Pages: 1 ... 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109   Go Down
  Print  
Author Topic: Re: Mamjo asshole laat me ff ja.(vrouwen gezeik topic)  (Read 13992 times)
Hahahaha
Guest
« Reply #1560 on: 29-05-2012, 13:58:56 - GMT-1 »

Je bent inderdaad zo dom dat je niet eens een zin zonder fouten kan overschrijven.
Nu pas zie ik het.  cheesy cheesy Was even lekker mijn haartjes gaan wassen, vriendje komt straks. Maar wat een dom kutje zeg. Kan er niet eens om lachen, zo sad vind ik het dat ze mijn zin overneemt en dan nog fouten maakt! Dacht dat die ene dom wasT, maar deze is achterlijkT!
@Analistje
Guest
« Reply #1561 on: 29-05-2012, 13:59:41 - GMT-1 »

Ik laat je in die waan  rolleyes net als Precious met haar dt.

cheesy cheesy cheesy cheesy cheesy

Ik snap niet waarom Moksie naam draagt om precious haar stalker te zijn!
Moksie
MamjoDon

Mambini Lobi: +454/-505

« Reply #1562 on: 29-05-2012, 14:01:16 - GMT-1 »

ik weet niks nog wel pikkenbek
valt het jezelf niet op dat je met 90 procent op mamjo ruzie hebt door dat domme gelul dat uit je lullenmuil komt

Nee maar gelukkig heb ik jou op me op de hoogte te houden. Wink
@anaaaaaaaaaaltje!
Guest
« Reply #1563 on: 29-05-2012, 14:02:02 - GMT-1 »

Eey die bok van Nickyy wat Mamjo haar gaf was gruwelijk mang! Ik heb het achter mijn pc voor haar gevoeld. Letta had hij ook publiekelijk vernederd, maar Presje laat hij met rust.

Is dit ook stoken voor jou of mag dit wel omdat ik het niet ben? rolleyes
schuif
Guest
« Reply #1564 on: 29-05-2012, 14:03:51 - GMT-1 »

Eey die bok van Nickyy wat Mamjo haar gaf was gruwelijk mang! Ik heb het achter mijn pc voor haar gevoeld. Letta had hij ook publiekelijk vernederd, maar Presje laat hij met rust.

Presje vernedert zichzelfe al daarom.rolleyes
Toch niet!
Guest
« Reply #1565 on: 29-05-2012, 14:07:41 - GMT-1 »

Vind die bok naar Analist vervelender, want die sprak tot dan toe haar straatje schoon en dat deed Nickyy niet! Dat is 1.
Letta heeft hij helemaal niet publiekelijk vernederd, hoe kom je daar nou bij? Zijn opmerkingen tegen een Clusje, Moks, Adri, Malik en anderen mensen waren precies van dezelfde orde. Je maakt het dus smeuïger dan het is alleen omdat je Letta niet moet! Dat is 2.
Dat hij Ai/ ogenschijnlijk met rust laat begrijp ik wel, want als je bestookt wordt PM's waarin je huilt en op zijn gemoed inspeelt etc., dan wil je iemand ontzien waarvan je het idee dat die labiel is. Zou ik ook doen. En dat is 3. rolleyes
applausje
Guest
« Reply #1566 on: 29-05-2012, 14:09:19 - GMT-1 »

Vind die bok naar Analist vervelender, want die sprak tot dan toe haar straatje schoon en dat deed Nickyy niet! Dat is 1.
Letta heeft hij helemaal niet publiekelijk vernederd, hoe kom je daar nou bij? Zijn opmerkingen tegen een Clusje, Moks, Adri, Malik en anderen mensen waren precies van dezelfde orde. Je maakt het dus smeuïger dan het is alleen omdat je Letta niet moet! Dat is 2.
Dat hij Ai/ ogenschijnlijk met rust laat begrijp ik wel, want als je bestookt wordt PM's waarin je huilt en op zijn gemoed inspeelt etc., dan wil je iemand ontzien waarvan je het idee dat die labiel is. Zou ik ook doen. En dat is 3. rolleyes

ZUIVER!!!
wacht even
Guest
« Reply #1567 on: 29-05-2012, 14:24:30 - GMT-1 »

Ik ben blij voor Mamjo dat op zn minst 1 iemand die gevoeld had, mijn huid is te dik daarvoor.
Mamjo kennende zal zijn bok de volgende keer, in zijn ogen dan, nog harder zijn.....in zijn poging mij te kwetsen. Alsof ik daar wakker van ga liggen, ik ben niet van kattepis gemaakt.
Misschien moet je hem vragen of hij de volgende keer, voordat hij die bok geeft, jou erbij roept zodat je die bok live kan meemaken. Wie weet komt ie dan nog harder aan en voel je het nog meer.
precious
MamjoDon

Mambini Lobi: +515/-691

« Reply #1568 on: 29-05-2012, 14:31:04 - GMT-1 »

Ik ben blij voor Mamjo dat op zn minst 1 iemand die gevoeld had, mijn huid is te dik daarvoor.
Mamjo kennende zal zijn bok de volgende keer, in zijn ogen dan, nog harder zijn.....in zijn poging mij te kwetsen. Alsof ik daar wakker van ga liggen, ik ben niet van kattepis gemaakt.
Misschien moet je hem vragen of hij de volgende keer, voordat hij die bok geeft, jou erbij roept zodat je die bok live kan meemaken. Wie weet komt ie dan nog harder aan en voel je het nog meer.

nog steeds niet genoeg gesproken over mijn persoontje  huh
is het zo moeilijk voor je nickyy
ga je weer door ermee tot 2 uur in de nacht
moet je niet doen vrouw,om slaap tekort te komen over mijn persoontje

Ware vrienden leer je kennen met de tijd
waarom kijk je naar de splinter in het oog van je broeder of zuster,terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt
Hahahaha
Guest
« Reply #1569 on: 29-05-2012, 14:33:25 - GMT-1 »

Ik help je dragen, want deze bok heb ik achter mijn pc voor je, 'Toch nog!' gevoeld! cheesy
precious
MamjoDon

Mambini Lobi: +515/-691

« Reply #1570 on: 29-05-2012, 14:34:01 - GMT-1 »

ook nog niet moe om het over mij te hebben  huh

Ware vrienden leer je kennen met de tijd
waarom kijk je naar de splinter in het oog van je broeder of zuster,terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt
soo..!
Guest
« Reply #1571 on: 29-05-2012, 14:35:06 - GMT-1 »

interessant..!
@ precious
Guest
« Reply #1572 on: 29-05-2012, 14:35:39 - GMT-1 »

nog steeds niet genoeg gesproken over mijn persoontje  huh

En? Heb je je 'examen' rekenen dit maal wel gehaald?

Persoontje? 2x?
Je hebt echt last van een minderwaardigheidscomplex.
wacht even
Guest
« Reply #1573 on: 29-05-2012, 14:35:45 - GMT-1 »

Ik help je dragen, want deze bok heb ik achter mijn pc voor je, 'Toch nog!' gevoeld! cheesy

Ik ben blij voor je tut dat ik toch nog wat voor je heb kunnen betekenen vandaag kiss
wat lul je??
Guest
« Reply #1574 on: 29-05-2012, 14:36:23 - GMT-1 »

nog steeds niet genoeg gesproken over mijn persoontje  huh

je hele fokking naam is niet eens genoemd door die persoon!

labiele aandachtzoeker.
Pages: 1 ... 100 101 102 103 104 [105] 106 107 108 109   Go Up
  Print  

Jump to: