Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8   Go Down
  Print  
Author Topic: waarom willen surinamers netjes spelen door 3x per dag te douchen ONZIN  (Read 2431 times)
@le a
Guest
« Reply #15 on: 09-06-2012, 09:22:56 - GMT-1 »

je kan niet schoner zijn als je al schoon bent ,maar mensen kunnen at dat betreft ook overdrijven.
en zou je in de derde wereld landen wonen waar er geen schoonwater is en mensen dagelijks sterven van vervuilde wateren,dan hadde jullie wel anders gepiep.
men is gewoon verwent en weten niet hoe met water om te gaan.
volgen mij weten jullie niet dat 97% water zout water is en alleen maar 3% zoetwater is op deze aardbol.
wat wij hier hebben is 2 verschillende soorten waterleidingen in huis die worden aangelegt 1 voor de toilet dat al gebruikte water is en 1 voor de keuken als drink water bedoel.
zelf voor het afwassen hebben wij recycling water,ik weet dat mensen in suriname beter omgaan met water dan mensen in nl de suri's in nl zijn gewoon wat dat betreft aanstellerietes baden x per dag en dat soort verwennerij.
heb respect voor water want zonder water kan men niet leven en wees r zuinig erop ook al betaal je dat zelf daar draait het niet om.

We wonen niet in een 3e wereld land dus we piepen niet.
Ook hebben we geen aanstelleritis, we zijn gewend om de kraan te openen
en water te ontvangen. Nederland is gebouwd op water sorry ik kan er niks aan doen
dat jij het met gerycyceld water moet doen. Als je net als hier water in overvloed had zou je je mars ook 2x per dag wassen rolleyes Toedelssss
le A
Guest
« Reply #16 on: 09-06-2012, 09:51:42 - GMT-1 »

hey listen girl ik kan mijn mars ook 2 x per dag wassen maar niet met regen water waar we zuinig op moeten zijn en niet voor elk drol een hele pot schoon water nodig hebben om het door te spoelen.we hebben gewoon rivier water die speciaal voor zulke dingen naar huizen wordt gepomp ja.
dat holland op water is gebouwd wilt niet zeggen dat je schoonwater in overvloed moet gaan vermorsen om je mars weet ik veel hoeveel keren per dag te gaan wassen en je kak met gefiltert water door te gaan spoelen,terwijl in andere landen kinderen ernaar smachten voor een druppel schoonwater.
ik adviseer jou om di topic van WILLIAM te gaan kijken dan kom je erachter hoe corrupt mensen zijn  met schoonwater en daar help jij een handje aan mee moordernaar.
je mars moet wel heel yakkie zijn dat je zoveel keren per dag moet gaan wassen .
vrouwen die menstruatie krijgen kunnen zich gewoon normaal ook met water omgaan en niet zo overdrijven.
dat wij met gerycel water doen is onze keuz daarmee helpen we mensen die in andere landen geen schoonwater hebben en er is niks mis mee.
gavter
Guest
« Reply #17 on: 09-06-2012, 10:00:07 - GMT-1 »

als je 1 of 2 x per dag douch vindt ik het meer dan genoeg hoor .
ik douch gewoon 1x per dag punt uit gewoon na het werken en dat is after 5 o' clock .
alleen douch ik direct wanneer ik met mijn man sex hebt gehad.
ik vindt als je savonds hebt gedouchdan ga ik smorgens echt niet nog een x douchen tenzij het in de zomer savonds stik heet is geweest,

dus als jij in de avond gedouched hebt, was je in de ochtend je stinkkut niet? SOrry hoor dat is echt goor!
le A
Guest
« Reply #18 on: 09-06-2012, 10:05:23 - GMT-1 »

het gaat om douchen DOUCHEN ALS JE DAT NIET VERSTAAT en niet om tanden poetsen want na elke maaltijd word hier in huis tanden gepots en dat is trouwens niet jou zaak.
Analist
Guest
« Reply #19 on: 09-06-2012, 10:16:17 - GMT-1 »

Ik denk dat de hele discussie rondom het douchen een hele persoonlijke is en dat ieder voor zich moet uitmaken hoevaak per dag je het beste en schoonste ligt.

De één heeft aan 1x genoeg, de ander 2x, 3x enz.
Zelf moet ik niet aan 1x per dag douchen denken.
En ik kan me voorstellen dat als je in een land of gebied woont waar er geen water in overvloed is, je toch je douchebeurten gaat aanpassen en toepassen op de beschikbaarheid v/h water.

Maar hier hebben we het in overvloed dus als je de behoefte hebt aan een xtra douchebeurt waarom niet?
Water is toch ook bedoeld ter bevordering van de persoonlijke hygiëne, dus waarom nalaten het dan ook als zodanig te gebruiken wanneer en waar nodig!
@ le A
Guest
« Reply #20 on: 09-06-2012, 10:44:16 - GMT-1 »

het gaat om douchen DOUCHEN ALS JE DAT NIET VERSTAAT en niet om tanden poetsen want na elke maaltijd word hier in huis tanden gepots en dat is trouwens niet jou zaak.
[/quote
Gavter heeft gelijk,een vrouw hoort 's ochtends te douchen, viezerik. Je bent een hypocriet;men mag zich niet met jou zaken bemoeien maar jij lult hier om andere mensen hun zaken op internet te zetten.
Zulke mensen als jij wil je niet in je familie hebben en zeker niet als vriendin.
le A;
Guest
« Reply #21 on: 09-06-2012, 10:50:02 - GMT-1 »

nl kan gebouwd zijn op water maar er gelden ook regels om zuinig met water om te gaan ter voorkoming van verdroging
vaak wordt drinkwater verspilt door tandenpoetsen
ook nederland kamp met schoon drinkwater als je dat nog niet weet je bent heel slecht ginformeerd of bent niet op de hoogte .je kan genoeg water hebben maar niet genoeg drinkwater.
le A
Guest
« Reply #22 on: 09-06-2012, 11:17:59 - GMT-1 »

laat mij maar die viezerik zijn jij hebt er toch geen last van,ik ben en kom ook niet in jou buurt het is hoe je het bekijken wilt dat ik een viezerik bent,velen denken anders erover dus ik hebt geen last van jou gezeik dame so back off.
dat jij mij niet als een vriendin of fam wilt heb ik jou ook niet gevraagd of ik dat mag zijn .jij hebt vast geen enkele rotte appel of een rotte ei in je fam zitten je hebt vast een perfecte fam ben ik blij te horen ook al zit je te liegen who 's care about that not me .
Analist
Guest
« Reply #23 on: 09-06-2012, 11:27:56 - GMT-1 »

nl kan gebouwd zijn op water maar er gelden ook regels om zuinig met water om te gaan ter voorkoming van verdroging
vaak wordt drinkwater verspilt door tandenpoetsen
ook nederland kamp met schoon drinkwater als je dat nog niet weet je bent heel slecht ginformeerd of bent niet op de hoogte .je kan genoeg water hebben maar niet genoeg drinkwater.

Mensen die met de kraan open of staan te poetsen onder de douche verspillen inderdaad water, was ook een tijdje een reclame over op tv. Dat is weer een andere discussie.

Deze discussie ging toch niet over het verspillen van water maar over het aantal malen douchen op een dag en of het wel of niet onzin is en dat gebaseerd op hygiënische gronden en niet gebaseerd op milieu redenen? huh
le A
Guest
« Reply #24 on: 09-06-2012, 12:11:24 - GMT-1 »

sommige discussies lappen over elkaar ,hygienisch en millieu sluiten zich daarbij ook aan.
Kalli
Guest
« Reply #25 on: 09-06-2012, 12:34:39 - GMT-1 »

Hey Le A,

Ik woon in Nederland en ik douche/baad ook standaard 2x daags
's Ochtends zekers en 's avonds spoel ik me af.
Jij noemt het onzin, omdat je niet in staat ben om 2 a 3 x te douchen, als je wel in staat was geweest ontwikkel je andere waarden dan de (Suri)Ned.
Door deze aanmatigende topic te openen kun je gebashed worden dus nu niet klagen laugh
Fijne voetbal avond.
gatver
Guest
« Reply #26 on: 09-06-2012, 12:40:02 - GMT-1 »

Juist hoor je in de ochtend te douchen, als je dan toch 1 keer douched dan in de ochtend.
Niks is zo schoon om juist in de ochtend te douchen.
wie in de avond douched en de ochtend niet, tja dan ben je een bakra hoor wante een suri douched juist in de ochtend.
En hoe kan je in de ochtend niet douchen man, je staat lekker onder de douche je kan dan lekker je gezicht alles goed meewassen en je kont ook.
Komop in de ochtend niet douchen gatveredamme dat is echt goor!
Popola
Guest
« Reply #27 on: 09-06-2012, 12:50:54 - GMT-1 »

Ik moet er niet aan denken dat ik sochtends uit huis ga ongedoucht. Ik douche standaard in de ochtend. Als ik niet hoef te werlen dat blijf ik gewoon op de nank luieren of in bed, dus dan douche ik mss wat later in de middag en maar 1 keer. Doordeweeks is het standaard 2x keer voor en na het werk.

Wat iemand anders eerder aanhaalde, ook al douche je savonds kan het zo zijn dat je snachts zweet dus maak jezelf niet wijs dat je nog schoon bent. Het hoeft niet zo te zijn, maar ochtend geur is wel degelijk te ruiken vooral na een paar uurtjes actief te zijn. Jij ruikt jezelf niet maar anderen wel. Zo heb ik een collega(nederlandse vrouw) die ook niet sochtends doucht en ik ruik haar haar. Het is geen hele sterke geur, maar het is ook niet aangenaam.
Kalli
Guest
« Reply #28 on: 09-06-2012, 12:52:53 - GMT-1 »

Ik zeg niet dat als je alleen 's avonds baad dat je goor bent, alleen werkt het absoluut niet voor mij op deze manier  heb ik het ook niet geleerd thuis en doorgegeven aan mijn kinderen dat ze 's ochtends altijd douchen 's avonds spoelen ze zich dan maar af...Opfrissen noemen wij Surinamers het. Even met washandje over je gezicht en tanden poetsen is/was voor bakra's en niet voor ons zei mijn moeder altijd en tjah IK voel me er prettig bij ,een ander doet het weer anders. Neks no fout zolang ik je maar niet ruik laugh
Kalli
Guest
« Reply #29 on: 09-06-2012, 12:59:41 - GMT-1 »

Ik moet er niet aan denken dat ik sochtends uit huis ga ongedoucht. Ik douche standaard in de ochtend. Als ik niet hoef te werlen dat blijf ik gewoon op de nank luieren of in bed, dus dan douche ik mss wat later in de middag en maar 1 keer. Doordeweeks is het standaard 2x keer voor en na het werk.

Wat iemand anders eerder aanhaalde, ook al douche je savonds kan het zo zijn dat je snachts zweet dus maak jezelf niet wijs dat je nog schoon bent. Het hoeft niet zo te zijn, maar ochtend geur is wel degelijk te ruiken vooral na een paar uurtjes actief te zijn. Jij ruikt jezelf niet maar anderen wel. Zo heb ik een collega(nederlandse vrouw) die ook niet sochtends doucht en ik ruik haar haar. Het is geen hele sterke geur, maar het is ook niet aangenaam.

Baja mi na same jereh, ik draai verschillende diensten 'sochtends, 'smiddags 'savonds én nachtdiensten en ik pas mijn douche gewoontes er op aan. Ik moet altijd fris zijn of me fris voelen. Een standaard werkdag bevat 8 uur kun je na gaan wat er gebeurt als je 's ochtends ná 8 a 10 uren slaap nog 8 uur ongedouched rond moet lopen Shocked Mi noh be mang  Undecided
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8   Go Up
  Print  

Jump to: