Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 [16]   Go Down
  Print  
Author Topic: Beroving Maretraite Mall,Lees het hele verhaal !!!  (Read 38372 times)
False IP
Guest
« Reply #225 on: 18-06-2012, 23:17:13 - GMT-1 »

Jullie weten zelf toch allemaal dat bestanden via een ander z'n IP verstuurd kan worden?,Oen noh long go kier sma zomaar yere !
prins
Guest
« Reply #226 on: 20-06-2012, 14:23:03 - GMT-1 »

Jij bent geen insider je bent ook een KA die op hete kolen zit. Volgens mij ben jij ook een van de rovers die go e brong. Of ben je fm van een van die rovers. Als je de video beelden van de mall had bekeken dan zou je dit opmerking niet doen. Eigenlijk joe na wan koulo dalamang. Van mijns paar konden ze jou ook in de wagen smijten en doorzeven. KPS doet goed job. Ben jij ooit beroofd in je huis samen met je gezin, dan had je een ander beeld. Rover blijven roven al is het jaren terug maar ze hebben een stigma achter gelaten dus kill them all. Those bastards
Rodney King
Guest
« Reply #227 on: 20-06-2012, 14:40:19 - GMT-1 »

Jij bent geen insider je bent ook een KA die op hete kolen zit. Volgens mij ben jij ook een van de rovers die go e brong. Of ben je fm van een van die rovers. Als je de video beelden van de mall had bekeken dan zou je dit opmerking niet doen. Eigenlijk joe na wan koulo dalamang. Van mijns paar konden ze jou ook in de wagen smijten en doorzeven. KPS doet goed job. Ben jij ooit beroofd in je huis samen met je gezin, dan had je een ander beeld. Rover blijven roven al is het jaren terug maar ze hebben een stigma achter gelaten dus kill them all. Those bastards

Wat jij niet kan begrijpen is dat we in een geordende samenleving wonen waar het regels gelden.

Rovers en dieven houden zich niet aan regels, daarom zijn ze crimelen.

Moet de politie zich dan ook niet meer aan de regels houden ? Wat wordt de politie dan ook ?

Jullie vergeten wanneer een heleboel van jullie naar Achterstrstaat en 1 Voor 12 rennen omdat jullie broer of zoon onheus is behandeld door de politie. Dan zeggen jullie niet "a kies eng mooi"

Jullie mogen juichen. Morgen gaan we zien of jullie gaan juichen wanneer je zoon, broer, of neef onschuldig wordt neergeschoten.
lygia
Guest
« Reply #228 on: 20-06-2012, 23:58:09 - GMT-1 »

En nu voor alle Domme prasi oso mensen die van de daken aan het schreeuwen waren. Hebben jullie nu ook weer naar het nieuws geluisterd hoe plots punwasi en tjie liep sjie ander taal praten? Daar ze nu inzien dat niet de gehele Surinaamse bevolking dom is. Zingen ze nu n toon lager. Wel we blijven benieuwd. Stelletje moordenaars!!!
yep
Guest
« Reply #229 on: 21-06-2012, 00:42:42 - GMT-1 »

Lieg ja hierboven je hebt gelijk, onderzoek wordt ingesteld, conclusie: politie heeft correct gehandeld.

NEXT!
broejaaaaaa
Guest
« Reply #230 on: 21-06-2012, 00:55:09 - GMT-1 »

rolleyes :rolleyes:wat ik niet snap...............
is waarom de pg in een interview niet kon aangeven wie van de 4 doodgeschoten mannen zichaan welke feiten shculdig hebben gemaakt
er is heel veelwaaraan ik twijfell

let wel..ik ben gewoon blij dat ze die rovers hebbben doodgeschoten,maar als ik zo naar de verhaaltjes luister van de weduwe van hHarrisson ,dan denk je hmmm???Dat kan pg wel ff onderzoeken he? rolleyes Undecided
i love su
MamJoraan

Mambini Lobi: +0/-0

« Reply #231 on: 21-06-2012, 00:57:53 - GMT-1 »

ja je kan via een valse ip posten. maar als ze via je service provider checken dan weten ze precies wat gebeurt..
je moet het zien als het afluisteren/opnemen van een teledfoongesprek.
Beware......
Guest
« Reply #232 on: 21-06-2012, 16:09:41 - GMT-1 »

Hmmmm....?,Faya....,Dus "Iemand" komt bij je thuis,Post wat,Of men gebruikt op 1 of andere manier jou verbinding of IP en vervolgens ben jij de lul,Mensen passen jullie op met die shit,Want er worden soms ook Links geplaatst,Als jij daarop drukt heeft men direct toegang tot je pc plus alle bestanden daarop,Hieromtrent is  ookal een topic geopend met de vraag of het Hackers betreft,Mensen van Mamjo of Opsporingsdiensten,Tja,Wie zal 't zeggen.
inside out
Guest
« Reply #233 on: 03-07-2012, 22:58:52 - GMT-1 »

bbbb9
Guest
« Reply #234 on: 04-07-2012, 05:30:40 - GMT-1 »

Waar blijft de persconferentie van min. Belfor?Huh We wachten nog steeds......
ZNAIPER
Guest
« Reply #235 on: 04-07-2012, 05:37:54 - GMT-1 »

huh

ZO MOEST HET AAN TOE GAAN:
MET DE UNDERCOVER ROVER AKA ZOGENAAMDE BRAVE MODEL HUISVADER ERROL HARRISON.

<a href="http://www.youtube.com/watch/v/BqT1lCqQyh0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch/v/BqT1lCqQyh0</a>
Pages: 1 ... 11 12 13 14 15 [16]   Go Up
  Print  

Jump to: