Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: "Rihanna moet in rehab, ze staat op het punt te breken"  (Read 782 times)
Faja$ton
Spend life with who makes you happy, not with who you have to impress.
MamjoDon

Mambini Lobi: +509/-62

Baby, I Wanna Be Your Soul Provider.

« on: 14-06-2012, 14:03:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Door: Luc Beernaert

© photo news.

Rihanna's vriendenkring, inclusief rapper Jay-Z, wil dat de losgeslagen zangeres zich meteen laat opnemen in een afkickkliniek.
Volgens haar vrienden is Rihanna mentaal en fysiek uitgeput, experts oordelen dat haar tweets op een geestesstoornis wijzen.

Vrienden en familie maken zich al maanden ernstige zorgen om Rihanna, die meer feest in nachtclubs dan goed voor haar is.
"Rihanna is compleet verloren", zegt een ingewijde in het tijdschrift Closer.

Toen goede vriend Jay-Z te horen kreeg dat RiRi een maand geleden een vliegtuig miste omdat ze dronken was, deed dat voor hem de deur dicht.
"Hij was woest toen hij dat hoorde. Hij heeft haar gezegd dat ze in rehab moet en anders zorgt hij ervoor dat de platenmaatschappij haar laat vallen.
Rihanna was natuurlijk niet blij toen ze dat hoorde, maar ze realiseert zich nu dat er iets moet veranderen."

Volgens experts vertoont Rihanna tekenen van een narcistische persoonlijkheidsstoornis en heeft ze constant aandacht en bewondering nodig.

"Ze staat op het punt te breken. Ze zegt zelf dat ze lichamelijk en geestelijk opgebrand is en dat ze zich verloren voelt",
aldus een vriend in de Daily Star.

"Ze heeft dringend nood aan hulp en vrije tijd. Niet enkel van haar werk, maar van alle andere stress in haar leven".

Als een vogel wil ik leven, niemand hoeft mij raad te geven.  Bekommer je niet om mijn vrijetijd, besteed de jouwe nuttiger, kot tjing ano sjing.
Laat mij begaan, het gaat je echt geen moer aan.
Misschien..
Guest
« Reply #1 on: 14-06-2012, 14:05:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Misschien dat Mamjo haar een handje wilt helpen om weer op het rechte pad te komen. angel
Faja$ton
MamjoDon

« Reply #2 on: 14-06-2012, 14:06:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat weet jij, dat wij niet weten Wink

Misschien dat Mamjo haar een handje wilt helpen om weer op het rechte pad te komen. angel

Als een vogel wil ik leven, niemand hoeft mij raad te geven.  Bekommer je niet om mijn vrijetijd, besteed de jouwe nuttiger, kot tjing ano sjing.
naar su komen
Guest
« Reply #3 on: 14-06-2012, 15:18:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Laat ze naar su komen dan breng ik haar naar het bos.
Geen enkel mobiel en pc.
Rust,  bos en water.
Faja$ton
MamjoDon

« Reply #4 on: 14-06-2012, 16:01:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waarom geloof ik je niet laugh

Laat ze naar su komen dan breng ik haar naar het bos.
Geen enkel mobiel en pc.
Rust,  bos en water.

Vroege vogel
Guest
« Reply #5 on: 14-06-2012, 16:04:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waarom geloof ik je niet laugh

hey faja. Waarom is de KHK op slot?  huh
Conclussie
Guest
« Reply #6 on: 14-06-2012, 16:09:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hey faja. Waarom is de KHK op slot?  huh

pfff, of Presje, mr.mamjo  mag ook antwoord geven dat vroeg ik me ook af? pffffff ik had er helemaal geen last van, hoor!  van dat kneuse~ gedoe maar ja ik zeur weer om hele andere dingen, pffff
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: