Pages: 1 ... 103 104 105 106 107 [108] 109   Go Down
  Print  
Author Topic: Re: Mamjo asshole laat me ff ja.(vrouwen gezeik topic)  (Read 13986 times)
wacht even
Guest
« Reply #1605 on: 29-05-2012, 16:13:16 - GMT-1 »

Ik wil bij deze ook iedere zeikerd bedanken voor zijn deelname aan deze zeiktopic.

Mamjo met name, want zijn bok gaf heel veel mensen veel vreugde, zonder hem was er echt minder sjeu geweest. Jammer dat hij maar 1 bok aan me gaf, het hadden er best meer mogen zijn, dan hadden we nu nog over die 2e of 3e bok kunnen hebben en hadden we makkelijk de 200 pagina's gehaald.

Ik wil het weer bedanken dat het kutweer was en koud was, was het zonnig weer geweest hadden ze me vast aan mijn haren naar buiten gesleurd en had ik dit feestje nooit kunnen meemaken.

Ik wil mijn mobiele provider bedanken voor de constante aanwezigheid van netwerk verbinding.

Ik wil Analist bedanken, we hebben toch een soort van pact gesloten, nou ja soort van.

Ik wil mijn vrienden bedanken dat we geen vrienden zijn, als zij in mijn leven waren had ik hier niet all day all night kunnen zitten.

Tot slot pak allemaal lekker een biertje erbij en geniet van het moment en wees blij dat we weer even konden zeiken.

Proost Moksie! Salut! En bedankt voor al dat lekkere eten, drinken op een lege maag is niet goed  Wink

wacht even
Guest
« Reply #1606 on: 29-05-2012, 16:15:34 - GMT-1 »

Tutje, het was voor die ander bedoeld niet voor je. Miscommunicatie. Wink

Geen probleem hoor, soms zie je door de bomen het bos niet meer.
Pak een biertje meid, komt goed schatje  kiss
tochh
Guest
« Reply #1607 on: 29-05-2012, 16:15:39 - GMT-1 »

Mijn gunst. Zijn jullie nog steeds bezig met Precious?
Hehehe, wat een leven.
precious na ding liebi  rolleyes
Moksie
MamjoDon

Mambini Lobi: +454/-504

« Reply #1608 on: 29-05-2012, 16:19:10 - GMT-1 »

Ik wil bij deze ook iedere zeikerd bedanken voor zijn deelname aan deze zeiktopic.

Mamjo met name, want zijn bok gaf heel veel mensen veel vreugde, zonder hem was er echt minder sjeu geweest. Jammer dat hij maar 1 bok aan me gaf, het hadden er best meer mogen zijn, dan hadden we nu nog over die 2e of 3e bok kunnen hebben en hadden we makkelijk de 200 pagina's gehaald.

Ik wil het weer bedanken dat het kutweer was en koud was, was het zonnig weer geweest hadden ze me vast aan mijn haren naar buiten gesleurd en had ik dit feestje nooit kunnen meemaken.

Ik wil mijn mobiele provider bedanken voor de constante aanwezigheid van netwerk verbinding.

Ik wil Analist bedanken, we hebben toch een soort van pact gesloten, nou ja soort van.

Ik wil mijn vrienden bedanken dat we geen vrienden zijn, als zij in mijn leven waren had ik hier niet all day all night kunnen zitten.

Tot slot pak allemaal lekker een biertje erbij en geniet van het moment en wees blij dat we weer even konden zeiken.

Proost Moksie! Salut! En bedankt voor al dat lekkere eten, drinken op een lege maag is niet goed  Wink

Dat wist ik al.
Letta
Guest
« Reply #1609 on: 29-05-2012, 16:20:26 - GMT-1 »

cheesy wacht even.

Ik heb net een collecte onder alle mamjoranen gehouden en dj Korsakoff vanavond kunnen inhuren voor de nodige bruisende muziek. Voor Mamjo heeft ze altijd tijd, grapte ze nog.
poppetje
Guest
« Reply #1610 on: 29-05-2012, 18:29:47 - GMT-1 »

Mamjo ik wist dat je deze topic zou volgen  Wink
En dat je met je oogkleppen zou rondsurfen.

Noem het beestje bij de naam en wie zijn die anderen?
Vanaf dat ik het je moeilijk maakte zitten wij niet op 1 lijn, dat geeft ook niet....ik kom hier niet om jouw hielen te likken.
Dat is moeilijk voor jou, jij wilt en verwacht dat mensen je aanbidden zodat je ze uit de stront kan halen en dat ze dankbaar doen. Jij weet ik heb ka met jou te maken, jij bent niets van mij.
Al gebruik ik 1000 IP's dat is voor niemand anders relevant dan voor jou, de mensen die mij volgen weten met welke nick ik kom en ooit geweest ben omdat ik dat zelf aangeef.

Jij springt voor mensen waarvan je niet eens weet of ze niet via andere IP's de beest uithangen, van mij weet je wat je kan verwachten. En toch durf jij met stelligheid te beweren dat sommige alleen met die of die nick hier komen en dat is Bu#@$it en dat weet je.

Jij bent gewoon laaiend want je hebt geen grip op mij, ik mail je niet om te slijmen of die block eraf kan.
Ik zou eerder dood neervallen dan dat ik jou een mail stuur.
Je kan me blocken wat je wilt, kan je zeggen dat jouw blocks mij tegengehouden hebben als ik wilde doen wat ik wilde doen.
Nee toch? Ik heb je zelfs ooit gezegd de enige manier om totale controle te behouden over je site en de postingen is verplichte registratie.

Dat vertik je want je weet dondersgoed dat je site dan zo saai word als jouw saaie vrouwloze reet.

Nou dat is heftig  Shocked Shocked Shocked embarassed
@psycho
Guest
« Reply #1611 on: 29-05-2012, 18:32:50 - GMT-1 »

Nou dat is heftig  Shocked Shocked Shocked embarassed

De topic was al naar de 2e pagina, men was er klaar mee. Maar het zijn altijd de sensatie juigers die dit steeds aanwakkeren. Is een dagje rust op AN jullie grootste crises ofzo? huh
GI-Jane
Guest
« Reply #1612 on: 29-05-2012, 18:55:30 - GMT-1 »

Ofcourseeeeeeeeeeeeee....let's hve a partyyyyyyyyyyyy..... laugh laugh laugh crazyyyyyyyy!

Legionnaire
Guest
« Reply #1613 on: 29-05-2012, 19:44:29 - GMT-1 »

BUMP

Zal me toch niet gebeuren dat dit topic lager dan regel 10 komt te staan van pagina 1.

Waar is de party en wordt het schuren of slijpen?? mag ik ook headbangen??
wacht even
Guest
« Reply #1614 on: 29-05-2012, 19:52:56 - GMT-1 »

Je mag gaan schuren met anderen, ik ben aan het vechten tegen mn slaap, zelfs een goede film zou mij niet wakker kunnen houden als ik eenmaal begin te knikkebollen.
Legionnaire
Guest
« Reply #1615 on: 29-05-2012, 19:57:05 - GMT-1 »

Je mag gaan schuren met anderen, ik ben aan het vechten tegen mn slaap, zelfs een goede film zou mij niet wakker kunnen houden als ik eenmaal begin te knikkebollen.

Ok, niet vergeten je af te melden he!!! Mag ook in het welterustentopic......
wacht even
Guest
« Reply #1616 on: 29-05-2012, 20:08:50 - GMT-1 »

Ok, niet vergeten je af te melden he!!! Mag ook in het welterustentopic......

Zie je....van dit soort dingen hou ik niet.
Daarom zei ik je dat mijn nicks van korte duur zijn, stel dat ik straks zo moe ben en ik meld me niet af. Niet omdat ik het niet wil, ik ben weleens al whats append in slaap geflikkerd. Dus met mn mobiel en Mamjo kan het net zo goed gebeuren. Ga je dan boos worden?
Of ik kom op Mamjo en zie bepaalde topics waar ik qua onderwerp graag op wil reageren, zie heel je welterusten topic over het hoofd. Ga je dan boos worden?
Ik wil totale vrijheid, je moet mij niet vastbinden aan verplichtingen, ik ben een prietpangi op zn Surinaams gezegd. Ik reageer waar ik wil.......ik kan er niet zo goed tegen als mensen me kwalijk gaan nemen omdat ik ze niet ben komen groeten.
Kan je me vergeven als ik daar niet vast aan meedoe?
Legionnaire
Guest
« Reply #1617 on: 29-05-2012, 20:13:04 - GMT-1 »

Mijn god heb je paardenvlees gegeten? Het was ironisch...... Je moet van mij alleen maar ademhalen en als je ervoor kiest dat niet te doen vind ik dat ook prima.

evengoed slaap lekker
wacht even
Guest
« Reply #1618 on: 29-05-2012, 20:17:08 - GMT-1 »

Mijn god heb je paardenvlees gegeten? Het was ironisch...... Je moet van mij alleen maar ademhalen en als je ervoor kiest dat niet te doen vind ik dat ook prima.

evengoed slaap lekker

Gelukkig.......jij ook slaap lekker voor straks  kiss
Poppetje
Guest
« Reply #1619 on: 29-05-2012, 21:05:22 - GMT-1 »

De topic was al naar de 2e pagina, men was er klaar mee. Maar het zijn altijd de sensatie juigers die dit steeds aanwakkeren. Is een dagje rust op AN jullie grootste crises ofzo? huh
cool cool cool kiss kiss
Pages: 1 ... 103 104 105 106 107 [108] 109   Go Up
  Print  

Jump to: