|
babyrayz
Guest
|
 |
« on: 14-06-2012, 19:12:48 - GMT-1 » |
|
wij bellen en hun mannen komen als een hond achter ons en lusten we hun niet zeggen we gewoon vandaag niet,we wassen geen vuile kleren koken niet en doen niets en wat wij willen doen die mannen ze laten hun vrouw werken als diensr neuken komen ze bij ons en wij geven ze kids als we willen want zo dom dat ze zijn geloven ze ook erin deng dong beest,dus mi e taki na oen oema foe doro sei e draai deng mang libi a no den oema foe oso na oeng ab a tiki
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAY GOD HELP YOU
Guest
|
 |
« Reply #1 on: 14-06-2012, 19:20:19 - GMT-1 » |
|
MAY GOD HELP YOU!
WANEER JE NAAST DIE MAN WIL LIGGEN EN NAAR HEM VERLANGT IS HIJ NAAST ZIJN VROUW!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAY GOD HELP YOU
Guest
|
 |
« Reply #2 on: 14-06-2012, 19:28:09 - GMT-1 » |
|
EN ALS JE EENS VERLIEFD WORD EN JE DIE MAN JE ALS VROUW NEEM EN HIJ VOOR JE VREEMD GAAT MET EEN ANDER GA JE SPIJT HEBBEN DAT JE DIT OOIT OP MAMJO HEB GEPLAATST EN HEB GEUIT DENK A TORIE MEISJE.DOE VROUWEN GEEN VERDRIET AAN
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ik denk het niet
Guest
|
 |
« Reply #3 on: 14-06-2012, 19:37:48 - GMT-1 » |
|
heb eentje zijn vrouw is tussen ons gekomen en wil maar niet weg van hem hij kijkt haar ook niet aan en doet alles voor mij wat ik hem zeg hij geef haar ook geen geld alles is alleen voor mij en me kids hij verzorg ons als hij haar neuk is het zijn zaak ik heb ook andere mannen die naar mij kijken en ik neuk ook hun die man zeg niets ik moet hem alleen maar bellen of sms geven of hij kan komen of niet en meestal bel hij op ik bel alleen als ik wat nodig heb dan bel of sms ik hij ren achter mij en niet ik elke dag belt hij me maar zijn vrouw belt nooit hij word boos als zij hem belt hij wil mij hebben en niet haar zij moet weg maar wil niet dan wat moet hij doen  ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A
Guest
|
 |
« Reply #4 on: 14-06-2012, 19:45:46 - GMT-1 » |
|
mijn vriend naait als een stekker op zijn werk met wat hij kan vinden. dan wanneer ik hem betrap liegt hij erover en zeg me dat die meisjes hem zoeken enzo. terwijl een keer een meid me openlijk heeft gewezen op haar mobiel hoe hij flirt met haar en naai zoekt. kaolo dagoebal met zn kleine toi toi heeft ook nooit genoeg. dan denk ik dat hij met me meent en geloof ik hem zo. mannen zijn lage dagoes en ze verlagen je altijd buiten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ernstig
Guest
|
 |
« Reply #5 on: 14-06-2012, 20:06:50 - GMT-1 » |
|
Je laat me kapot lachen hier, bent zelfs een heer laat me je 1 ding zeggen. Buiten vrouwen zijn gewoon fun voor ons mannen. Jullie zijn naaimachines die uitgenaaid zijn daarom wilt geen enkel man jullie als vrouw in huis dan lastan om te trouwen. Buiten vrouwen zijn uitgemold daarom maken wij gebruiken van ze. De meeste neuken om wat beetjes geld en belkaarten maar liefde wat mijn getrouwde vrouw krijgt krijg jij daar buiten dat niet. Ik breng een buiten meid om lekker uit te eten die sma vind dat zo leuk en ik mag haar in al haar gaten neuken en ze pijpt heerlijk en ze zuigt me lekker af wanneer ik klaar komt. Dat doe ik niet met me getrouwde vrouw omdat ik respect hebt voor haar om der zo te neuken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ ernstig
Guest
|
 |
« Reply #6 on: 14-06-2012, 21:45:32 - GMT-1 » |
|
Je laat me kapot lachen hier, bent zelfs een heer laat me je 1 ding zeggen. Buiten vrouwen zijn gewoon fun voor ons mannen. Jullie zijn naaimachines die uitgenaaid zijn daarom wilt geen enkel man jullie als vrouw in huis dan lastan om te trouwen. Buiten vrouwen zijn uitgemold daarom maken wij gebruiken van ze. De meeste neuken om wat beetjes geld en belkaarten maar liefde wat mijn getrouwde vrouw krijgt krijg jij daar buiten dat niet. Ik breng een buiten meid om lekker uit te eten die sma vind dat zo leuk en ik mag haar in al haar gaten neuken en ze pijpt heerlijk en ze zuigt me lekker af wanneer ik klaar komt. Dat doe ik niet met me getrouwde vrouw omdat ik respect hebt voor haar om der zo te neuken
T beste is om helemaal niet uit te lopen, want je getrouwde vrouw betrapt je wel een keer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ze weet het
Guest
|
 |
« Reply #7 on: 14-06-2012, 22:22:14 - GMT-1 » |
|
Omdat ik der mie tollie niet wil geven om erop te zuigen en in der mond spuiten en ik wil gaat ook niet in der kont neuken omdat ik haar te netjes en te lief vind om zulke dingens met haar te doen en daarom doe ik het buiten bij die buitenvrouwen. Ze zij lekker instaat om alles te doen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koelie boi
Guest
|
 |
« Reply #8 on: 14-06-2012, 22:49:36 - GMT-1 » |
|
Ja is waar die buiten vrouwen doen van alles vooral die javanen waarnaar ik ga. Domme geile buitenmeiden. Ik wil zo iemand nooit als vrouw
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JEFFERY
Guest
|
 |
« Reply #9 on: 14-06-2012, 22:59:24 - GMT-1 » |
|
BUITEN VROUWEN WAAR ZIJN JULLIE IK WIL MEER WETEN OVER JULLIE GOED LEVEN EN DIE GETROUWDE MANNEN MANNEN VAN JULLIE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingrid waldring
Guest
|
 |
« Reply #10 on: 14-06-2012, 23:10:22 - GMT-1 » |
|
Ingrid waaldring is een mooi voorbeeld = gepromoveerd van buitenvrouw tot Binnenvrouw van Baas.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wooooeiiii!!
Guest
|
 |
« Reply #11 on: 14-06-2012, 23:38:11 - GMT-1 » |
|
Deze blubberige topicstarter heeft echt niets te doen!! Opend topics om relatie's te breken gaat je niet lukken schat!! J prbeert al jaren heh!! Tjee belt hij j ?? Smst hy j neee tooch!!! Ju na motjo gie a mang nanga dansgroepmatrass! Dus dif ju rustig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aan ts
Guest
|
 |
« Reply #12 on: 15-06-2012, 00:45:08 - GMT-1 » |
|
Ts pih joe dih of buitenvrouw waar ben je? oeng saka torie gie now ie no mang sikie. Ik ga me vrouw nooit voor je laten. Want je bent versleten, je poenta zowel je mond, maar me vrouw lekker niet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hoerekutten
Guest
|
 |
« Reply #13 on: 15-06-2012, 00:50:37 - GMT-1 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
woeiiii
Guest
|
 |
« Reply #14 on: 15-06-2012, 00:54:07 - GMT-1 » |
|
Zielig topicstarter! Mamjo jorka! J bent belachelijk...... Ik zeg 't hij is van mij probeer t maaar schat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|