Ik ben een moeder die aan de ene kant zo trots is op mijn kids en aan de andere kant zo verdrietig. Kids kunnen mamma's hart breken en vertrappen en er nog niet bij stilstaan.
Heb ik dat ook gedaan

?( waarschijnlijk wel) al was het onbewust.
Wat ik nu probeer, is mijn frustratie weg te schrijven. en heel misschien. is er ergens een moeder die hetzefde mee maakt.
Raar mens ben ik, ben een spontane en sterke vrouw die heel gemakkelijk contacten leg of maak. Maar verder als vluchtige contacten laat ik het niet komen. Ben absoluut geen wantrouwend type en toch laat ik mensen niet al te dichtbij komen.
Ik heb heel jong al geleerd ( dat alles wat je verteld, weer tegen je gebruikt wordt) en vaak wanneer je het juist niet kan gebruiken en het word ook nog eens uit zijn verband getrokken.
Dus heb ik voor deze weg gekozen om anoniem hier mijn frustraties te proberen kwijt te raken of in goede banen te leiden. hahahaha.
Ik zie mezelf als een moeder en oma die mijn kids en kleinkinderen, zoveel mogelijk probeer te helpen.
Financieel ben ik gelukkig onafhankelijk .
Wat ik een misselijk makende actie vind is dat mijn kleinkinderen als chantage middel worden gebruikt.
Als wij een meningsverschil over een onderwerp hebben, mag er vooral 1 niet naar mij toe komen.
Ik heb mijn oudste kleindochter de eerste 4 jaren van haar nog jonge leven verzorgd. Daar heb ik heel veel verdiet over.
Mijn dochter laat zich manupileren door een klootzak, en wat ze nog steeds niet begrijpt; is dat een moeder no e tapoe dede ma ai tapoe sjem. Elke man die een vrouw probeert te isoleren van haar familie, moet je vraagtekens bij zetten.
Ik heb een besluit genomen, om niet meer met haar in discussie te gaan. En als ze mijn kleindochter niet wil sturen naar mij, Than so be it.
Voel mij al stukken beter, alleen heb ik geen idee of uberhaupt iemand wat van dit warrig geschreven moment uit het leven van een verdrietige moeder begrijpt .