|
njang ai
Guest
|
 |
« Reply #60 on: 17-06-2012, 09:13:43 - GMT-1 » |
|
alle sur vrouwen zijn banga's mt mpp, kaolo slangn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
loekwoestolkieng
Guest
|
 |
« Reply #61 on: 17-06-2012, 09:16:24 - GMT-1 » |
|
alle sur vrouwen zijn banga's mt mpp, kaolo slangn
wat is die nattigheid die je soms in je ouwe banga pola voelt? is geen sperma is urine hij is niet het type man dat zn sperma loopt te vermorse jij bent 52 jaar oud, wat wil je met sperma mars donder op ga Tena Ladies kope is urine spuit hij vo je once in a very while kawro granma, krasi e doe joe so sperma heeft een functie is niet om te vermorsen die man weet dat daarom heeft hij kinderen van 7,6,5,4,3,2, EN 1 jaar oud en geen enkel kind heeft hij met JOU. WANT JE BENT EEN OUWE BANGA.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blackbeauty
Guest
|
 |
« Reply #62 on: 17-06-2012, 12:01:32 - GMT-1 » |
|
Heren en dames jullie hbbn gelyk kn vn mee praten hb ook las vn een ka buitemeid en een brutale ook me man wrmee k 14jrn lang leeft kn mr nt stoppen met hr wnt hy wrdt lekker gepyp en hy boelt hr ook las k in een sms hb zo gelachen hor tn dg k vn oooh drm stopt hy niet met zn activiteiten dus topicstarter je bn belachlyk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joempp
Guest
|
 |
« Reply #63 on: 17-06-2012, 15:30:41 - GMT-1 » |
|
ga leren hoe je tekst rood moet maken met kawlo. niemand behgijpt je ka, wat is een SGP'er,soso schijt ye skrief'
Eey Joe mapangpang je ben ckr 1 van di vieze naaiwerksters!!! Vandaar dat je niets zal begrypen!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hihihi
Guest
|
 |
« Reply #64 on: 17-06-2012, 15:41:07 - GMT-1 » |
|
 buite meiden vinden dat di man van ze houd maar di man gaat elke dag weer naar zijn huis!!ben jij daar om te zien hoe lief hij is voor zijn vrouw?weet jij wat voor smoes hij verzint om uit huis te gaan?? Hahahhaahaha het zijn de meiden di popelen om een man voor zichzelf te krygen!!en er ales aan doen kapot te maken wat zij niet hebben!! En ook al krygen ze het krygen ze als beloning een Geweldighhh takroe libi, hahahahha!!t is bewezennn!!!! Is lekker om van een iem man te genieten maar à ab grenss!!! Whahahha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kawkaw
Guest
|
 |
« Reply #65 on: 17-06-2012, 15:54:25 - GMT-1 » |
|
 buite meiden vinden dat di man van ze houd maar di man gaat elke dag weer naar zijn huis!!ben jij daar om te zien hoe lief hij is voor zijn vrouw?weet jij wat voor smoes hij verzint om uit huis te gaan?? Hahahhaahaha het zijn de meiden di popelen om een man voor zichzelf te krygen!!en er ales aan doen kapot te maken wat zij niet hebben!! En ook al krygen ze het krygen ze als beloning een Geweldighhh takroe libi, hahahahha!!t is bewezennn!!!! Is lekker om van een iem man te genieten maar à ab grenss!!! Whahahha die binnenvrouw blijft ook een speelbal van die man. heb je dat niet door? hij verlaagt je mars tot en met bij al die andere vrouwen die hij buiten naait. hij gaat steeds naar hun toe. vrouwen moeten eens bundelen en die lage mannen als stukje stront behandelen want deze mannen denken zoveel vrouwen voor de gek te houden (binnen en buiten), met allemaal hun gevoelens te spelen, alsof ze gewoon een stuk vlees zijn. ze hebben geen respect voor geen enkele vrouw! het komt omdat die domme vrouwen meespelen en hun niet blootstellen! gooi al die lage tories en valse beloftes naar buiten dan wil ik zien als hij niet stopt met die lage hondenmanieren van hem. vrouwen moeten beter en meer met elkaar praten wanneer ze door zulke mannen worden versierd door deze boelers. nooit meer doet hij t.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gee enkele binne buite
Guest
|
 |
« Reply #66 on: 17-06-2012, 16:59:18 - GMT-1 » |
|
en wat abbout die mannen die geen BINNENvrouw hebben die op verschillnde vrouwen TEGELIJK gaan hangen vooral als ze hem verzorge en NIEMAND heeft speciaal meer RECHT op hem dus niemnd is BINNENvrouw, hij neemt ze wat nodig is dat moment
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
waardeloze buitenvrouw
Guest
|
 |
« Reply #67 on: 17-06-2012, 17:04:18 - GMT-1 » |
|
Topicstarter joemasapoenete jere. Jullie buitenvrouwen hebben gewoon een denkie van jullie zelf,jullie eten gewoon kruimels dat s het,wat een getrouwde vrouw kryg,kunnen jullie niet is alleen maar restant,dus whatever ceker een hopeloze bitch ben jy!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@waardeloze buitenvrouw
Guest
|
 |
« Reply #68 on: 17-06-2012, 17:24:44 - GMT-1 » |
|
Hier boven gelyk heb je. Die achterlyke psych gestoorde bitch, je komt jezelf tegen. Een relatie stuk laten gaan en geen gevoelens hebben. Die bitch is tussen de man en vrouw en niet die vrouw tussen man en die bitch. De vrouw moet het huis uit en bitch wil komen inwonen. Zo te zien heeft die man je gouden bergen beloofd. God bless you man en bitch.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wie o wie
Guest
|
 |
« Reply #69 on: 18-06-2012, 03:42:49 - GMT-1 » |
|
die binnenvrouw blijft ook een speelbal van die man. heb je dat niet door? hij verlaagt je mars tot en met bij al die andere vrouwen die hij buiten naait. hij gaat steeds naar hun toe. vrouwen moeten eens bundelen en die lage mannen als stukje stront behandelen want deze mannen denken zoveel vrouwen voor de gek te houden (binnen en buiten), met allemaal hun gevoelens te spelen, alsof ze gewoon een stuk vlees zijn. ze hebben geen respect voor geen enkele vrouw! het komt omdat die domme vrouwen meespelen en hun niet blootstellen! gooi al die lage tories en valse beloftes naar buiten dan wil ik zien als hij niet stopt met die lage hondenmanieren van hem. vrouwen moeten beter en meer met elkaar praten wanneer ze door zulke mannen worden versierd door deze boelers. nooit meer doet hij t.
En dats watk bedoel!! Die man speelt zijn spel!! De getrouwde vrouw hft tenminste wt zekerheid!! Je kan di man fighten alsj hem betrapt:overspel en hij scheid een buffel!!! Maaare uhmm.... Wat kan di buite meid doen??als hij vandg of morgen geen zin meer in je heeft???WNT buite meid verwisselen kan en gebeurt veel makkelijker dan een getrouwde vrouw of vrouw in huis!! En denk je dat een man Ales dat hij heeft opgebouwd wil gaan delen of achterlaten met/voor de getrouwde vrouw???neeeeee!!! Duszzzz?!?!dan moet buite meid efffe wachte tot di tori kowroe geworden is!!!en di mannen di hun oso vrouw dissen of dumpen vo buite meid??kijk wat van ze terecht komt!!! Na aantal jaren bedelen ze, huilen ze want ze zien dat ze niets bereikt hbbn en dezelfde vrouw di hij ooit gedumpt heeft,hft gudleve en hft dubbel van wat ze al had!! Dan gaat di zelfde man nu di buitemeid di oso vr geworde is vernedere en d andre vrage terug te kome!!! Dus buite meiden??? Dimmennnnnn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ga zelf man zoeke
Guest
|
 |
« Reply #70 on: 18-06-2012, 04:57:20 - GMT-1 » |
|
Jij moet dimme
Soms heeft n man gewoon geen vaste vrouw,en hij wil n kind met iem hebbe die hij leuk vind en geschik vind
en dan komt een van die losse ouwe polas dieken, nou, als die man wil en hij is nie van jou
wat zeur je dang? DIMME!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mi switi
Guest
|
 |
« Reply #71 on: 18-06-2012, 11:43:00 - GMT-1 » |
|
gistern was het vaderdag en ik ben gebelt geworden geworden in de morgen toen is hij uit huis gegaan om mij te bellen en hij zei dat hij zich verveel met die ka getrouwde vrouw van hem hij lust haar niet en zij plak maar bij hem later in de avond weer gebeld ze was gaan slapen hij wou me stem horen anders voel hij zich niet goed en die ka getrouwde vrouw hij keek niet eens naar haar anders zou hij mij toch niet bellen dus zien jullie koulo beesten vrouwen niet dat wij het beter hebben
die pang pang meid daarin huis moet weg a mang no wan ing ze is een koulo dagoe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zo ja
Guest
|
 |
« Reply #72 on: 18-06-2012, 19:08:49 - GMT-1 » |
|
gistern was het vaderdag en ik ben gebelt geworden geworden in de morgen toen is hij uit huis gegaan om mij te bellen en hij zei dat hij zich verveel met die ka getrouwde vrouw van hem hij lust haar niet en zij plak maar bij hem later in de avond weer gebeld ze was gaan slapen hij wou me stem horen anders voel hij zich niet goed en die ka getrouwde vrouw hij keek niet eens naar haar anders zou hij mij toch niet bellen dus zien jullie koulo beesten vrouwen niet dat wij het beter hebben
die pang pang meid daarin huis moet weg a mang no wan ing ze is een koulo dagoe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ zo ja
Guest
|
 |
« Reply #73 on: 18-06-2012, 19:18:16 - GMT-1 » |
|
:wacko:Mi switi houdt hy werkelyk van jou!!! Waarom scheldt je die vrouw uit. Is ze op de hoogte van jullie relatie. Een gezinsleven vernietigen denk a tori. Gods molen maalt langzaam maar zeker. Ik bid tot God dat jullie een gelukkig leven hebben. Hy gebruikt jou en daarna wordt je weggegooid als toiletpapier. Die man denkt dat hy machtig is en kan maken en breken. Jullie komen elkaar eens tegen. Hy was de heledag met my en we hadden een leuke dag op vaderdag. Hy is myn leven en man, niemand kan ons breken. Zielige buitenvrouw.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OSO FOWROE