Yeah LYFAO dan heb je tenminste weer iets smerigs waar je lol in heb.En FYI ik loop al meer dan 30 jaren met een codicil met optie 2 DWZ geen vreemde onderdelen van organische orr en geen orgaandonor pmfao als je zit te wachten op een recycled onderdeel want dan ga je schijten had je maar meer aan je gezondheid dan grontapgudu moeten denken.wat is er tegenwoordig nou zo geweldigs aan om een zwembad te hebben ?Mijn kinderen hebben er een paar versleten en hebben nu een hot tob maar ook daar gaat de lol van het hebben er op een gegeven moment vanaf.
Probeer wat meer contakt te maken met de mensen om je heen dan hoef je niet bij het krieken van je dag op Mamjo te komen en buitenlandse kranten online te lezen en op te scheppen over wat je hebt terwijl je diep in je mars ongelukkig bent.Schaam je je niet om met al je rijkdom en je zwembad hier te komen vertellen dat je maar 1xper dag een douche neemt en wat je allemaal niet moet hergebruiken om een beetje te leven?Ik heb medelijden met die slemiel die je uit die kast heeft gehaald om je tot mevr te maken.
Mind you ook in Australiƫ hebben meerderen van ons het zij kennissen enof familie en ook wij lezen hier kranten over jullie shit daar.Wij hier zijn in zoverre gelukkig en doen het met wat we hebben en kunnen en wassen onze pantje in ieder geval vaker dan jij met zuiver water.iets waar jij noodgedwongen van droomt

trouwens als jij dat nog niet weet is het in het zuidelijke half rond nu winter.
argentinie,chilli,south afica,australia,new zeeland,
en in sommige landen is het ook winter maar dan heb je alleen maar regen en wat versta jij onder winter alleen ijs en sneeuw als in nl.
zelf een tropische klimaat kent zomer en winter alleen in welke mate.dus ga jij meer arrdrijkskunde leren ja.
in suriname is bv ook winter en zomer alleen je spreekt het niet zo uit ze zeggen grote regen tijd kleine regentijd en grote of kleine drogeyijd.
anyway jij mag bij deze het laatste woord hebben succes.
Hee luizenfarm lees mijn vorige posting dan zal je erachterkomen dat ik meer van topografie weet dan jijmet je Suriname heeft winter EZEL ga kijken op je bol waar de kreefskeerkring loopt want vanaf daar is er winter wanneer op de steenbokskeerkring de zomer begint.Suriname ligt in de Sub Tropen dus eet me mars! ga die domme boer van je dingen uitleggen maar niet deze Surned.Trouwens je was toch opgerot?Oja maar in andere topics loopt iedereen weg van je bokkinggeur.Viezerik!!!