|
hehehehhehe
Guest
|
 |
« Reply #15 on: 14-06-2012, 18:34:25 - GMT-1 » |
|
kies ie mooi ts, zoekt naar aandacht met je luister no..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
njang mang no lob
Guest
|
 |
« Reply #16 on: 14-06-2012, 18:37:52 - GMT-1 » |
|
Het is vreemd en hypocriet dat de grootste criminelen van Su in eens zo tegen criminaliteit zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Su Loves Me
Guest
|
 |
« Reply #17 on: 14-06-2012, 18:43:22 - GMT-1 » |
|
Het is helemaal niet vreemd en hypocriet. Over de hele wereld is het zo. Njang man no lob njang man.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RS
Guest
|
 |
« Reply #18 on: 14-06-2012, 18:45:05 - GMT-1 » |
|
Ik ga stuk van het lachen. Ff het is een serieuse zaak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Su Loves Me
Guest
|
 |
« Reply #19 on: 14-06-2012, 18:56:46 - GMT-1 » |
|
Luister noh ts. Ik heb net een mail ontvangen van Bechan uit Bollywood. Je script is ook daar afgekeurd. Wegens. Er komt geen liefdes scene erin voor en het gaat om moord volgens jou. Ze willen liever iets met zelfmoord. Moet ik Nollywood proberen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bai gootu
Guest
|
 |
« Reply #20 on: 14-06-2012, 19:02:37 - GMT-1 » |
|
Je moet weg kow ka in je hoofd hebben om een dag na een grote goudroof, door zwaargewapende mannen, op een afpraak afgaan om op een "locatie" goud te kopen...En zonder wapens ook nog hahahaha..En dan op de koop toe, dat eerder die dag een groep rovers met een deel van het getolen goud is gearesteerd. Als je op die afpraak gaat ben je dommer dan zeep. En als je toch gierig bent en die kans wilt nemen..believe me. ..Kogelvrij en tot de tand gewapend. Wie houd ts voor de gek. Als de politie werkelijk iets wil verbloemen, hadden ze toch simpel weg naast elk lijk een glock gezet of iets dergelijks. Ts. Ga je duim beter zuigen. Je verhaaltje is net afgekeurd door hollywood. Ik ga nu bollywood voor je mailen en kijken als die het willen kopen.
HAha, Je zou niet willen weten waar in niet dagelijks kom om aangeboden goud op te kopen. Ik ga er liever naar toe, dan dat men naar me toe komt. Let wel, ik koop alleen eerlijk verkregen goud uit de surinaamse bodem en ik loop nooit in Paramaribo met mijn jacht geweer rond. Gemiddelde winst is 2 tot 3,3 us dollar per gram
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RS
Guest
|
 |
« Reply #21 on: 14-06-2012, 19:05:12 - GMT-1 » |
|
Luister noh ts. Ik heb net een mail ontvangen van Bechan uit Bollywood. Je script is ook daar afgekeurd. Wegens. Er komt geen liefdes scene erin voor en het gaat om moord volgens jou. Ze willen liever iets met zelfmoord. Moet ik Nollywood proberen?
hahahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whatthafuck
Guest
|
 |
« Reply #22 on: 14-06-2012, 19:12:36 - GMT-1 » |
|
Ik heb 1 advies voor je. Wordt crimescriptwriter en probeer daarmee je brood te verdienen. Stuur het naar de VS. Misschien wordt je ook rijk. Al die andere topics van jou hebben niet geholpen. Dus kom je nu met een ander BS verhaal. Een complimentje: Je hebt een rijke fantasie en je volgt veel films! Luister no, ik ga jullie precies vertellen hoe dat ding in elkaar zit. Want jullie zitten zomaar te juichen. Er is veel meer aan de hand wat jullie miet weten en daarom zijn jullie zo blij. Ik ben een insider dus ik ga jullie inside informatie geven. Schijn bedriegt !
iedereen denkt dat Faya Blo een politie eenheid is. Het is in feite een soort verlengstuk van CTU. Faya Blo bestaat voor het overgrote deel uit militairen en een paar politieagenten. De aanwezigheid van politieagenten moet elk optreden van Faya Blo juridisch dekken. Het moet heten dat politieagenten worden bijgestaan door militairen, omdat militairen volgens de wet geen algemene opsporingsbevoegdheid hebben.
Waarom doet Faya Blo nu het werk dat in feite het Arrestatie Team (A-Team) moet doen ? Heb je je dat nooit afgevraagd ? Het A-Team is speciaal in leven geroepen om vuurwapengevaarlijke verdachten te kunnen aanhouden. Het A-Team is geen doodeskader. Ze zijn speciaal getraind in het aanhouden van gewapende criminelen, zonder ze dood te schieten als het niet nodig is. Waarom wordt er een Faya Blo opgericht terwijl we al een A-Team hebben ? Waarom is geen enkele journalist op het idee gekomen om deze vraag aan de PG te stellen ?
Nergens ter wereld wordt een auto doorzeefd door de politie als men niet zeker weet of de inzittende gewapend zijn of als er niet eerst vanuit de auto wordt geschoten op de politie. In een land als Mexico waar de criminaliteit schrikbarend is, lukt het de politie eenheden toch om grote leiders van drugskartels levend aan te houden. In Suriname komt de Pg met een kutsmoesje dat de verdachten bekend stonden als heel gevaarlijke figuren die vele geweldadige berovingen op hun naam hadden. Dus als een verdachte als gevaarlijk bekend staat dan mag je hem standrechterlijk doodschieten ook al is hij ongewapend. Punwasi zou zich moeten schamen dat hij als docent van Strafrecht aan onze universiteit zoveel nonsense staat te verkondigen terwijl hij zijn studenten iets anders leert. Als de nabestaande via internationale organisaties een zaak aanhangig maken tegen de politie, dan heeft de staat Suriname een groot probleem.
Dino Bouterse beheerst momenteel samen met enkele handlangers grote delen van de Surinaamse onderwereld. Vrijwel alle grote berovingen worden vanuit dit clubje gecoordineert en uitgevoerd. Soms door zijn eigen mannetjes (met een militaire achtergrond) of door andere rovers die samen met hem werken. Vrijwel alle grote berovingen van de afgelopen 2 jaren komen uit deze hoek. Aangezien men via de CIVD mensen kan afluisteren en tracen komt men aan veel gevoelige financiele informatie.
De 4 "rovers" die twee dagen terug zijn doodgeschoten hadden niks te maken met de beroving van de juwelier in de Maretraite Mall. Na die beroving in de mall ontstond er grote beroering onder het volk en men dreigde het vertrouwen in de regering te verliezen. Dus om het gezicht van de regering te redden (en niet zozeer van de politie) werd er snel een plan in elkaar gezet. Er werd contact gemaakt met deze 4 oudbekenden van de politie die lange tijd niks meer hadden gedaan. Maar als je eenmaal in de onderwereld zit dan heb je bepaalde contacten. Er werd aan ze gevraagd of ze geen goud wilden kopen en er werd een afspraak gemaakt om elkaar op een bepaalde locatie te ontmoeten. Daar aangekomen werden ze gelijk doodgeschoten en aan ons werd verteld dat de daders van de beroving in de Mall waren aangehouden. Deze "rovers" zijn in feite dus opgeofferd. Ze moesten niet in leven blijven, anders zouden ze hun zijde van het verhaal vertellen en dat zou voor problemen kunnen zorgen. Dode mensen kunnen niet praten dus op die manier kon men makkelijk alle grote berovingen van de afgelopen tijd in de schoenen van deze 4 mannen schuiven. Deze 4 mannen hadden geen enkel vermoeden dat ze opgeofferd zouden worden. daarom hadden ze ook geen wapens bij zich. Tjin Liep Shie probeerde dit opvallend feit te verbloemen door met een verhaal op de proppen te komen dat deze 4 mannen bekend stonden als rovers die na elke actie hun wapens ergens opbergden, om daarna te doen alsof er niks aan de hand was.
Vindt je het niet vreemd dat er 5 mannen aan de Koningstraat werden aangehouden met een deel van de buit zonder dat er 1 schot werd gelost ? Maar de 4 mannen die geen wapens en buit bij zich hadden werden wel doorzeefd ?
Op deze manier heeft men de massa met een mooie list gepakt. iedereen is vol lof over de regering en de politie. Maar intussen lopen de echte daders vrij rond en ze lachen ons uit. En geen enkele politieagent gaat ze aanhouden want ze worden vanuit een bepaalde hoek beschermd. De rest van de buit zal nooit gevonden worden, want men gaat mooie autos en huizen mee kopen, en flink genieten van dat geld. 3 vliegen in 1 klap: de rust is terug in de gemeenschap, de regering krijgt meer credit en de echte daders blijven ongestraft.
Als insider weet ik dit alles en ik kan je zeggen, men heeft jullie blij gemaakt met een dode mus. De grote berovingen zullen blijven plaatsvinden omdat men met professionals te doen heeft. Het doodschieten van die 4 mannen was slechts een truc om ons te pakken. Punwasi, Tjin liep Shie en Belfort weten ook wat ik weet.
Geloof niet alles klakkeloos wat de overheid aan jou verteld maar gebruik je eigen onderscheidingsvermogen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Su Loves Me
Guest
|
 |
« Reply #23 on: 14-06-2012, 19:13:24 - GMT-1 » |
|
HAha, Je zou niet willen weten waar in niet dagelijks kom om aangeboden goud op te kopen. Ik ga er liever naar toe, dan dat men naar me toe komt. Let wel, ik koop alleen eerlijk verkregen goud uit de surinaamse bodem en ik loop nooit in Paramaribo met mijn jacht geweer rond. Gemiddelde winst is 2 tot 3,3 us dollar per gram
maw. als je een dag na die roof werd gebeld zou je ook gaan?! en staat op het goud dat jij hier en daar koopt wat de herkomst is. wanneer dat ding is gesmolten in een mooi staafje, kan het ook een paar gouden tanden hebben van dooie mensen. watch your back. je weet maar nooit met welke rovers jij in contact ben. misschien ben je zonder dat je wil of weet een van de helers die mensen aanzet tot roof. En ts. Nollywood heeft nog niet gereageerd hoor. Nog even geduld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
steven spielberg
Guest
|
 |
« Reply #24 on: 14-06-2012, 19:24:44 - GMT-1 » |
|
maw. als je een dag na die roof werd gebeld zou je ook gaan?! en staat op het goud dat jij hier en daar koopt wat de herkomst is. wanneer dat ding is gesmolten in een mooi staafje, kan het ook een paar gouden tanden hebben van dooie mensen. watch your back. je weet maar nooit met welke rovers jij in contact ben. misschien ben je zonder dat je wil of weet een van de helers die mensen aanzet tot roof. En ts. Nollywood heeft nog niet gereageerd hoor. Nog even geduld
hahaha Nollywood!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Omgekeerd
Guest
|
 |
« Reply #25 on: 14-06-2012, 19:40:25 - GMT-1 » |
|
Het is vreemd en hypocriet dat de grootste criminelen van Su in eens zo tegen criminaliteit zijn.
Nog vreemder is het dat de mensen die de grootste crime-fighter in huis zeggen te hebben, nu massaal op de bres staan voor deze criminelen die niet meer zijn..... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kill them
Guest
|
 |
« Reply #26 on: 14-06-2012, 19:47:27 - GMT-1 » |
|
Wauw!!!!!! Myn complimenten aan ts. Maar ff een vraag, hoe komt dat jij zo goed geinformeerd bent?   Ben je ook een crimineel die zich niet lekker voel in zyn vel of ben je gewoon weg een hoopje poep langs de weg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kill them
Guest
|
 |
« Reply #28 on: 14-06-2012, 19:53:40 - GMT-1 » |
|
Zal me niet verbazen als jij gn familie van die criminelen bent. Jij hebt toch ook genoten van alles dat ze hebben gestolen. Nu begryp ik waarom zo een haat" je gt niet meer zo kunne genieten van dat geld en die sieraden die ze buit mkn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dus jij ook
Guest
|
 |
« Reply #29 on: 14-06-2012, 19:59:12 - GMT-1 » |
|
N nog iets ts,Belfort zegt dt d bende vanaf 1995 actief is,ga na die jongste rover s 25 jaar,dus 17 jaren terug was ie 8 jaar,dus toen was hij al actief.Ik zeg niets,diegene die z dolgraag wilden s Urbian,die vn 45 jaar,maar niet levend,want hij weet teveel.Dus die anderen die 1 n 2 keren in aanraking zijn gekomen,zijn standrechtelijk geex.Over1 jaar moet ik in Belgie zijn.Na 10 jaar hoop k dt su d oude s,kom k terug.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|