|
le A
Guest
|
 |
« on: 08-06-2012, 10:18:07 - GMT-1 » |
|
als je 1 of 2 x per dag douch vindt ik het meer dan genoeg hoor . ik douch gewoon 1x per dag punt uit gewoon na het werken en dat is after 5 o' clock . alleen douch ik direct wanneer ik met mijn man sex hebt gehad. ik vindt als je savonds hebt gedouchdan ga ik smorgens echt niet nog een x douchen tenzij het in de zomer savonds stik heet is geweest,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tja
Guest
|
 |
« Reply #1 on: 08-06-2012, 10:24:21 - GMT-1 » |
|
ieder zijn of haar ding 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Celeste
MamSenior

Mambini Lobi: +31/-32
'La ilaha illallah Muhammad ar Rasulullah
|
 |
« Reply #2 on: 08-06-2012, 10:25:00 - GMT-1 » |
|
In de ochtend douche in om goed wakker te worden, voel me ook frisser. Douche in de ochtend bij mij doet eg wonderen. In de avond douche is om fris je bed in te gaan, ik slaap ook lekkerder na zo,n avond douche.
De derde douche neem ik alleen in de zomer wanneer het bloedje heet is en mn lichaam plakt aan alle kanten.
|
|
|
|
|
|
I Am For Truth No Matter Who Tells It I Am For Justice No Matter Who It Is For Or Against
Malcom X
|
|
|
|
|
le A
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 08-06-2012, 10:33:44 - GMT-1 » |
|
ik poets en fris mij ook wel op in de morgen verschoont mijn onderstel whahaha lol ,maar douchen in de morgen alleen in the summer. als ik savonds al ben gedouch dan ga ik smorgens echt niet nog een keer douchen. suri's kunnen wel overdrijven wanneer ze in nl zijn door 3 x te gaan douchen ,in suriname met droge tijd moeten ze aanpassen en wordt er zuinig met water omgegaan en er wordt savonds alleen gedouch. en ik vindt door teveel te baden of te douchen droogt je huid uit en je wordt gevoeliger voor schimmel ziekten,ook al smeer je je huid in met lotion ect ect. daarom zie je ze vaak met huid uitslag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Celeste
MamSenior

Mambini Lobi: +31/-32
'La ilaha illallah Muhammad ar Rasulullah
|
 |
« Reply #4 on: 08-06-2012, 10:49:08 - GMT-1 » |
|
Tot nu heb k nog geen schimmel of huid uitslag. Hang er ook van af wat vr type huid je hebt, de een is er gevoeliger voor dan de ander. Iedereen moet doen waar die zich prettig bij voelt. ik poets en fris mij ook wel op in de morgen verschoont mijn onderstel whahaha lol ,maar douchen in de morgen alleen in the summer. als ik savonds al ben gedouch dan ga ik smorgens echt niet nog een keer douchen. suri's kunnen wel overdrijven wanneer ze in nl zijn door 3 x te gaan douchen ,in suriname met droge tijd moeten ze aanpassen en wordt er zuinig met water omgegaan en er wordt savonds alleen gedouch. en ik vindt door teveel te baden of te douchen droogt je huid uit en je wordt gevoeliger voor schimmel ziekten,ook al smeer je je huid in met lotion ect ect. daarom zie je ze vaak met huid uitslag.
|
|
|
|
|
|
I Am For Truth No Matter Who Tells It I Am For Justice No Matter Who It Is For Or Against
Malcom X
|
|
|
|
|
2x
Guest
|
 |
« Reply #5 on: 08-06-2012, 10:54:48 - GMT-1 » |
|
ik vind 2x per dag wel genoeg hoor. en in de winter als het heel erg koud is en ik de hele dag binnen ben gebleven, dan smokkel ik dan is het 1 keer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Analist
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 08-06-2012, 11:00:31 - GMT-1 » |
|
Hangt ook van de weersomstandigheden af natuurlijk. Zomer is extra zweten en is extra douchen. Vooral in warme oorden. Ook de maandelijkse cyclus vraagt om een extra douchebeurt. Verder vind ik 2x per dag ook genoeg hoor.
Voor de deur uitgaan is het sowieso douchen, of het nou in de ochtend, middag of avond is. Voel me echt niet prettig als ik ongedouched onder de mensen kom, persoonlijk gevoel is dat.
En sowieso vóórdat ik mijn bed induik, weet je hoe lekker je dan slaapt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
memamoesa
Guest
|
 |
« Reply #7 on: 08-06-2012, 19:01:47 - GMT-1 » |
|
ieder zijn ding!
in nederland standaard 2 keer per dag in su was het idd 3 keer per dag maar goed na school of werk was je daar ook wel aan toe.
en ik beken soms in het weekend douche ik soms pas om 3 uur smiddags lekker luieren in huis... maar foed wel altijd je smoel poetsen en gezicht opfrissen... ik bedoel mn kinderen moeten niet flauw vallen van mn mond
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Letahahahahahahaha!1
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 08-06-2012, 19:05:55 - GMT-1 » |
|
 Je hebt je haar  30 jaar niet gewassen was een dag niet gaan douchen maar je haar gewassen.Je oog hoeken zitten vaak met poep. als je 1 of 2 x per dag douch vindt ik het meer dan genoeg hoor . ik douch gewoon 1x per dag punt uit gewoon na het werken en dat is after 5 o' clock . alleen douch ik direct wanneer ik met mijn man sex hebt gehad. ik vindt als je savonds hebt gedouchdan ga ik smorgens echt niet nog een x douchen tenzij het in de zomer savonds stik heet is geweest,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Badelientje
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 08-06-2012, 20:31:30 - GMT-1 » |
|
Gelukkig betaal ik mijn water en gasrekening zelf dus douche ik wanneer ik daar behoefte aan heb of kruip lekker in bad met verschillende lotions en badschuim. Standaard is dat voor het naar bed gaan om de daghebies weg te wassen en schoon tussen de lakens te kruipen en na een sexbeurt,'smorgens ga ik ook onder de douche omdat ieder mens 'snachts transpireert dus kom me niet zeggen dat je 'smorgens nog fris bent van een wasbeurt 'savonds je lucht je bed ook niet voor niets.Die muffe slaapgeur moet weg en de kamer gelucht winters of zomers. Ook wil ik me wassen na een dagje winkelen ongeacht het jaargetijde. Zowiezo was ik mijn handen en geziecht als ik op straat ben geweest en binnenkom voordat ik iets anders ga doen en kleed me om poer sma ai moffo enz. En petsen doe ik standaard 'savonds en 'smorgens en na het eten. Wie dat overdreven vindt na deng zaak. Zoals vandaag met die wind en miezerige regen soms leek het wel een draaiwind met opstuivend zand mi wel wassi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I agree
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 08-06-2012, 21:02:12 - GMT-1 » |
|
Gelukkig betaal ik mijn water en gasrekening zelf dus douche ik wanneer ik daar behoefte aan heb of kruip lekker in bad met verschillende lotions en badschuim. Standaard is dat voor het naar bed gaan om de daghebies weg te wassen en schoon tussen de lakens te kruipen en na een sexbeurt,'smorgens ga ik ook onder de douche omdat ieder mens 'snachts transpireert dus kom me niet zeggen dat je 'smorgens nog fris bent van een wasbeurt 'savonds je lucht je bed ook niet voor niets.Die muffe slaapgeur moet weg en de kamer gelucht winters of zomers. Ook wil ik me wassen na een dagje winkelen ongeacht het jaargetijde. Zowiezo was ik mijn handen en geziecht als ik op straat ben geweest en binnenkom voordat ik iets anders ga doen en kleed me om poer sma ai moffo enz. En petsen doe ik standaard 'savonds en 'smorgens en na het eten. Wie dat overdreven vindt na deng zaak. Zoals vandaag met die wind en miezerige regen soms leek het wel een draaiwind met opstuivend zand mi wel wassi.
Amen alleen niet gelijk na een sex beurt hoor. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Met alle Chinezen......
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 08-06-2012, 22:18:52 - GMT-1 » |
|
Dan eeuwig houden jullie van koken voor mensen kouseband snijden met blik op je schoot terwijl je boekoe ruikt  daarom hou ik niet van geraniums want die ruiken ook boekoe naar prasiosso  gelukkig hoef ik mijn badwater niet naar de badkamer te sjouwen en met het hele erf te delen en water tappen bij een gemeenschappelijke kraan.Dan zie je een mini goot lopen van die kraan naar een afvoer zo vies en tingi terwijl ik dit typ ruik ik zulke erven  In mijn tijd waren er geen problemen met SWM en waterdruk.Ons buitenhuis aan het Pad v Wanica had een bron dus ook daar hadden we geen bari en emmers om water te sjouwen.TS doet als een fostrong Djoeka en zoekt aandacht want de meeste Surinamers baden minimaal 2xpd smorgens en savonds.TS skrep hoor met je kasipoenie je gebruikt zeker veel MUM en zakjes VAB 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
le A
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 09-06-2012, 02:12:50 - GMT-1 » |
|
je kan niet schoner zijn als je al schoon bent ,maar mensen kunnen at dat betreft ook overdrijven. en zou je in de derde wereld landen wonen waar er geen schoonwater is en mensen dagelijks sterven van vervuilde wateren,dan hadde jullie wel anders gepiep. men is gewoon verwent en weten niet hoe met water om te gaan. volgen mij weten jullie niet dat 97% water zout water is en alleen maar 3% zoetwater is op deze aardbol. wat wij hier hebben is 2 verschillende soorten waterleidingen in huis die worden aangelegt 1 voor de toilet dat al gebruikte water is en 1 voor de keuken als drink water bedoel. zelf voor het afwassen hebben wij recycling water,ik weet dat mensen in suriname beter omgaan met water dan mensen in nl de suri's in nl zijn gewoon wat dat betreft aanstellerietes baden x per dag en dat soort verwennerij. heb respect voor water want zonder water kan men niet leven en wees r zuinig erop ook al betaal je dat zelf daar draait het niet om.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GoodLife
Guest
|
 |
« Reply #13 on: 09-06-2012, 08:42:25 - GMT-1 » |
|
Ik douche soms wel 3x per dag hoor. Bijvoorbeeld als ik ongesteld ben, het kan ook voorkomen dat ik 4x de badkamer instap dan. Hangt ervan af wat ik allemaal doe en of ik hevig bloed. Maar ook wanneer ik het echt warm heb vind ik het heerlijk en soms als ik me niet zo lekker voel doet dit wonderen met me.
Ik douche sowieso 2x per dag. In de ochtend en in de avond. Als ik in de avond niet douche, dan slaap ik niet lekker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GI-Jane
Guest
|
 |
« Reply #14 on: 09-06-2012, 08:51:34 - GMT-1 » |
|
als je 1 of 2 x per dag douch vindt ik het meer dan genoeg hoor . ik douch gewoon 1x per dag punt uit gewoon na het werken en dat is after 5 o' clock . alleen douch ik direct wanneer ik met mijn man sex hebt gehad. ik vindt als je savonds hebt gedouchdan ga ik smorgens echt niet nog een x douchen tenzij het in de zomer savonds stik heet is geweest,
Het verschilt bij een ieder, ik douche 2x en in de zomer 3x.... S'morgens heb je zo'n grauwe uitstraling en voel ik me ook dof. Met een heerlijk douche ben ik weer zo fris als een hoentje en uiteraard s'avonds dan ook. Misschien niet goed voor je huid, maar doe het ook met lauw water...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|