|
hoerekutten
Guest
|
 |
« Reply #15 on: 15-06-2012, 00:56:24 - GMT-1 » |
|
Zielig topicstarter! Mamjo jorka! J bent belachelijk...... Ik zeg 't hij is van mij probeer t maaar schat
met wie praat deze  di mannen naaien overal en je kan niets doen,zoveel bewijs loopt rond
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@woeiiiiii
Guest
|
 |
« Reply #16 on: 15-06-2012, 00:58:48 - GMT-1 » |
|
waar slaapt hij elke avond,bij jou?  ???weet jij alleen hoe zn piepie uitziet,vorige week,wie was toen eraan?weet je dat wel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koffienat
Guest
|
 |
« Reply #17 on: 15-06-2012, 01:09:16 - GMT-1 » |
|
wake up n smell
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zielepiet
Guest
|
 |
« Reply #18 on: 15-06-2012, 01:13:57 - GMT-1 » |
|
Ts kan niet verkroppen dat buitenvrouw is om op te poepen, terwijl binnenvrouw op rozen zit met man die haar niet verlaat, daarom zoekt ts aandacht op mamjo!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gebruik ze
Guest
|
 |
« Reply #19 on: 15-06-2012, 01:17:05 - GMT-1 » |
|
De meeste vrouwen zijn dong no ka ik ben een dogla javaanse en ik ga met een gekke sma haar gekke biga koelie waarvan ik weet dat hij denkt dat ik vreeselijk van hem alleen hou.Hij laat mij opnemen als ze belt !Van hem mag ik haar gewoon vernederen en daarna maken we zijn cel uit en dan laat ik hem lekker mijn pola vreeten.Zo moet je met ze doen man loopt uit en vrouw zoekt hem?Ik maak gretig misbruik van zijn zogenaamde big time player.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ik probeer niet ik doe
Guest
|
 |
« Reply #20 on: 15-06-2012, 01:17:45 - GMT-1 » |
|
zeg dan,waar slaapt hij elke avond,bij jou????weet jij alleen hoe zn piepie uitziet,vorige week,wie was toen eraan?weet je dat wel?  ? frustratie doetmet deze mensen, want ze weten dat die man ook andere vrouwen naait. een man mag niet voor je uitlopen,maar weet je wel zo erg zeker dat hij ekte ekte van jou is?   di mannen naaien overal en je kan niets doen,zoveel bewijs loopt rond 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mannetje
Guest
|
 |
« Reply #21 on: 15-06-2012, 01:18:20 - GMT-1 » |
|
Weer een gevecht hier op mamio, luister noh binnen en ook buiten vrouw. Me vrouw waarmee ik jaren bent getrouwd blijft me vrouw en ik ga haar nooit uit me huis zetten. Num 1 ze is niet versleten, ze pijpt niet, ik neuk haar niet in der kont. Ja maar die buiten vrouwen ze moeten het weten want ze komen eeuwig hier op mamio vechten want ik heb wel een aantal buitenvrouwen die ik vaak neukt, boelt en die me lekker pijpt en die me sperma lekker vind. Buiten vrouwen jullie zijn er om geneukt en gesbruikt te worden hoe wij mannen het willen. Buiten vrouwen zijn versleten,zijn uitgeneukt van alle kanten en wat dat ding is zo dom dat ze zijn ze vinden het leuk om die naam te dragen BUITENVROUW, terwijl we ze vernietigen maar onze vrouw blijf lekker vers en hun poenta ziet er goed uit. Ik hoop niet dat jullie door vechten hier buiten en binnen vrouw ik heb jullie al gezegd waarvoor jullie er zijn. Binnenvrouw is mij vrouw en buitenvrouw is me gebruiks voorwerp en ik gebruik haar wanneer ik wil en lust heb in een kont of mond
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ze weet
Guest
|
 |
« Reply #22 on: 15-06-2012, 01:20:49 - GMT-1 » |
|
niemand vecht.
niet ik weet alleen dat die man niet bij jou slaapt elke avond
jij weet ook
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
statusloos
Guest
|
 |
« Reply #23 on: 15-06-2012, 01:33:19 - GMT-1 » |
|
Weer een gevecht hier op mamio, luister noh binnen en ook buiten vrouw. Me vrouw waarmee ik jaren bent getrouwd blijft me vrouw en ik ga haar nooit uit me huis zetten. Num 1 ze is niet versleten, ze pijpt niet, ik neuk haar niet in der kont. Ja maar die buiten vrouwen ze moeten het weten want ze komen eeuwig hier op mamio vechten want ik heb wel een aantal buitenvrouwen die ik vaak neukt, boelt en die me lekker pijpt en die me sperma lekker vind. Buiten vrouwen jullie zijn er om geneukt en gesbruikt te worden hoe wij mannen het willen. Buiten vrouwen zijn versleten,zijn uitgeneukt van alle kanten en wat dat ding is zo dom dat ze zijn ze vinden het leuk om die naam te dragen BUITENVROUW, terwijl we ze vernietigen maar onze vrouw blijf lekker vers en hun poenta ziet er goed uit. Ik hoop niet dat jullie door vechten hier buiten en binnen vrouw ik heb jullie al gezegd waarvoor jullie er zijn. Binnenvrouw is mij vrouw en buitenvrouw is me gebruiks voorwerp en ik gebruik haar wanneer ik wil en lust heb in een kont of mond
1 grote bek maar je bent buiten noch binnenvrouw 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ mannetje
Guest
|
 |
« Reply #24 on: 15-06-2012, 01:46:08 - GMT-1 » |
|
Ik slaap wel elke avond bij me vrouw, al ben ik elke dag bij me buiten vrouwen, ik slaap wel elke avond naast me lekkere vrouw, maar niet naast die buitenvrouwen die 50 mannen opna houden die hun als buiten vrouw zien. Eeehhh maar buitenvrouwen gebruiken jullie je verstand maar een beetje noh. Echt ik begrijp die buiten vrouwen niet, ik als man wil het duidelijk maken dat jullie echt geen verstand hebben omdat ik ook misbruik van jullie maken daarom zeg ik het aan jullie. Buiten vrouwen gaan jullie je verstand beter gebruiken. Lieg niet dat die man bij jullie slapen. Ik weet hoe dat ding is mie na stratie mang. Ik geef wat geld of breng hun uit dan neuk ik ze al, echt zo stom lekker hoor, ze geven me het hoe ik het hebben wil daarom loop ik uit, maar gebruikt altijd me kowsoe en loop altijd ermee want de meeste vrouwe die de betieteling buitenvrouw hebben hebben geslacht ziekten en zijn besmet. Dus blijven jullie maar zo dom hier reageren ik neuk me buitenvrouw elke dag en ik slaap elke dag naast me getrouwde vrouw en ik neukt haar ook elke dag want ze heeft een strakke kut die me direct laat klaarkomen en haar bilgat en mond zijn nog maagd, maar van jullie zijn echt VERSLETEN door mij. Ik ga me vrouw nooit voor jullie laten want ik ben niet zo dom en me getrouwde vrouw is ook niet zo dom als jullie met je versleten buiten vrouw poenta bil en mond
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Woeiii
Guest
|
 |
« Reply #25 on: 15-06-2012, 01:46:46 - GMT-1 » |
|
Ik woon met em schat dus houw j verhaaltjes maar vr jezelf en vorig week waren w helemaal in 't binnenland dus j praat koeterwals door je keel!! :wub : wub......jammer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
binbin
Guest
|
 |
« Reply #26 on: 15-06-2012, 02:01:01 - GMT-1 » |
|
Ik woon met em schat dus houw j verhaaltjes maar vr jezelf en vorig week waren w helemaal in 't binnenland dus j praat koeterwals door je keel!! :wub : wub......jammer.
Jouw tijd komt nog dat hij jouw niet meer zal lusten hahahahaha zaai je zaadje is voore je zelf hoertje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
statusloos
Guest
|
 |
« Reply #27 on: 15-06-2012, 01:58:45 - GMT-1 » |
|
je wil je identiteit natuurlijk niet prijsgeven want anders gaat iedereen over de grond rolle.hou jezelf maar voor de gek dat die man van jou is... die andere vrouw weet wel beter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wwwaaaarrr???
Guest
|
 |
« Reply #28 on: 15-06-2012, 01:58:11 - GMT-1 » |
|
Waaaaarrrr was hij in de bille land zo lang meisje dan is al je kont stuk gegaan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
waaarrr??????
Guest
|
 |
« Reply #29 on: 15-06-2012, 01:52:51 - GMT-1 » |
|
Wwwaaaarrrrr in je BILLE LAND was hij mijn god, dus alleen daarin laat je die man je neuken ja vanzelf daar is lekker strak en klein. Ik wil jou bille land ook een dagje proeven om te kijken als het smaak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|