Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 [8]   Go Down
  Print  
Author Topic: waarom willen surinamers netjes spelen door 3x per dag te douchen ONZIN  (Read 2437 times)
Net gedoucht (Charlize)
Guest
« Reply #105 on: 15-06-2012, 01:10:25 - GMT-1 »

Zo, net gedoucht..in oktober ga ik me weer douchen ... en met kerst ga ik me ook douchen en schoon ondergoed aan doen en met de paasen draai ik die netjes om .. lekker puh.. (scheeld ernorm veel water en energie kosten + ik heb weer een bijdrage gedaan aan een bijna onzin toppic (ff uppen Wink ) ( :engel: ) Wink
(ff voor de goede orde .. ik ben lely blank .. een Hollanse dus .. Smiley )
En na deze ontstaat Nu
Guest
« Reply #106 on: 31-10-2012, 18:26:51 - GMT-1 »

gelijk gelijk ik snap niet wat jij bedoelt met gelijk en met ben jij die viezerik jij denk mij te kennen dan heb je het glad mis poes.enzoals ik eerder zei jij mag het laatste woord hebben .maar als hint geeft ik je deze site als je het zo graag wilt weten.ga naar google en type community hill clanabogan in of ook Introduction to Camphill Northern Ireland  het is dus wel in north ierland ok
kijk naar al die filmpjes en ook onze recycle methodes ,de kippen,koeien en groenten tuin.
alles doen wij daar zelf en planten zelf ok het is een instituut voor geestelijke ghandicapten ook volwassenen zitten daar misschien dat je zin in krijgt om te komen werken dan kunnen we elkaar ontmoeten maar laat die bakroes van je thuis lol.
je krijgt geen geld daar maar je krijgt verblijf en alles wat je nodig hebt declareer je in en je bent verplicht om op vacantie te gaan.alls wordt voor je daar betaalt en de plaats van vacantie mag jij zelf kiezen dat is het mooie je krijgt ook zakgeld mee.
is heel wat anders dan als een zwerver leven onder een brug lol whaha.
ik hou de eer aan mij zelf na deze tip gegeven te hebben en blijf weg uit deze topic en babbel wat jij wilt je kan mij geen moer maken en i will live mij happy life forwards .
het valt echt niet met surinamers te discuseren het eindigd op gescheld en jaloersheid als iemand het iets beter heeft dan een ander maar dat ben ik gewend hier te lezen ze denken jou te kennen vanuit achter hun pc hij is fijn.hoeveel haat topics heb ik hier niet gezien gewoon schrikbarend .
blijf elkaar vooral vermoorden en haten.en ik zeg het de laatste keer in deze topic ik kom na deze hint niet terug hierop.

Kijk vooral naar de binnenactiviteiten en je ziet onze maat http://www.camphillclanabogan.com/index.php
Ik moest bladeren no ka laugh laugh Maar ja toch Noord Ierland is geen Ierland heeft geen geld van de EU gehad juist NU daar ging je in de kraka laugh laugh
zielige
Guest
« Reply #107 on: 31-10-2012, 18:34:30 - GMT-1 »

owru takru fis tiengi poenette sma LEA  rolleyes
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 [8]   Go Up
  Print  

Jump to: