Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Beroving Maretraite Mall,Lees het hele verhaal !!!  (Read 38394 times)
jij hierboven
Guest
« Reply #165 on: 16-06-2012, 23:00:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Yo st(f)rontleugenaar je zoekt gewoon naar een smoes om af te geven op deze regering, omdat un lassi en morgen een zoutloze voorie op grun dyari kiezen.

Wat is je volgende sprookje? Burleson was waarachtige Surinamer vechtend voor wet, recht en democratie? Bigin go loop met st(f)ront yere!!
Sukkel!!
Guest
« Reply #166 on: 16-06-2012, 23:06:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Eeh dat s we'll vreselijk als jouw verhaal op de waarheid rust. Het heeft me we'll aan t denken gebracht vooral toen ik de krant de ware tijd opensloeg en t verhaal las over Urbian Burleson die onschuldig is doogeschoten. Hij werd opgehaald om goud op te kopen en die rotagenten beweren dat hij ook van de rovers is. Ik snap niet wat er in dit land gebeurt. Je hoort allerlei verhalen vanuit verschillende hoeken. Wie is nu te vertrouwen, iedereen denkt aan zichzelf en zijn vral heel corrupt. Ik zeg niet dat ik geloof wat je hbt gepost maar er speelt zoveel en er komt dan heel veel in je op.w zien we'll wat t wrdt want in deze regering bn ik vreselijk teleurgesteld. Ik hb op z gestemd maar is alleen maar een grote teleurstelling. Allemaal zijn in 1 pot nat. Mi e foega kba foe deng, dus werk ik liever dan me te focussen op deze mannen...Peace

Was hij niet gewoon een heler???!! Dan ben je net zo strafbaar als een overvaller!!!!
ondrodotie torie
Guest
« Reply #167 on: 16-06-2012, 23:18:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Was hij niet gewoon een heler???!! Dan ben je net zo strafbaar als een overvaller!!!!
waarom ga j e lullen me t rovers in een auto?

tjeeeeeeeeeee
Politie!
Guest
« Reply #168 on: 16-06-2012, 23:22:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

http://www.apintie.sr/vidi.php?vid=3912    wanneer krijgt het volk deze onderzoek onder de oog???

alleen maar kaolo doen deze "legale" moordenaars!

ik keur roven niet goed!!Maar schieten op ongewapende mensen is sterk aftekeuren!!
Not nice
Guest
« Reply #169 on: 16-06-2012, 23:26:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als die heren zware criminelen waren waarom kwamen z niet op d most wanted lijst voor
N waarom stond Urbien elke dag bij VCB waarom werd hij niet opgepakt z hbbn die jongens voor niets vermoord
Wie zou levend uit die auto kunnen komen z liegen z zijn allemaal moordenaars.
what ever...
Guest
« Reply #170 on: 16-06-2012, 23:27:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Belly ga zo door laat de mierenneukers maar huilen om deze rovers alsof het heiligen waren! T'is toch nooit goed voor deze azijnzeikerds!
de vloek v h sieraad
Guest
« Reply #171 on: 16-06-2012, 23:36:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als die heren zware criminelen waren waarom kwamen z niet op d most wanted lijst voor
N waarom stond Urbien elke dag bij VCB waarom werd hij niet opgepakt z hbbn die jongens voor niets vermoord
Wie zou levend uit die auto kunnen komen z liegen z zijn allemaal moordenaars.
urbien? Die jongens moesten ruiken dat hij onschuldig was! De meeste gasten die voor de vcb bank staan om goud op te kopen zijn eigenlijk gewoon helers die gestolen goud opkopen. Ze helpen de criminaliteit te bevorderen. Die urbien had zichzelf nodeloos in de nesten laten inwerken door met dit soort uitschot zaken te gaan doen. Is zijn pech is zijn karma. Hij zal gewoon vloek over zich heen hebben geroepen door een gestolen siraad afkomstig van diefstal, te hebben opgekocht van een rover die het van iemand had gejat. Misschien was het een siraad die van oma op kleinkind is overgedragen waarbij het voor die persoon een emotionele waarde had die je niet in geld kon uitdrukken. En je mag het geloven of je gelooft er gewoon niet in, maar sommige mensen bezitten de gave om een verwensing uit te spreken vanuit hun hart en het komt uit. Waarschijnlijk had die sieraad zo een emotionele waarde voor die persoon dat die persoon het gewoon heeft vervloekt. A man pai wan hebi prijs maar ja wat niet van jou is daar moet je niet aankomen!! Ga eerlijk jouw brood verdienen!!! Niemand hoeft te pienaren in dit land er is zat werk.
Adrenaline!
Guest
« Reply #172 on: 16-06-2012, 23:53:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

http://www.apintie.sr/vidi.php?vid=3912    wanneer krijgt het volk deze onderzoek onder de oog???

alleen maar kaolo doen deze "legale" moordenaars!

ik keur roven niet goed!!Maar schieten op ongewapende mensen is sterk aftekeuren!!

Ik heb het filmpje net gezien, en als ik de waarnemend korpschef mag geloven.......dan zijn er duidelijke instrukties waaraan een undercover politie zich moet houden......legitiemeren enz........de betreffende agenten hebben dat duidelijk niet gedaan....en zijn als mateurs te werk gegaan.....met als gevolg een gruwelijke misser........maar dat wilt niet zeggen dat dit elke dag gebeurd...!!! Dit soort dingen gebeuren helaas ook in de USA en jawel Nederland.....er worden soms fouten gemaakt tijdens het werk!!
the outsider
Guest
« Reply #173 on: 16-06-2012, 23:58:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

niemand moet mij iets komen vertellen.die zogenaamde insider is gewoon een VHP er.dus je senario is heel zwak.
schot in de roos
Guest
« Reply #174 on: 16-06-2012, 23:58:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Sortu gruwelijke misser, schot in de roos was het. Waar lul je over met je legitimatie, die beesten zagen skotu en wilden niet stoppen. Dus doe aub niet zo naif jij hierboven. Straks wil je ons komen vertellen dat een paar onsculdige dove oma's in die auto zaten op weg naar theekransje, tsjee....
toya
Guest
« Reply #175 on: 16-06-2012, 23:59:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Net als hoe j zegt dat j insider bent en wy de regering niet moeten geloven precies zo kan ik jou ook niet geloven dus loop naar de pomp hor. J hbt niks te doen. Kom met harde bewyzen en feiten. Zo denk 1 wys mens. En geen voor de gek houder als jou. Verhaaltjes verhaaltjes
faka dang?
Guest
« Reply #176 on: 17-06-2012, 00:00:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

vreemd hoe de hindustanen van de vhp het opnemen voor creolen/stadsnegers?
of zijn ze iemand anders?
maar zo een scenario kan slechts een neger verzinnen.

sabi toch.  afro

.
Guest
« Reply #177 on: 17-06-2012, 00:01:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

.
whah ha ha
Guest
« Reply #178 on: 17-06-2012, 00:02:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

luister insider. dat senario heb ik allang door.ik ben niet bang om namen te noemen en de persoon weet wat ik bedoel.Het is gewoon die meneer Mohan,R die de zaken uit zijn duim zuigt.wees scherp fucker !!!!
rot op johg
Guest
« Reply #179 on: 17-06-2012, 00:05:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

luister insider. dat senario heb ik allang door.ik ben niet bang om namen te noemen en de persoon weet wat ik bedoel.Het is gewoon die meneer Mohan,R die de zaken uit zijn duim zuigt.wees scherp fucker !!!!
welke mohan ik ken een hele wijk/straat vol met mohans.

en wat voor voordeel heeft hij om zaken uit zijn duim te zuigen?

wat wint hij hiermee?

tjee...
Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: