Pages: 1 ... 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109   Go Down
  Print  
Author Topic: Re: Mamjo asshole laat me ff ja.(vrouwen gezeik topic)  (Read 13908 times)
Moksie
MamjoDon

Mambini Lobi: +452/-504

« Reply #1545 on: 29-05-2012, 13:38:53 - GMT-1 »

Analfabeet!

Ja dacht ik ook, maar op google stond analfebeet cheesy
Was zeker zelf er ééntje toen hij het instelde.
wacht even
Guest
« Reply #1546 on: 29-05-2012, 13:39:21 - GMT-1 »

Ja maar me d zat ff vast dus die geldt niet.
Analfebeet klopt wel.

Ik tjek soms ook google voor woorden, volgens mij is het toch analfabeet  cheesy
Kweenie hoor, ik gebruik dat woord nooit, ik zeg gewoon heel gemakkelijk "je bent een debiel" cool

Irritant he als die toetsen vast zitten, ik heb dat ook, dan lijkt het net alsof je een taalfout maakt maar dan werkt je toetsenbord niet mee.
@ wacht even
Guest
« Reply #1547 on: 29-05-2012, 13:41:57 - GMT-1 »

Irritant he als die toetsen vast zitten, ik heb dat ook, dan lijkt het net alsof je een taalfout maakt maar dan werkt je toetsenbord niet mee.

Dat komt door al die vettigheid, etensresten, as, droge snottebellen etc. Een goede poetsbeurt zou wonderen verrichten.
Ik wil niet weten hoe jullie huizen er uitzien  rolleyes
Moksie
MamjoDon

« Reply #1548 on: 29-05-2012, 13:42:49 - GMT-1 »

Ik tjek soms ook google voor woorden, volgens mij is het toch analfabeet  cheesy
Kweenie hoor, ik gebruik dat woord nooit, ik zeg gewoon heel gemakkelijk "je bent een debiel" cool

Ik check niks meer bij google, daar komen al mijn schrijffouten dus vandaan. cheesy rolleyes
Ja soms blijft er een letter vastzitten omdat je te snel wilt gaan of vasgekleeft zit.
Maak ook nooit mijn toesenbord echt goed schoon als het te erg is koop ik een nieuwe.
Moksie
MamjoDon

« Reply #1549 on: 29-05-2012, 13:46:18 - GMT-1 »

Dat komt door al die vettigheid, etensresten, as, droge snottebellen etc. Een goede poetsbeurt zou wonderen verrichten.

Beter als jou poffertjesporem waarschijnlijk.
Zal wel vol zitten met vettigheid,etensresten en snottebellen, zou niet willen weten hoe je woon- doos eruit ziet of je onderbroek. rolleyes
kees klapstoel
Guest
« Reply #1550 on: 29-05-2012, 13:46:59 - GMT-1 »

Ik check niks meer bij google, daar komen al mijn schrijffouten dus vandaan. cheesy rolleyes
Ja soms blijft er een letter vastzitten omdat je te snel wilt gaan of vasgekleeft zit.
Maak ook nooit mijn toesenbord echt goed schoon als het te erg is koop ik een nieuwe.

zit je toetsenbord vol met aangekoekte spermaresten van jan en alleman Huh?
@analistje
Guest
« Reply #1551 on: 29-05-2012, 13:48:16 - GMT-1 »

Konden ze dat maar dan hadden we niet dat gezeik over ze de hele dag. Bacterie had een topic geopend dat ze dat ding moesten negeren daar bedoelde hij Precious mee, maar hij zelf en zijn kornuiten vinden het nog steeds moeilijk Precious te negeren, provoceren of steken onder water uit te delen.

Ana is dit ook stoken voor jou of geld dat alleen als ik de waarheid zegt? cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy
Analist
Guest
« Reply #1552 on: 29-05-2012, 13:49:16 - GMT-1 »

Eyy maar die spiegel is echt een goede hoor!

Ik bedoel als iemand die mij het advies geeft naar buiten te gaan, terwijl ze zelf achter haar comp zit huh
of mij het advies geeft dit alles als virtueel te zien, terwijl ze zelf niet beroerd is zich in een zeik topic te mengen.

Spiegel is dan daar omdat even onder de aandacht te brengen.

Goed advies en opbouwende kritiek is altijd welkom maar dan van de juiste personen.
Moksie
MamjoDon

« Reply #1553 on: 29-05-2012, 13:49:22 - GMT-1 »

Nee dat zit bij jou tussen je billen weet je nog wel.
Bij mij vind je alleen wat kruimeltjes hier en daar en mischien wat opgedroogd drinken.
@ moksie
Guest
« Reply #1554 on: 29-05-2012, 13:49:46 - GMT-1 »

Beter als jou poffertjesporem waarschijnlijk.
Zal wel vol zitten met vettigheid,etensresten en snottebellen, zou niet willen weten hoe je woon- doos eruit ziet of je onderbroek. rolleyes

cheesy Ik snap niet waarom jij je geroepen voelt om te reageren terwijl ik mijn reactie aan wacht even had gegeven.
Een gevoelige snaar geraakt?
Moksie
MamjoDon

« Reply #1555 on: 29-05-2012, 13:51:38 - GMT-1 »

cheesy Ik snap niet waarom jij je geroepen voelt om te reageren terwijl ik mijn reactie aan wacht even had gegeven.
Een gevoelige snaar geraakt?

Kwam omdat je jullie zei en dat moet je dan niet zeggen als je het tegen één persoon richt, snappie!
Analist
Guest
« Reply #1556 on: 29-05-2012, 13:55:58 - GMT-1 »

laugh laugh laugh laugh laugh

Ik snap niet waarom ik de naam draag Moksie haar stalker te zijn!
wacht even
Guest
« Reply #1557 on: 29-05-2012, 13:56:16 - GMT-1 »

Mijn toetsenbord is schoon en nog geen 10cm schoon aan de haak.
Mobieltjes werken anders dan toetsenborden op een bureaublad en ze zijn veel kleiner dan een normale toetsenbord. Een vergelijking met een schoon huis is hierbij niet op zijn plaats, tenzij je gewoon wat te zeggen wilt hebben om ons te beledigen?

Wat maak jij je druk om die debielen, het kan ze echt niets schelen hoe je toetsenbord eruit ziet, ze willen gewoon wat te zeiken hebben. Voor hetzelfde geld is jouw toetsenbord nog schoner dan die van hun, weten wij veel.....ze kunnen zoveel zeggen  cheesy
Wij begrijpen elkaar en das het belangrijkste  Wink
@moksie de spermaslet
Guest
« Reply #1558 on: 29-05-2012, 13:57:32 - GMT-1 »

Nee dat zit bij jou tussen je billen weet je nog wel.
Bij mij vind je alleen wat kruimeltjes hier en daar en mischien wat opgedroogd drinken.

ik weet niks nog wel pikkenbek
valt het jezelf niet op dat je met 90 procent op mamjo ruzie hebt door dat domme gelul dat uit je lullenmuil komt
Toch nog!
Guest
« Reply #1559 on: 29-05-2012, 13:57:56 - GMT-1 »

Eey die bok van Nickyy wat Mamjo haar gaf was gruwelijk mang! Ik heb het achter mijn pc voor haar gevoeld. Letta had hij ook publiekelijk vernederd, maar Presje laat hij met rust.
Pages: 1 ... 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109   Go Up
  Print  

Jump to: