname 'overnemen'
Mensen ontvoeren hahahaha komedie ten top...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Swen
Guest
|
 |
« Reply #114 on: 27-05-2012, 18:40:28 - GMT-1 » |
|
Het is te zien dat je een lowlevel scholing hebt genoten, je hebt vast geen topbaan in de maatschappij!! Maar je hebt in iedergeval een woordje geleerd op school, FEEDBACK....,hahah!!
Klopt maar kom uit een goed nest en ik ben de man die voor mijn geschoolde fam komt.Ik zeg laat die dieren maar aan mij over gaan jullie studeren.En ik zit goed zowel hier als in su.Mijn mensen komen van goede huizen maar je moet altijd eentje hebben dat ben ik.Jullie kunnen alleen maar die blanke hun kont letterlijk likken en goed NEDERLANDS kom een keer in NICKERIE wat drinken bij mij K. zwarte aap in mijn omgeving je mag kiezen wat jij wilt hoer zowel jou moeder.Wees blij dat ik typfouten maakt en niet voor jou sta door boosheid maak ik typfouten .Maar je kunt niet naast mij staan zelf mijn fam kijk en ik heb wat ik hebben moet NEDERLANDS doet mij niets maar als ik na NICKERIE gaat een naam en heb ze om mij heen kom jij maar met je ka orans.Zielig zwart stuk vreten.Zelfs op ZANDERIJ komt mijn fam mij in het vliegtuig ophalen zonder probleem. Ze zeggen siekie mang dorro dat ben ik en ik heb alles heb niets te klagen en crisis wat is dat leg mij uit ik voel dat niet zwarte asseholle.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Swen
Guest
|
 |
« Reply #115 on: 27-05-2012, 18:58:41 - GMT-1 » |
|
Klopt gelijk heb jij maar waarom ga jij niet terug als geschoolde om jou land op te bouwen homo/ banga .Je durft niet Ik kan vrij lopen in NICKERIE zowel Paramaribo kom maar met jou NEDERLANDS .Daar win jij mij mee eerlijk is eerlijk maar de BLANKEN en midden -oosten doen eerder zaken met mij dan met jou bokito/ta.Begrepen Of moet ik DONNA worden.Dat ik jou kom halen kijk de BIJLMER mijn tijd was het de BIJLMER kijk nu ik ben niet bang voor jullie.UITSCHOT SURI,s alleen maar zwart/ goud en nogmaals goud wisie/ vechtten/ bonu en toch redden jullie het niet het enige wat jullie kunnen is goed NEDERLANDS schrijven en een goed figuur ga stoppen.Oja en wintie dansen .Veel sieraden en nog lelijk ook .De goede als mijn vriendinnen niet nagesproken Cithja MC-Louyd Jetty Matturin Gerda haverton Silvanna simons die kunnen mij op mijn plaatst zetten waar ik effe ga nadenken wijlen clarK akkoord maar julie hier niet.John williams/ uberto tang hun kunnen mij naar beneden halen in zekere zin maar jullie niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ongeschoolde
Guest
|
 |
« Reply #116 on: 27-05-2012, 19:06:53 - GMT-1 » |
|
en zie daar....... de laatste 10 reacties.....geschreven door een paar domme stadscreolen...de een zogenaamd slimmer dan de andere. Zucht...zal het nog goed komen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
swen
Guest
|
 |
« Reply #117 on: 27-05-2012, 22:47:12 - GMT-1 » |
|
en zie daar....... de laatste 10 reacties.....geschreven door een paar domme stadscreolen...de een zogenaamd slimmer dan de andere. Zucht...zal het nog goed komen?
komt nooit goed zwarte hoer als jullie je eigen landgenoot zo naar beneden halen sa na mie. ook als vind jij zijn programma saai maar beledigen hoef ok weer niet dat zijn gezicht op een bil lijkt. konoe suri,s.heb het over jurgen raymann.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
william
|
 |
« Reply #118 on: 27-05-2012, 22:52:01 - GMT-1 » |
|
ik ben geen creool hoor 
|
|
|
|
|
|
The war over your water is about to begin.
|
|
|
|
|
closing door
Guest
|
 |
« Reply #119 on: 28-05-2012, 00:12:52 - GMT-1 » |
|
Ik vind niet dat blanke Nederlanders het recht hebben om Surinaamse bodem te betreden. Vele Surinamers delen met mij de mening inclusief de president dat ze daar niet welkom zijn.
Koningin Beatrix heeft al gezegd dat ze niet meer komt sinds Desi president is (boehoe! Alsof we je gaan missen.. We zijn al lang blij bitch!)
De blanke meisjes komen daar zogenaamd stage lopen maar worden ondertussen als doorgeef luik door iedereen geneukt. Dat ze niet van zichzelf walgen! Als klap op de vuurpijl komen er nu ook nog eens marokkanen in switi sranang! Dan gun ik die laatste een tijdelijke toegang nog wel als ze maar weer mooi oprotten na een vakantie en geen rotzooi trappen anders brengen we die gewoon naar van dijk of rangoe.
Maar de blanken Nederlanders de ''tatta'' die mag echt wegblijven! Er start zich nu een groep in Suriname die deze mensen mooi gaat aanpakken. Je krijgt als blanke Nederlander een paar mooie vuisten op je face als je uit Zanderij Airport loopt en mocht je dan nog het lef hebben de stad te betreden dan slaan ze je daar ook weer elke keer in elkaar tot je oprot!
Ontvoeren is misschien ook een optie en dumpen in het bos. God knows dat er daar een hoop wacht die ze rauw lust.
Kortom, sranan mang un tek' presi baka na grontapu pe yu musu de! K'mopo fu tatta grong go baka na yu oso fu jip yu kondre seti bun! Wi e singi a sani te we bari a kondre poku ma u ne libi na fa!
Surinamers wonende in Suriname moeten een hoop rompslomp ondervinden voor een bezoekje aan tingi bakra kondre Nederland (visa MVV etc.) die eist dat een persoon in tingi bankra kondre Nederland nog garant voor je staat ook... Maar andersom kan iedereen maar het land inkomen met een visum van €30 zonder verantwoording? Ik zeg: DEUR DICHT!!!
ik heb de deur allang dichtgemaakt voor ze
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|