Ik wil bij deze ook iedere zeikerd bedanken voor zijn deelname aan deze zeiktopic.
Mamjo met name, want zijn bok gaf heel veel mensen veel vreugde, zonder hem was er echt minder sjeu geweest. Jammer dat hij maar 1 bok aan me gaf, het hadden er best meer mogen zijn, dan hadden we nu nog over die 2e of 3e bok kunnen hebben en hadden we makkelijk de 200 pagina's gehaald.
Ik wil het weer bedanken dat het kutweer was en koud was, was het zonnig weer geweest hadden ze me vast aan mijn haren naar buiten gesleurd en had ik dit feestje nooit kunnen meemaken.
Ik wil mijn mobiele provider bedanken voor de constante aanwezigheid van netwerk verbinding.
Ik wil Analist bedanken, we hebben toch een soort van pact gesloten, nou ja soort van.
Ik wil mijn vrienden bedanken dat we geen vrienden zijn, als zij in mijn leven waren had ik hier niet all day all night kunnen zitten.
Tot slot pak allemaal lekker een biertje erbij en geniet van het moment en wees blij dat we weer even konden zeiken.
Proost Moksie! Salut! En bedankt voor al dat lekkere eten, drinken op een lege maag is niet goed