Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Het word tijd dat Bouterse nederlanders toegang tot Suriname gaat ontzeggen!  (Read 1883 times)
Swen
Guest
« Reply #45 on: 25-05-2012, 03:33:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

we hebben niets aan jullie gehad.. suriname is als kolonie 2 keer failiiet gegaan.. met de jampas in indo hebben we centjes verdiend ja. maar na WO II was er niets en hebben we hard moeten werken terwijl jij onder een kokosnotenboom lag te slapen. je mag hier geboren zijn maar je zal NOOIT een Nederlander zijn! en we hebben emt de TS een deal gesloten. Geen Nederlanders (en Nederlands geld) naar Suriname en alle suries in Ned gaan naar Suriname dus ga je koffers maar pakken!
Luister fidel ik ben hier geboren en heb een NEDERLANDS paspoort en de wet zegt iedereen die nederlander wil zijn moet afstand doen van hun tweede paspoort.En ik wil ook niet blank zijn ik ben dogla mooi gespierd.Jij hebt geld met die indo,s verdient dat klopt aasgier .Maaaaaaaaaaaaaaaaaar ik heb zelf gezien waar molukkers blanken i moerdijk hebben verjaagd K. op vriend met je roze pik kut. ik ga niet pang pang kan je doen alleen gay noemen doet mij geen pijn .en ga die boeken van CITHJA MC-LOYd lezen in plaats van rondom de kinder speeltuin te zitten loeren.
Swen
Guest
« Reply #46 on: 25-05-2012, 06:57:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ye boel boi  police
I ma pang-pang pa e boigi gimie tok daarom weet je het ma tja go wirie ik wil hem niet of je man/broer.Abses plus aanbeien.
stupid people
Guest
« Reply #47 on: 25-05-2012, 07:44:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als ik de "bijdrage" van TS lees en de meeste van de daar op volgende reacties dan wordt ik daar oprecht niet vrolijk van en dan denk ik aan m'n kleine mannetje, die het beste heeft van twee werelden, en nog geheel onbevangen de wereld in kijkt. Hoe moet ik hem later uit gaan leggen wat er zich in de hoofden van dit soort '' stupid people" afspeelt en wat hij daar mee aan moet ?
stuk stront, opzouten!
Guest
« Reply #48 on: 25-05-2012, 09:50:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

de meeste pedos in suriname zijn mensen zoals jou vader en je ooms! dus bek houden!

maar verder prima hoor. wat moet je in suriname doen.. geen mooie stranden , lelijke bevolking..slechte wegen stinkenden steden en dan is heel paramaribo een grote ruine. snap wel dat de meeste suries hier zitten. We gaan wel lekker naar Curacao! en geven daar ons geld uit.
Jullie zijn ook niet welkom op Curacao, bai den konjo bo mama!
ekte Anti
Guest
« Reply #49 on: 25-05-2012, 10:30:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jij bent geen anti, Suri!  cheesy
pff.
Guest
« Reply #50 on: 25-05-2012, 11:12:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

zal ons een worst wezen, alsof su belangrijk is.
begin die mpp rovers in bedwang te houden, zelfs een kind van 12 jaar die op weg was naar school
hebben ze beroofd van zijn srd 25 en gympen.
wat zeg je daarvan?Huh
 rolleyes rolleyes rolleyes afro :ph34r:hoe laag kan je niet zinken als mens!! lager als dit kan dus niet rolleyes rolleyes
KONDRE!
Guest
« Reply #51 on: 25-05-2012, 21:29:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik begrijp je punt en je woede wel...
MAARRRRR
Suriname heeft de Nederlanders op dit moment wel nodig, voor het opbouw van het land (vooral toerisme)
and then again Nederlandse surinamers houden geen eens van Suriname net als hoe sommige blanken van Suriname houden,
want de doorsnee sranangmang komt alleen om mode te maken in Su.. mik deng sani weer mooi krosie, wakka e buy wallo bigi dringie...
mah ihn holland watra anga faya tappoe keba !!

dus wie zijn wij om ze de toegang te weigeren tot ONS mooi land, zolang je maar het beste voor hebt met SURINAME !!!!!
@TS
Guest
« Reply #52 on: 25-05-2012, 22:08:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nee juist niet. Er moeten meer komen. Veel meer toeristen.
Ik vind dat alle nederlanders ( mensen met een nederlands paspoort) die Suriname binnen treden 100 euro voor een visum moeten betalen.
Ik vind ook dat alle nederlanders die daar een auto gaan huren 400 SRD aan milieu belasting moeten betalen .We vervuilen namelijk ook en ervanuit gegaan dat toeristen geld hebben of kunnen sparen om te komen, kunnen ze dat ook wel missen.
Je hebt immers te maken met een land waar de wereld van afhankelijk is als het gaat om het tropisch woud, dus dat moet onderhouden worden.
Ik vind echt dat Suriname heel wat inkomsten misloopt door toeristen voor een appeltje en een eitje binnen te laten.

TS verder moet je je grote smoel dichthouden want die blanke toerist die alle hoeken en gaten van jou eigen land gezien heeft maakt er reclame voor. Een blanke toerist komt niet om de stad te zien.TZijn die blanke toeristen die hier lopen te vertellen hoe mooi Suriname is en dan hebben ze het niet over waterkant en flora.

Kom met een degelijke oplossing ipv slap lullen in de ruimte.
keep up the goodwork
Guest
« Reply #53 on: 25-05-2012, 22:38:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Goede zaak hor, ts
Ezels!!
Guest
« Reply #54 on: 26-05-2012, 00:04:11 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nee juist niet. Er moeten meer komen. Veel meer toeristen.
Ik vind dat alle nederlanders ( mensen met een nederlands paspoort) die Suriname binnen treden 100 euro voor een visum moeten betalen.
Ik vind ook dat alle nederlanders die daar een auto gaan huren 400 SRD aan milieu belasting moeten betalen .We vervuilen namelijk ook en ervanuit gegaan dat toeristen geld hebben of kunnen sparen om te komen, kunnen ze dat ook wel missen.
Je hebt immers te maken met een land waar de wereld van afhankelijk is als het gaat om het tropisch woud, dus dat moet onderhouden worden.
Ik vind echt dat Suriname heel wat inkomsten misloopt door toeristen voor een appeltje en een eitje binnen te laten.

TS verder moet je je grote smoel dichthouden want die blanke toerist die alle hoeken en gaten van jou eigen land gezien heeft maakt er reclame voor. Een blanke toerist komt niet om de stad te zien.TZijn die blanke toeristen die hier lopen te vertellen hoe mooi Suriname is en dan hebben ze het niet over waterkant en flora.

Kom met een degelijke oplossing ipv slap lullen in de ruimte.

Laat Su dan lekker stikken zou ik dan zeggen!!! En zijn nog veel mooiere landen op de wereld dan Su!!!! In Su kan je niet een een fatsoenlijke studie volgen, zelfs daarvoor moet je naar het buitenland!!! Niemand heeft Su nodig hoor, het is meer andersom!!!
Swen
Guest
« Reply #55 on: 26-05-2012, 02:34:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Laat Su dan lekker stikken zou ik dan zeggen!!! En zijn nog veel mooiere landen op de wereld dan Su!!!! In Su kan je niet een een fatsoenlijke studie volgen, zelfs daarvoor moet je naar het buitenland!!! Niemand heeft Su nodig hoor, het is meer andersom!!!
Dan ga jij toch lekker in Mooiere landen studie volgen maar niet komen klagen dat jullie in MARROKO door oudere vrouwen worden uitgescholden voor zwarte .In INDONESCHE s,avond niet alleen kunnen lopen in RUSLAND het zelfde ga daar dan kontelikker.In griekenland worden verjaagd  boten van afrikanen die willen gaan studeren  worden door marrokanen lek geschoten zijn inderdaad mooiere landen .Ga maar In SURINAME kan jij best wel hoger op komen maar als je jou eigen land niet lief heb wie gaat dat voor jou doen ZAAGSEL.Ik kan tig namen noemen van negerinnen en negers die in SURINAME les hebben gevolgd andere in het BUITENLAND en terug  gegaan voor die heb ik respect maar niet voor een VMBO,Er die op zijn soa kont stiekem SURINAME zit af te kraken. .Jullie kunnen maar een ding zegen boeler meer niet ik kom met feiten dat is kennis en die maakt macht kontelikkers.Ken tig onderwijzeressen gierig om naar NEDERLAND te komen nu zijn ze gewoon BUSCHAFFEUSE mijn hoofd met jullie lop hemel tra kondre op. Mijn fam zelf kan ik namen zetten die het in SURINAME hebben gemaakt maar ga hun namen niet zetten neem jullie niet serieus en mie ne dring baw mang papa.
MAKAMBA!
Guest
« Reply #56 on: 26-05-2012, 04:02:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ha ha ha WE OWN CURACAO!! bitch!
@Dogla
Guest
« Reply #57 on: 26-05-2012, 04:05:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Luister fidel ik ben hier geboren en heb een NEDERLANDS paspoort en de wet zegt iedereen die nederlander wil zijn moet afstand doen van hun tweede paspoort.En ik wil ook niet blank zijn ik ben dogla mooi gespierd.Jij hebt geld met die indo,s verdient dat klopt aasgier .Maaaaaaaaaaaaaaaaaar ik heb zelf gezien waar molukkers blanken i moerdijk hebben verjaagd K. op vriend met je roze pik kut. ik ga niet pang pang kan je doen alleen gay noemen doet mij geen pijn .en ga die boeken van CITHJA MC-LOYd lezen in plaats van rondom de kinder speeltuin te zitten loeren.

ha ha dogla wist het wel.. jij kan nooit puur zijn! MUTT! toen je klein was seksueel mishandeld en daarom geil jij nu ook op kleine jongetjes! viespuek!
@Ezels!
Guest
« Reply #58 on: 26-05-2012, 04:09:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ja maar slimheid is nooit het sterkte punt van die creolen geweest.. prima toch wij geven ons geld wel ergens anders uit.. laat hun maar lekker stikken in dat land.. waterkant staat toch op invallen. mooiste bioscoop van het land Thalia is onbewoonbaar ha ha ha ha zelfs Torica is een oud rot hotel..

is wel duidelijk dat er na 1975 geen enkele vooruitgang is geweest en geen onderhoud.
naatje van de dam
Guest
« Reply #59 on: 26-05-2012, 07:23:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik denk dat TS zelf gewoon in Nederland is, want hij/zij zegt immers dat hij/zij bij het UWV veel blanken en andere rassen ziet, dat kan dus kloppen want UWV is voor mensen die gewerkt hebben.

Maar goed, wanneer je blanke Nederlanders de toegang tot Su wil ontnemen, ga je dan ook de blanke Amerikanen/Chinezen/Brazilianen weren?

Je verhaal is gewoon dom en niet over nagedacht. Er zijn nog steeds mensen in Su die er alles aan doen om weg te willen naar Nederland of Belgiƫ.... zeker omdat ze het zo goed hebben in Su?
Je probeert haat te kweken, maar ik kan je wel zeggen dat heel veel Surinamers blanken in de familie hebben en ook lichtkleurige kinderen.... hoe ga je uitmaken wie wel en niet Su in mag.... gewoon dom.

Aan de mensen die reageren dat TS gelijk heeft, waarom ben je niet in Suriname om je land te helpen, omdat ik zeker weet dat je geen stontjie gaat krijgen daar, geen huurtoeslag en dergelijke en zeker geen goede baan.
Als ik zie hoeveel mensen een kamer verhuren aan Nederlandse studenten in Su, dan weet ik bijna 100% zeker dat die echt niet willen dat de blanken uit Su weg moeten.
Droom dus maar lekker verder met je haatzaaiende lulverhaal.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: