Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8   Go Down
  Print  
Author Topic: waarom willen surinamers netjes spelen door 3x per dag te douchen ONZIN  (Read 2463 times)
le A
Guest
« Reply #75 on: 11-06-2012, 23:01:42 - GMT-1 »

lotta what's that iets surinaams zeker weer.
heb net op google gekeken maar kon het niet vinden zal wel een surinaamse woord zijn vandaar dat google het niet kan vinden lol.
indeed is my ass en mi wasing te mi firi ,it should not to be your problem.but it looks like it is isn' it.
mamjo
Global Moderator
MamjoDon

Mambini Lobi: +932/-124

« Reply #76 on: 11-06-2012, 23:11:52 - GMT-1 »

lotta what's that iets surinaams zeker weer.
heb net op google gekeken maar kon het niet vinden zal wel een surinaamse woord zijn vandaar dat google het niet kan vinden lol.
indeed is my ass en mi wasing te mi firi ,it should not to be your problem.but it looks like it is isn' it.

Dr Hamerlinck:
Huidziekten pakken bij de zwarte huid heftiger uit.
rastassssss111
Guest
« Reply #77 on: 11-06-2012, 23:14:37 - GMT-1 »

@mamjo en bij de zwaterastas die 30 jaar hun haar niet hebben gewassen dan.je weet wel toch je vriend of medewerker RICO
SOEMA NA FRISS&FRUITTIG
Guest
« Reply #78 on: 11-06-2012, 23:33:54 - GMT-1 »

IK BEN IN SURINAME GEWEEST EN ZO FRIS EN FRUITTIG IS HET VOLKJE NIET
MENSEN WASSEN ZICH MET WASMIDDEL?? FAKA DAN
EN DE MUIZEN LOPEN NAAR HER EN DER DOOR DE HUIZEN
EN DAARBIJ WACHTEN ZE OP REGENTIJD OM EEN GOEDE DOUCHE TE NEMEN
SURINAMERS ZIJN 1 VAN DE VIESTE VOLKEN DIE ER BESTAAN BAH BAH
ZELFS AFRIKA DOET NOG MEER AAN PERSONLIJKE HYGIENE
TANDEPOETSEN KENNEN DE SRANANG MANGS NIET
HET ENIGE WAT VOOR SCHOON IS DE VROUW UIT BED TRAPPE ALS ZE ONGESTELD IS
EN DAT VOORAL ALS ZE BOSLAND CREOLEN ZIJN
Brrrrr
Guest
« Reply #79 on: 11-06-2012, 23:52:47 - GMT-1 »

Het wordt steeds erger. Sommige Surinamers wassen hun kleren ook niet meer maar spuiten robijn verfrisser erop. Waar gaat dit heen? Ik douche persoonlijk minimaal 2 keer per dag. Douchen doe je omdat je van jezelf houdt en goed voor jezelf wilt zorgen.
Badelientje
Guest
« Reply #80 on: 12-06-2012, 01:47:05 - GMT-1 »

Ik heb die topic weer helemaal gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat TS in een shelter of te wel een daklozenopvang woont.'s Avondsmag ze in de gemeenschappelijke badkamer douchen maar 's morgens is het zalmkang werk met waskandje.Hopelijk is het een vochtig wegwerpwashandje.Want ts is in staat om naar de loundry te gaan en alles bij mekaar in 1 was ipv zoals bij mij thuis was sorteren.
TS je hoeft je niet te schamen dat je met je witte man en beige kinderen aan lager wal bent geraakt en ja ik begrijp dat je het er moeilijk mee hebt om nu Surinamers te ontvangen.Stel je voor dat ze je buik op Mamjo eruit gaan halen noh?
Ik snap nu dat ding van gerycicled water want jullie kosten de gemeenschap zo al genoeg.
Je zit steeds in cybers Nederlandse en Belgishe kranten te lezen om je te orienteren maar blijf rustig daar waar je bent in je recycled shelter.Op tv zie je ook veel mensen in hun auto of onder een brug slapen en leven.Onder welke brug krijg je eters op bezoek baja misschien kunnen we een pakket voor je brengen.Ja ik heb ook je andere topics gelezen en alles gaat over vreemde valuta's pinaren schulden crisis en noem maar op.
Echt zielig voor jou hoor maar ik hoop dat je die beheerders van je shelter met deze topic kan bewijzen dat Surinamers vaker baden en dat jij het gauw ook weer mag al is het met gerecycled wcwater kiss laugh laugh laugh laugh laugh kiss
le A
Guest
« Reply #81 on: 12-06-2012, 02:51:12 - GMT-1 »

badelientje loop jij naar de hel ok weer eentje met een andere conclussie,ik heb meer van zulke conclussies gehoord.
eerst zat ik in suriname in de rimboe en nu zit ik in een asielzoeke centrum en toen was ik een mokro enz enz dus mi ede nanga oenoe jere ik maak mij niet druk om zulk gelul .ik zit zeker met mijn zwembad en kippen ect ect in een asielzoekers centrum hij is fijn whahaha LMAO.
en ik ben ook geen witte idioot en ook al zou ik dat zijn dang sang.
en lotta thanks voor de site mamjo die heb ik zeker niet heb een gezondhuid en gebruik vaak natuurlijke spullen ik smeer mijn huid vaak ook in met rozenoilie van weleda.dus al die schimmel ziektes die bij donkere huid voorkomen heb ik gelukkig niet.
suris baden vaak maar toch hebben ze faya watra nodig voor hun poenies die eeuwig stinkt of 1 of andere schimmel infectie hebben ,als hun mannen ook zo schoon waren dan was dat faya watra voor hun faya poenie niet nodig whahahaha lol.
en kijk er zijn genoeg mensen op deze topic die ook anders denken over hoe suri's leven en baden.
maar nee zoals gewoonlijk ziet men le A hier alleen .omdat het jullie grief door niet te weten wi ik ben niet kunnen aanzien dat ik een happy life hebt ,en nieteens weet sortoe volk ik ben .
blijf maar gissen ik vindt jullie conclussies leuk het is tenminste om te lachen.
Badelientje
Guest
« Reply #82 on: 12-06-2012, 03:44:10 - GMT-1 »

Weer een andere ka zwembad en kippen terwijl je je topic begint met te vertellen hoe en waar jullie gerecycled water gebruiken en je haalt landen aan waar men geen of moeilijk water heeft.Die twatwas die je man van je fam heeft gekregen moet je wel meesjouwen en dat zwembad is zeker die veredelde afwasteil waar je je onderstel 'smorgens mee wast.En kom niet doen alsof je niet weet wat een shelter is hoor.Of heb je in al die onlinekranten alleen over asielzoekers gelezen die opgevangen worden?Hier hebben mensen voedselbanken nodig(ook zo een geliefd onderwerp van je want joe e pina no ka daarom is de rode draad van je topics armoe en crisis en grotenoden en achterstanden)Jij hebt zeker een pasje dat door de staat gevuld wordt en waarmee je nog naar de Mall kan gaan.
Meisje laat me hoor pina a no sjeng dus waarom schaam je je :huh:Elke verdediging van je werkt als een zich sluitend net van leugens dus kom maar weer gaan jullie deze zomer met de camper opstap huh
le A
Guest
« Reply #83 on: 12-06-2012, 04:06:20 - GMT-1 »

grote tjoerie kan ik alleen maar voor jou maken badelientje .
dat ik een zwembad heb doet jou de das om he je kan je het niet voorstellen thats why .
mijn zwembd heeft rain water en zo niet word het gevuld met leiding water de rain vaten die we hier hebben zijn geen olie vaten als in suriname nee het zijn gigantiese bakken.
jij lult echt weet je blijf vooral fantaseren en conclusies trekken ka met jou jonge.
en een zwerver heeft geen internet onder een brug ja whahaha .
jij interseert zich niet wat er komen gaat met de crisis  maar dat zal jij gauw genoeg gaan merken voedselbanken topic heeft iemand anders geopend en ik ben vrij om te reageren.
ik vindt toch wel leuk dat ik deze topic hebt geopend dan kan je toch zien hoe mensen over je zitten te fantaseren dat druip gewoon af.
waarom zou ik leugens vertellen win er niks mee ja.en het is geen zomer hier is winter de bladeren van de maple tree vallen naar beneden en dat geef puihoop genoeg en zwemmen is te koud voor mijn zwembad is afgesloten met zeil tegen deze bladeren.
jij mag op vacantie is zomer bij jou zolang de crisi het jou toelaat.
Badelientje
Guest
« Reply #84 on: 12-06-2012, 18:27:50 - GMT-1 »

Kom sodeflikker op met je zwembadverhaal nog ff en het vult zich vanzelf bij de volgende orkaan of aardbeving en als het nu winter is in dat aboriginalhol daar dan wens ik je in de zomer sterkte met de bosbranden.
Een mooie djaf van je vergeet nooit wat je eerder post bv een natuurverschijnsel die jij qua tijdslijn in Noord Amerika hebt meegemaakt toen een mambine het je vroeg en geloof me nergens op het noordelijk halfrond nu winter gewoon een geval van kreefskeerkring en steenbokskeerkring en tijdzones.
Succes met je snorkel.Een kawlo zwembad en dan nog maar 1xpd baden in een land met een broeierig heet klimaat ROTOP ga je haar wassen
lotta
Guest
« Reply #85 on: 12-06-2012, 18:34:41 - GMT-1 »

is gewoon huidschimmel
le A
Guest
« Reply #86 on: 12-06-2012, 22:08:01 - GMT-1 »

whahaha aboriginal hol hoe kom je daar nou bij je begint steeds mer grappiger over te komen woeiiii.
je kan er echt niet tegen zo te zien je weet niet wat te zeggen dan maar sodeflikker hahaha .
en dan weer gissen over borbranden aardbevingen en snorkel ai boi jij denk laat mij alles uit de kast halen dan heb ik alles al bedacht ik krijg er echt lol in .
je scheld mensen uit voor niks jonge of ik nou douch of niet maar wanneer jij of iemand in jou fam blood of een orgaan nodig heeft dan zal je er niet op gaan letten of die persoon douch of niet je vermoord menen misschien om jezelf in leven te blijven.
mense zien toch niet in vanwaar of van wie die bloed is .you funny girl .kom jij nou op weer met een andere verzinsel.
ik blijf nou bij andere topics en blijf jij maar lekker bij deze fantaseren en gissen k heb al genoeg gezegd dacht ik .
surinamers blijven surinamers die leren het nooit af en zullen je toch blijven vermoorden als het effe kan.
btw er is nog een lea hier en ik kan mij niet herrineren dat ik iets over natuurramp in noord america hebt geplaats maar het zou wel kunnen ontken het ook weer niet.
misschien over the tornado's in america vs zelf i don't know. jij bent gewoon hopeloos iemand but doesn't matter lmao.
le A
Guest
« Reply #87 on: 12-06-2012, 22:23:37 - GMT-1 »

trouwens als jij dat nog niet weet is het in het zuidelijke half rond nu winter.
argentinie,chilli,south afica,australia,new zeeland,
en in sommige landen is het ook winter maar dan heb je alleen maar regen en wat versta jij onder winter alleen ijs en sneeuw als in nl.
zelf een tropische klimaat kent zomer en winter alleen in welke mate.dus ga jij meer arrdrijkskunde leren ja.
in suriname is bv ook winter en zomer alleen je spreekt het niet zo uit ze zeggen grote regen tijd kleine regentijd  en grote of kleine drogeyijd.
anyway jij mag bij deze het laatste woord hebben succes.
Badelientje
Guest
« Reply #88 on: 12-06-2012, 22:47:05 - GMT-1 »

Yeah LYFAO dan heb je tenminste weer iets smerigs waar je lol in heb.En FYI ik loop al meer dan 30 jaren met een  codicil met optie 2 DWZ geen vreemde onderdelen van organische orr en geen orgaandonor pmfao als je zit te wachten op een recycled onderdeel want dan ga je schijten had je maar meer aan je gezondheid dan grontapgudu moeten denken.wat is er tegenwoordig nou zo geweldigs aan om een zwembad te hebben ?Mijn kinderen hebben er een paar versleten en hebben nu een hot tob maar ook daar gaat de lol van het hebben er op een gegeven moment vanaf.
Probeer wat meer contakt te maken met de mensen om je heen dan hoef je niet bij het krieken van je dag op Mamjo te komen en buitenlandse kranten online te lezen en op te scheppen over wat je hebt terwijl je diep in je mars ongelukkig bent.Schaam je je niet om met al je rijkdom en je zwembad hier te komen vertellen dat je maar 1xper dag een douche neemt en wat je allemaal niet moet hergebruiken om een beetje te leven?Ik heb medelijden met die slemiel die je uit die kast heeft gehaald om je tot mevr te maken.
Mind you ook in Australiƫ hebben meerderen van ons het zij kennissen enof familie en ook wij lezen hier kranten over jullie shit daar.Wij hier zijn in zoverre gelukkig en doen het met wat we hebben en kunnen en wassen onze pantje in ieder geval vaker dan jij met zuiver water.iets waar jij noodgedwongen van droomt Tongue

trouwens als jij dat nog niet weet is het in het zuidelijke half rond nu winter.
argentinie,chilli,south afica,australia,new zeeland,
en in sommige landen is het ook winter maar dan heb je alleen maar regen en wat versta jij onder winter alleen ijs en sneeuw als in nl.
zelf een tropische klimaat kent zomer en winter alleen in welke mate.dus ga jij meer arrdrijkskunde leren ja.
in suriname is bv ook winter en zomer alleen je spreekt het niet zo uit ze zeggen grote regen tijd kleine regentijd  en grote of kleine drogeyijd.
anyway jij mag bij deze het laatste woord hebben succes.

Hee luizenfarm lees mijn vorige posting dan zal je  erachterkomen dat ik meer van topografie weet dan jijmet je Suriname heeft winter EZEL ga kijken op je bol waar de kreefskeerkring loopt want vanaf daar is er winter wanneer op de steenbokskeerkring de zomer begint.Suriname ligt in de Sub Tropen dus eet me mars! ga die domme boer van je dingen uitleggen maar niet deze Surned.Trouwens je was toch opgerot?Oja maar in andere topics loopt iedereen weg van je bokkinggeur.Viezerik!!!
le A
Guest
« Reply #89 on: 12-06-2012, 23:17:40 - GMT-1 »

wat heb ik nou met australie te maken koe ik woon daar niet en heb ook niemand daar zitten dat jij in australie kennissen heb moet ik dat weten en laat mij nou maar die ezel zijn en jou mars eten no thanks jou man please jou zeker niet dat je het mij vraagd te doen .
ga toch fietsen man.
er zijn zat mnsen die dit topic lezen alleen jij wilt zo nodig gelijk hebben dan maar what ever.
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8   Go Up
  Print  

Jump to: