+  Mamjo Forum
|-+  Fotosei» Vlissingen» wie kent hem????
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: wie kent hem????  (Read 1234 times)
annoniempjeee
Guest
« on: 13-06-2012, 18:37:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wie kent die minggus uit strome! hijs boem lekker..hij heeft zwarte autotje!! Info iemand!!! heeft die chick ofnoh?
KRRRRR
Guest
« Reply #1 on: 14-06-2012, 09:49:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hahahaha denk je nou dat zo'n jongen eeen mamjo sletje wil laugh
Loser...
Guest
« Reply #2 on: 15-06-2012, 17:56:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wie kent die minggus uit strome! hijs boem lekker..hij heeft zwarte autotje!! Info iemand!!! heeft die chick ofnoh?

Dit heeft hij zelf gepost voor btje aandacht... Lulhannes!
minggus
Guest
« Reply #3 on: 15-06-2012, 18:14:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

haha dacht het mooi niet dat ik dit ooit zelf zou plaatsten sta er namelijk liever niet op!
Zo snel
Guest
« Reply #4 on: 15-06-2012, 18:18:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

maar wel direct zelf reageren met je eigen naam terwijl je hier niet gevonden wilt worden.. Homo! aandacht geil...
minggus
Guest
« Reply #5 on: 15-06-2012, 18:24:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ja ben wel benieuwd welke loser er zo geintresseerd is haha
blijkibaar die jij ook niet veel nuttigs met je leven als je zo snel reageert haha
en dan nog wel over een topic wat over mij gaat dus als ik kijk is het logisch haha maar als jij kijkt niet echt haha
dus nu jij no life poster haha
Haahaa
Guest
« Reply #6 on: 15-06-2012, 18:34:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mooie theorie... Ik post overal en ik lach me kapot hier om deze onzin. En die onzin gaat nu ook over jou..
minggus
Guest
« Reply #7 on: 15-06-2012, 18:36:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

het boeit me geen fuck over wie het gaat maar als het over mij gaat wil ik weten wat er staat naja weet je wat ik ga maar weeris ff wat nuttigs doen zou jij ookis moeten doen ipv alleen hierop zitten no life loser haha serieus hoe zielig kan je zijn kijk ik heb tenminste nog een reden haha jij niet dus kom niet met Bu#@$it en die je het wel doe het dan recht in mijn face maar daar heb je de ballen niet voor zoals de meeste haha
Gepetto
Guest
« Reply #8 on: 16-06-2012, 22:17:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ben jij zo wreed dan? Bitch!
wuhaha
Guest
« Reply #9 on: 17-06-2012, 20:30:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

meissie sirrieus niemand wil die Gozer gaat alleen maar vreemd met van die goedkope.. ik ken zijn meisje althans zijn ex haha dat meisje is blind geweest ze is jaar met hem geweest en die man ging vreemd bij het leven.. gatis kutjes regelen via facebook ehh minggus haha die shit torries kennen we allemaal! gelukkig is je meisje niet zo dom geweest dat ze nog langer met jouw loser kop opgesgeept moet zitten.. jou soort boys horen soas te krijgen en kinderen waar ze niks van weten hah!
kenjefeiten
Guest
« Reply #10 on: 17-06-2012, 20:36:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

meissie sirrieus niemand wil die Gozer gaat alleen maar vreemd met van die goedkope.. ik ken zijn meisje althans zijn ex haha dat meisje is blind geweest ze is jaar met hem geweest en die man ging vreemd bij het leven.. gatis kutjes regelen via facebook ehh minggus haha die shit torries kennen we allemaal! gelukkig is je meisje niet zo dom geweest dat ze nog langer met jouw loser kop opgesgeept moet zitten.. jou soort boys horen soas te krijgen en kinderen waar ze niks van weten hah!

wat praat jij hij gat gwn met die maloi ofzo ! allaaaang mattie
ikkenze!
Guest
« Reply #11 on: 17-06-2012, 20:41:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wat praat jij hij gat gwn met die maloi ofzo ! allaaaang mattie

nomang ik sprak haar woensdag die meid is single! ze zei t zelf tegen haar vriendinnen @ terras. daarnaas tnog meer leuke info ongetwijfeld leest ze mee.. lieve meid als jedit leest laat die fucker lekker dood vallen hij appt zelfs met hoertje maran en al die raare meisjes haha! sukkeltje Gelukkig heb je gezien wat voor loser het is.. zwerver
mother fokking
Guest
« Reply #12 on: 18-06-2012, 11:55:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

noni van midelburg een arubaanse oude bitch
hatervanniks
Guest
« Reply #13 on: 19-06-2012, 11:12:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ben jij zo wreed dan? Bitch!

gaat nergens over.. laat mensen ff lekker hun leven leidden. en daarnaast.. meissie info vind je niet via mamjo alleen als je het er zelf opgooit hij staat hier nooit dus kom niet annoniempje vragen wie hij is. ja hij heeft vriendin en nee geen interesse in jouw goedkope mamjo hoere smoel dus oprotte en ga effe lekker voor hoer spelen op de schelde straat.. en hoezo aandacht geil ik weet niet hoor maar jij reageerd.. als je het zo dom vind wat kom je dan reageren en haten je kan ook gewoon je lelijke rot kop de andere kant op zetten en zo zie je niks.. dit is zeker kansloos gewoon weg omdat mensen denken dat dit gaat helpen ofzo
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: