Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Messi bewijst weer waarom hij de beste voetballer ter wereld is  (Read 414 times)
Barca Fan
Guest
« on: 10-06-2012, 01:10:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Lionel Messi heeft Argentinie met 3 doelpunten geholpen aan een 4-3 overwinning over Brazilie. De spits van Barcelona hielp Argentinie om terug te komen van een achterstand en met een fraaie afstandsschot buiten het strafschop gebied scoorde hij het beslissende doelpunt. Op het zelfde moment leed Portugal een 1-0 nederlaag tegen Duitsland en Cristiano Ronaldo kon zijn land niet langs de Duitsers loodsen.

Messi, de beste voetballer allertijden !!
capo
Guest
« Reply #1 on: 10-06-2012, 02:18:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hij is supergoed, dat weet de hele wereld ondertusssen.
Nu nog een keertje een WK winnen voor Arge.
BARCA
Guest
« Reply #2 on: 10-06-2012, 09:45:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

time will tell maar tot nu toe heeft hij niets bewezen voor argentinie. a no deng tjepotie wedstrijd lek datie moet je winnen na deng ekte pley. vergeet niet fa duitsland beng nak argentinie 4-0 na wk dus barca fan kan go dok nanga theorie van de altijd domme surinamer.
Dfg
Guest
« Reply #3 on: 10-06-2012, 10:40:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

time will tell maar tot nu toe heeft hij niets bewezen voor argentinie. a no deng tjepotie wedstrijd lek datie moet je winnen na deng ekte pley. vergeet niet fa duitsland beng nak argentinie 4-0 na wk dus barca fan kan go dok nanga theorie van de altijd domme surinamer.

Argentinie is speeld goed,maar ze hebben inderdaad zoals vaak in het verleden altijd moeite met Duitsland.
Topper!
Guest
« Reply #4 on: 10-06-2012, 13:02:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hij is supergoed, dat weet de hele wereld ondertusssen.
Nu nog een keertje een WK winnen voor Arge.

Alleen die Wereldtitel met Argentie heeft hij nog nodig en dan behoort hij idd tot de allergrootste!! Hij heeft afgelopen seizoen in totaal 75!!!!! doelpunten gemaakt, voor zover ik weet heeft niemand dat eerder gepresteerd!!
titelsteltnietsanders
Guest
« Reply #5 on: 10-06-2012, 14:28:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Alleen die Wereldtitel met Argentie heeft hij nog nodig en dan behoort hij idd tot de allergrootste!! Hij heeft afgelopen seizoen in totaal 75!!!!! doelpunten gemaakt, voor zover ik weet heeft niemand dat eerder gepresteerd!!

resultaat een tje potie spaanse beker. lek fa deng mang laf madrid vorig jaar om die zielige beker. now deng mang datie beng strey zo heftig om iets te winnen. TJEE
met al die doelpunten, maak je zelf blij met die beker hoor. terwijl in joe ede ben je een loser voor dit seizoen 2012.
Ja?
Guest
« Reply #6 on: 10-06-2012, 14:33:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Messi is alleen goed in z'n vertrouwde team verband in barca.Zodra hij in z'n eigen nationaal team moet functioneren,bakt hij er niets van.

Kijk maar naar die andere hoogmoedige sukkel Christian Ronaldo.Gisteren verloren van Duitsland en geen moer kon hij uitrichten tegen Duitsland.

Kan me niet schelen hoeveel scores en titels ze hebben,als je echt moet presteren,dan moet je dat ook kunnen laten zien in je eigen nationaal team en ALTIJD falen ze daar op Maradona en andere grote spelers na die dat wel hebben gedaan.
Idioot!
Guest
« Reply #7 on: 10-06-2012, 14:39:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

resultaat een tje potie spaanse beker. lek fa deng mang laf madrid vorig jaar om die zielige beker. now deng mang datie beng strey zo heftig om iets te winnen. TJEE
met al die doelpunten, maak je zelf blij met die beker hoor. terwijl in joe ede ben je een loser voor dit seizoen 2012.

Heeft hij afgelopen jaren niet de spaanse titel gewonnen en de Championsleague met Barca?Huh? Heb je wel verstand van voetbal gezien je idiote reactie over een TopSpeler!!!
Sporter!
Guest
« Reply #8 on: 10-06-2012, 14:49:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Messi is alleen goed in z'n vertrouwde team verband in barca.Zodra hij in z'n eigen nationaal team moet functioneren,bakt hij er niets van.

Kijk maar naar die andere hoogmoedige sukkel Christian Ronaldo.Gisteren verloren van Duitsland en geen moer kon hij uitrichten tegen Duitsland.

Kan me niet schelen hoeveel scores en titels ze hebben,als je echt moet presteren,dan moet je dat ook kunnen laten zien in je eigen nationaal team en ALTIJD falen ze daar op Maradona en andere grote spelers na die dat wel hebben gedaan.

Als jezelf geen topsporter bent is het makkelijk praten op een forum, vergeet niet dat deze jongens net een loopzware competitie dr op hebben zitten!!!
Messi?
Guest
« Reply #9 on: 10-06-2012, 14:55:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heeft hij afgelopen jaren niet de spaanse titel gewonnen en de Championsleague met Barca?Huh? Heb je wel verstand van voetbal gezien je idiote reactie over een TopSpeler!!!

Zo lang deze Argentijn denk dat hij zooooo goed is,dan moet hij maar eerst eens laten zien dat hij met z'n Argentijnse team het WK finale straks in Brazilie weet te halen en ook te winnen.Pas dan spreek je over een wereld speler.Individueel en spelend in Barca,ja,daar is hij goed ja,maar ik ben benieuwd wat hij straks gaat doen zodra de echte grote toernooi gevechten in 2014 uitbreken.En niet zoals laatst tegen Duitsland 2 jaar geleden waar hij alleenmaar shit vertoonde.
TopSpeler!
Guest
« Reply #10 on: 10-06-2012, 15:24:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zo lang deze Argentijn denk dat hij zooooo goed is,dan moet hij maar eerst eens laten zien dat hij met z'n Argentijnse team het WK finale straks in Brazilie weet te halen en ook te winnen.Pas dan spreek je over een wereld speler.Individueel en spelend in Barca,ja,daar is hij goed ja,maar ik ben benieuwd wat hij straks gaat doen zodra de echte grote toernooi gevechten in 2014 uitbreken.En niet zoals laatst tegen Duitsland 2 jaar geleden waar hij alleenmaar shit vertoonde.

Niet Messi denkt dat hij zooooo goed is!!! Wereldwijd kijken vele miljoenen mensen naar zn prestaties en beoordelen hem daarop..........en vele miljoenen mensen vinden inmiddels dat hij tot 1 dr grootste gaat behoren....hij is pas 24.....dus er komen nog vele titels dr bij!!!
Jajaja
Guest
« Reply #11 on: 10-06-2012, 15:33:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Niet Messi denkt dat hij zooooo goed is!!! Wereldwijd kijken vele miljoenen mensen naar zn prestaties en beoordelen hem daarop..........en vele miljoenen mensen vinden inmiddels dat hij tot 1 dr grootste gaat behoren....hij is pas 24.....dus er komen nog vele titels dr bij!!!

Titels op internationaal club niveau is mooi,maar ik moet eerst maar eens zien dat hij straks met z'n team het WK titel in brazilie weet te halen!

Maradona kon dat!Voor die man heb ik echt respect!Maar voor die messi?kan me niet schelen hoeveel titels hij heeft en of nog meer bijhaald,proof yourself straks in Brazilie....
go messi go
Guest
« Reply #12 on: 10-06-2012, 15:48:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je hebt gelijk ts
Redondo
Guest
« Reply #13 on: 10-06-2012, 16:05:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Titels op internationaal club niveau is mooi,maar ik moet eerst maar eens zien dat hij straks met z'n team het WK titel in brazilie weet te halen!

Maradona kon dat!Voor die man heb ik echt respect!Maar voor die messi?kan me niet schelen hoeveel titels hij heeft en of nog meer bijhaald,proof yourself straks in Brazilie....

Wat een stommiteit ! Jij heb duidelijk geen verstand van sport en voetbal. Als Messi niet presteert met Argentinie hoe komt het dan dat hij gisteren 3 doelpunten heeft gescoord en Argentinie heeft laten winnen van Brazilie terwijl ze achter stonden ? En vorig jaar heeft Argentinie ook gewonnen van Brazilie met 1-0 dankzij een doelpunt van Messi.

Wat jij vergeet is dat voetbal nog steeds een teamsport is. 1 man kan niet alles doen. Je moet voor andere spelers passen en zij moeten weer voor je passen. En de andere spelers om je heen moeten je ook begrijpen en de juiste dingen doen.

Jij wil doen overkomen alsof het winnen van een WK een voetballer automatisch tot een grote speler maakt. Op een WK speel je maar 7 wedstrijden en je moet het geluk ook meehebben. Ik kan honderden spelers voor je opnoemen die met hun land een WK hebben gewonnen maar op club niveau niet eens in de buurt van Messi kunnen staan. Bijvoorbeeld Denilson van Brazilie. Hij heeft wel een WK titel op zijn naam maar bij zijn club Real Betis heeft hij nauwelijks iets gepresteerd. Wil je me zeggen dat Denilson automatisch een grotere voetballer is dan Messi omdat hij eens een WK heeft gewonnen met Brazilie ?

Het is makkelijk om te zeggen dat Messi alleen presteerd in zijn vertrouwde omgeving. Maar waarom kan dan niet elke voetballer bij een profclub het zelfde doen ? Hoeveel voetballers hebben in de geschiedenis van de voetbalsport meer dan 70 doelpunten gescoord binnen 1 seizoen ?

Zelfs Pele, Maradona, Ronaldo en Cristiano Ronaldo hebben dat nooit gedaan.

Messi heeft zelfs het 40 jaar oud record van de Duitser Gerd Muller verbroken als topscorer van Europa allertijden.

Dus waarover praat jij ?
kolder
Guest
« Reply #14 on: 10-06-2012, 16:30:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je spreekt je zelf tegen. Want je zeg dat Messi en C.Ronaldo niet presteren maar tegelijkertijd zeg je dat het niet uitmaakt hoeveel goals ze scoren en hoeveel titels ze winnen. Het scoren van goals en het winnen van titels heeft te maken met presteren. Dus wat wil jij dat ze moeten doen ? Wonderen verrichten ? Zieken genezen terwijl ze over het veld rennen ? Is het dan pas een prestatie ?
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: