Shivadna 04-06-2012 17:04
Dank voor het plaatsen van dit uitstekende artikel. Is belangrijk om onder de aandacht te houden! Zo wennen we vast aan de ontmaskering van de vele omdraai-verhale n waarmee we zoet gehouden zijn!! Zoals in dit voorbeeld. Zgn. tbv. Natuur en Wildlife, maar feitelijk tbv. corporaties en huurlegers en control van onze Planeet!! Erg binnenkort gaat dit allemaal ten goede veranderen; onze Planeet en wij zijn daar erg aan toe!!Het is GAME OVER!!! Liberate the Earth and ALL LIFE on Her.
Citeer
0 #27 Lil 04-06-2012 12:21
In feite is het triest dat er zo'n misbruik wordt gemaakt, wat de 'goeien' zullen onder de 'slechten' lijden.
Ik kan me voorstellen dat veel mensen het spuugzat worden wanneer er weinig of geen verbeteringen optreden. Meestal brengt geld geen verbetering..ve rbetering begint ook pas werkelijk door BEWUSTWORDING van de situatie..en dat geldt voor elke situatie, waar ook ter wereld!!
Jammer genoeg worden mensen emotioneel beinvloed..want alles is zo 'zieluuug'!
Als we ons hart openen..ook voor elkaar en verantwoording dragen..ook voor elkaar, dan zou de hele wereld met alles wat leeft er stukken blijer van worden en kunnen alle instanties opdoeken, ja toch,niet dan?
Citeer
+2 #26 Eva 04-06-2012 11:44
Ik ben al een hele tijd klaar met de z.g. goede doelen waarvan slechts enkelen profiteren.
Ik heb een plakker op de voordeur met GEEN COLLECTES en dat bevalt prima!
Ik ben al meer dan een jaar niet meer lastig gevallen door wandelende collectebussen.
Het grappige is, dat bezoekers eerst met grote ogen naar de sticker kijken en later zeggen dat het toch wel een goed idee is en verscheidene kennissen hebben dit ook al gedaan.
Ik kan het iedereen aanbevelen.
Citeer
+1 #25 Jes 04-06-2012 11:17
Heb jaren goede doelen gesteund, maar de armoede blijft, de oorlogen gaan door. K. lijkt misschien beter te genezen, maar overwint ons toch door zichzelf uit te breiden in nog meer vormen en maten, het milieu wordt er niet beter op en de dieren blijven uitsterven (wat ik met de huidige techniek frapant vind). Aan de andere kant worden de wapens steeds mooier en geavenceerder, worden de grote geneesheren nog groter, leveren de gekapte bossen kapitalen op voor de elite waarmee ze prachtige bontjassen kunnen kopen.
Nee, dit noem ik geen goed doel steunen en heb een paar jaar geleden accuut alles stop gezet... en dan moet je jezelf ook nog verantwoorden omdat je nee zegt tegen Kika, war child etc. Mensen hebben niet door dat door hun steun juist het nog erger wordt...maar gelukkig dat niburu blijft hameren op de bewustwording. Dank voor t plaatsen van dit bericht! Amen...
Citeer
+1 #24 tomaat 04-06-2012 10:42
ah ja een paar jaar geleden op tv gezien van zwervers die hun bmw een paar meters geparkeerd had en zo geld verzamelden .heeft iemand dit toen ook gezien
Citeer
0 #23 Catharina r 04-06-2012 09:43
ja Marcel wij ook 50 euro gestort voor de tijger's kan zelfs zo zijn dat deze aan de stroper's werd gegeven kan zo maar waar zij .ik zit ook bij dier en project zij doet teminsten wel voor de dieren zij is er zelf altijd bij .ik en Debb hebben de zelfde gedachten over Bea .
Citeer
0 #22 Catharina r 04-06-2012 09:39
ja het is allemaal met elkaar verbonden .
en Bea schijnheilig een duivel in godin's kleding ...kijk die foto terwijl zij de mensen wilt uitroeien heb ik gezien video . jesse ventura gisteren nog op wiredin.nl .die dokter op het laatst van die vrouw die zei binnen kort komt er een grote schoon maak war op deze terug vroeg wat bedoel je hier mee nou wat ik zeg wij gaan mensen doden er zijn er te veel en wie gaat dat doen vroeg zij nou de elite .schrikken ...en zij vond dit nog heel normaal dan zou ik zeggen het eerst u mevrouw .
Citeer
+6 #21 Paul Harmans 04-06-2012 08:00
Op de onderstaande link vind je een lijstje met wat directeuren van goede doelen verdienen.
http://herstelderepubliek.wordpress.com/2011/02/12/goede-doelen-moreel-failliet-3Ik heb het al een tijd geleden uitgeprint en naast de voordeur hangen. Bij elke collecte kijk ik even wat de directeur verdient en laat dat de collectant zien. Ik vertel dat hij of zij er natuurlijk ook niets aan kan doen, dat ze door weer en wind denken geld op te halen voor een arme donder ergens in de wereld, maar dat al het opgehaalde geld in de collectebussen nog niet genoeg is om het jaarsalaris van de directeur te betalen.
Kijk maar eens wat dergelijke graaiers verdienen! En bedenk dat er vaak meerdere directeuren bij zo'n 'goed doel' werken.
Citeer
0 #20 misterice 03-06-2012 23:50
in welk land met kinder arbeid worden die panda`s gemaakt? daar was toen ook al een keer ophef over met prins bernard!?
Citeer
+3 #19 M. Brandenburg 03-06-2012 22:55
Ach wederom een open deur die wordt ingetrapt. Al jaren bekend, de cijfers van de organisatie worden zoveel mogelijk in nevelen gehuld, zodat het moeilijk te zien is wat nu daadwerkelijk wordt opgehaald en uitgegeven. Daarnaast 99% van de ideologische instellingen, hebben nooit meetpunten om te laten zien hoe succesvol ze zijn, of zijn geweest. Dit zegt alles. Als je niet kunt meten dat je succesvol bent, dan is het geld verkeerd besteed. Geen succes geen, verbetering, niets om te laten zien aan de donateurs.
Van mij krijgen al die NGO´s die sterven van de belastingcenten , weggeven door overheden,geen cent. Enkel wanneer de organisatie zonder vaag heden duidelijk kan aantonen dat zij het geld goed besteed en effect heeft zal ik er iets aan over maken. Helaas val je dan altijd terug op privé initiatieven.