Pages: 1 2 [3] 4 5 6   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: big up gi deng buitenmeid,deng oso vrouw waardeloos  (Read 2661 times)
statusloos
Guest
« Reply #30 on: 15-06-2012, 02:01:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je woont met em in zijn huis? in ZIJN huis? je wil je identiteit natuurlijk niet prijsgeven want anders gaat iedereen over de grond rolle.hou jezelf maar voor de gek dat die man van jou is... die andere vrouw weet wel beter.
woeei
Guest
« Reply #31 on: 15-06-2012, 02:13:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je bent slecht geinformeerd,in mijn huis nogsteeeds!! Als jij maar zegt wie je bent :p zoo simpel....
wwwaaaarrr???
Guest
« Reply #32 on: 15-06-2012, 02:18:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waaaaarrrr was hij in de bille land zo lang meisje dan is al je kont stuk gegaan
woooei
Guest
« Reply #33 on: 15-06-2012, 02:26:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je hebt DUIDELIJK een BRIL nodig heh???Ik neem je helemaal niet kwalijk schatje!!je noemt je zelf buitenvrouw?? Haha heb je zelfs geen man waarvoor je uitloopt?je weet dat buiten vrouwen Hoeren zijn toch?? Ongedisciplineerde vrouwen zonder schaande...f wist je dat niet..wel hier mijn mededeling: ook al zoou hij voor mij uitlopen,I STill the BOSS BITCH!! Heb je daarvan gehoord?? en mijn Advies: vergooi je tijd maar op educatieve topics en zoek een leven blijkbaar heb je niet,..is tijd om te gaan slapen zonder hem naast je... Hij is nou n bad en kruipt zo de deken onder en dan begint t kroelle en knufflen... Mwhhaaaaa geniet ze In je dromen!!
waar ben je ts
Guest
« Reply #34 on: 15-06-2012, 02:31:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

TS(BUITENVROUW) WAAR BEN JE. NU IS JE MOND KLEIN GEWORDEN.
Buiten man
Guest
« Reply #35 on: 15-06-2012, 02:45:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Weer een gevecht hier op mamio, luister noh binnen en ook buiten vrouw. Me vrouw waarmee ik jaren bent getrouwd blijft me vrouw en ik ga haar nooit uit me huis zetten. Num 1 ze is niet versleten, ze pijpt niet, ik neuk haar niet in der kont. Ja maar die buiten vrouwen ze moeten het weten want ze komen eeuwig hier op mamio vechten want ik heb wel een aantal buitenvrouwen die ik vaak neukt, boelt en die me lekker pijpt en die me sperma lekker vind. Buiten vrouwen jullie zijn er om geneukt en gesbruikt te worden hoe wij mannen het willen. Buiten vrouwen zijn versleten,zijn uitgeneukt van alle kanten en wat dat ding is zo dom dat ze zijn ze vinden het leuk om die naam te dragen BUITENVROUW, terwijl we ze vernietigen maar onze vrouw blijf lekker vers en hun poenta ziet er goed uit. Ik hoop niet dat jullie door vechten hier buiten en binnen vrouw ik heb jullie al gezegd waarvoor jullie er zijn. Binnenvrouw is mij vrouw en buitenvrouw is me gebruiks voorwerp en ik gebruik haar wanneer ik wil en lust heb in een kont of mond
Terwijl je denkt dat jou binnen vrouw niet pijpt en boelt!! Doet ze het met mij!!! Want ze vindt het leuk!!
Idioot!! Neuk zowel je binnen als buitenvrouw ondersteboven!!!
Sex met hun!!
Domkop je spaart je binnen vrouw voor haar buitenman!!
Goed geinformeerd
Guest
« Reply #36 on: 15-06-2012, 03:15:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je bent slecht geinformeerd,in mijn huis nogsteeeds!! Als jij maar zegt wie je bent :p zoo simpel....

Waaaaarrrr was hij in de bille land zo lang meisje dan is al je kont stuk gegaan

Je hebt DUIDELIJK een BRIL nodig heh???Ik neem je helemaal niet kwalijk schatje!!je noemt je zelf buitenvrouw?? Haha heb je zelfs geen man waarvoor je uitloopt?je weet dat buiten vrouwen Hoeren zijn toch?? Ongedisciplineerde vrouwen zonder schaande...f wist je dat niet..wel hier mijn mededeling: ook al zoou hij voor mij uitlopen,I STill the BOSS BITCH!! Heb je daarvan gehoord?? en mijn Advies: vergooi je tijd maar op educatieve topics en zoek een leven blijkbaar heb je niet,..is tijd om te gaan slapen zonder hem naast je... Hij is nou n bad en kruipt zo de deken onder en dan begint t kroelle en knufflen... Mwhhaaaaa geniet ze In je dromen!!

TS(BUITENVROUW) WAAR BEN JE. NU IS JE MOND KLEIN GEWORDEN.

Je zit wanhopig na elkaar koeterwaals uit te leggen,maar je weet toch dat je jezelf voor de gek houdt? ..  Die man woont niet bij jou, hij woont bij iemand anders en je droomt constant over hem want je ziet em haast nooit .. Die man zn wagi, waar is et? Wie rijdt t? je zit weer een hoop poep hier te schrijven, wannabe binnenvrouw

JE BENT NIET DIE MAN ZN VROUW EN JE BENT OOK GEEN BUITENVROUW ZELFS. JE BENT EEN ZOMAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRR
begin van gek worden
Guest
« Reply #37 on: 15-06-2012, 03:25:36 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ken je me?Huh Waarover heb je het, mie na mang. Ik reageer niet op die stronterij van je ik reageer op het gedrag van buitenvrouw, ik ken je niet jij kent me niet, ik reaggeer op je topic omdat ik als man zie dat het zomaar is om je geweldig te voelen als buitenvrouw. Kom je tori niet hier voor me schrijven want ik ken je niet. Dame ken je waarde
YU NA ZOMAARRRRRRRR
Guest
« Reply #38 on: 15-06-2012, 05:07:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ken je me?Huh Waarover heb je het, mie na mang. Ik reageer niet op die stronterij van je ik reageer op het gedrag van buitenvrouw, ik ken je niet jij kent me niet, ik reaggeer op je topic omdat ik als man zie dat het zomaar is om je geweldig te voelen als buitenvrouw. Kom je tori niet hier voor me schrijven want ik ken je niet. Dame ken je waarde

bla bla bla bla bla blaaaaaaaaaa soso verzinsels, eerst ben je een vrouw nu ben je plotseling een man gheghegheghegeeeeeee

DIE MAN IS MET EEN ANDERE VROUW IN HUISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSSSSSSS
ditisechtzielig
Guest
« Reply #39 on: 15-06-2012, 11:01:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik durf te wedden dat de mensen die hier reageren allemaal al boven de 23 jaar zijn. Best wel lachwekkend om te zien hoe volwassenen bekvechten om een stukje vlees om het zo te noemen. Je zou dit eerder verwachten van jongeren die pas in het leven stappen en dus nog niet weten om te gaan met de situatie "verliefd zijn" en "houden van" . Wanneer worden deze volwassenen wijs en wanneer gedragen ze zich als echte volwassenen.
Dat er gehoerd en gesnoerd wordt dat is niet mijn pakkie aan. Iedereen moet doen wat hij/zij leuk vindt vind ik. Maar wat er allemaal gezegd/geschreven wordt maakt dan dat je achterkomt hoe mensen denken.
En je hoeft echt heus niet alles kenbaar te maken wat je denkt. Doe je ding en hou het voor jezelf. Want door deze reacties krijg je dat mannen vrouwen gaan aanvallen of andersom.
JIJ hebt geen WAARDE
Guest
« Reply #40 on: 15-06-2012, 20:11:30 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik durf te wedden dat de mensen die hier reageren allemaal al boven de 23 jaar zijn. Best wel lachwekkend om te zien hoe volwassenen bekvechten om een stukje vlees om het zo te noemen. Je zou dit eerder verwachten van jongeren die pas in het leven stappen en dus nog niet weten om te gaan met de situatie "verliefd zijn" en "houden van" . Wanneer worden deze volwassenen wijs en wanneer gedragen ze zich als echte volwassenen.
Dat er gehoerd en gesnoerd wordt dat is niet mijn pakkie aan. Iedereen moet doen wat hij/zij leuk vindt vind ik. Maar wat er allemaal gezegd/geschreven wordt maakt dan dat je achterkomt hoe mensen denken.
En je hoeft echt heus niet alles kenbaar te maken wat je denkt. Doe je ding en hou het voor jezelf. Want door deze reacties krijg je dat mannen vrouwen gaan aanvallen of andersom.

Jij bent meer dan een half eeuw oud dan durf je te zeggenn dat jonge mensen lachwekkend zijn?

jij rent in je eentje als een hond achter je eigen staart, NIEMAND vecht met jou om een man

en weet je why not??

man is niet eens van jou DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHH

je hebt geen ZELFRESPECT OUWMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
blacka meid
Guest
« Reply #41 on: 15-06-2012, 20:44:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wij bellen en hun mannen komen als een hond achter ons en lusten we hun niet zeggen we gewoon vandaag niet,we wassen geen vuile kleren koken niet en doen niets en wat wij willen doen die mannen ze laten hun vrouw werken als diensr neuken komen ze bij ons en wij geven ze kids als we willen want zo dom dat ze zijn geloven ze ook erin deng dong beest,dus mi e taki na oen oema foe doro sei e draai deng mang libi a no den oema foe oso na oeng ab a tiki

Ik mag hopen dat je moeder er ook zo overdacht, toen zij in de verwachting van je was en jouw vader buiten de deur neukte!!

O,ja lijst jouw ZELZUCHTIGE beredenering in en geef het daarna aan jouw dochter als ze later zelf een gezin heeft en haar man ook nog een ander erop na houdt. Ik hoop dat deze WIJZE woorden van MAMA haar dan zullen troosten.
RoosJeMee
Guest
« Reply #42 on: 15-06-2012, 21:31:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wij bellen en hun mannen komen als een hond achter ons en lusten we hun niet zeggen we gewoon vandaag niet,we wassen geen vuile kleren koken niet en doen niets en wat wij willen doen die mannen ze laten hun vrouw werken als diensr neuken komen ze bij ons en wij geven ze kids als we willen want zo dom dat ze zijn geloven ze ook erin deng dong beest,dus mi e taki na oen oema foe doro sei e draai deng mang libi a no den oema foe oso na oeng ab a tiki
buiten meiden denken dat ze geweldig zijn omdat di mannen vaak zoveel beloven en heel lief praten!!di mannen weten hoe lichtgelovig de meiden zonder man in huis zijn!!ze verzinnen steeds andere praatjes over hun leve in huis!elke keer een andre smoes!! Omdat ze blijde SGP'er wete dat zij hun vrouw noooit zullen laten vo een buite meid!! Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen!! Sommige mannen houden hun buite meid hoog en gaat dan naar die, kijk dan goedd wat er met zo een koppel gebeurt noh!! Dus ik denk als buite meid hou je maar rustg WNt het is al geen gud ding

hmmmmm ??
Guest
« Reply #43 on: 15-06-2012, 22:42:06 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik slaap wel elke avond bij me vrouw, al ben ik elke dag bij me buiten vrouwen, ik slaap wel elke avond naast me lekkere vrouw, maar niet naast die buitenvrouwen die 50 mannen opna houden die hun als buiten vrouw zien. Eeehhh maar buitenvrouwen gebruiken jullie je verstand maar een beetje noh. Echt ik begrijp die buiten vrouwen niet, ik als man wil het duidelijk maken dat jullie echt geen verstand hebben omdat ik ook misbruik van jullie maken daarom zeg ik het aan jullie. Buiten vrouwen gaan jullie je verstand beter gebruiken. Lieg niet dat die man bij jullie slapen. Ik weet hoe dat ding is mie na stratie mang. Ik geef wat geld of breng hun uit dan neuk ik ze al, echt zo stom lekker hoor, ze geven me het hoe ik het hebben wil daarom loop ik uit, maar gebruikt altijd me kowsoe en loop altijd ermee want de meeste vrouwe die de betieteling buitenvrouw hebben hebben geslacht ziekten en zijn besmet. Dus blijven jullie maar zo dom hier reageren ik neuk me buitenvrouw elke dag en ik slaap elke dag naast me getrouwde vrouw en ik neukt haar ook elke dag want ze heeft een strakke kut die me direct laat klaarkomen en haar bilgat en mond zijn nog maagd, maar van jullie zijn echt VERSLETEN door mij. Ik ga me vrouw nooit voor jullie laten want ik ben niet zo dom en me getrouwde vrouw is ook niet zo dom als jullie met je versleten buiten vrouw poenta bil en mond

ik denk dat jij gewoon een gestoorde vrouw bent die hierboven gereageerd heeft.  Ik ben ook een buitenvrouw maar mijn mannetje behandeld mij met respekt.Hij slaapt welliswaar niet altijd bij mij en dat vind ik prima. Ik heb een huis van hem gekregen en ik heb een schoonmaakster en ik ga zelfs op reis met hem. Zijn vrouw zal nooit last van mij hebben en ik ga ook geen opzettelijke dingen doen. huisje boompje beestje is mischien niet voor een ieder weggelegd, maar ik kan oprecht zeggen dat ik gelukkig ben
piertiefie a no lafoe
Guest
« Reply #44 on: 15-06-2012, 22:47:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

buiten meiden denken dat ze geweldig zijn omdat di mannen vaak zoveel beloven en heel lief praten!!di mannen weten hoe lichtgelovig de meiden zonder man in huis zijn!!ze verzinnen steeds andere praatjes over hun leve in huis!elke keer een andre smoes!! Omdat ze blijde SGP'er wete dat zij hun vrouw noooit zullen laten vo een buite meid!! Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen!! Sommige mannen houden hun buite meid hoog en gaat dan naar die, kijk dan goedd wat er met zo een koppel gebeurt noh!! Dus ik denk als buite meid hou je maar rustg WNt het is al geen gud ding

ga leren hoe je tekst rood moet maken met kawlo. niemand behgijpt je ka, wat is een SGP'er,soso schijt ye skrief'
Pages: 1 2 [3] 4 5 6   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: