Pages: [1] 2   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Drie jaar cel voor ontucht met dochter op seksfeest  (Read 2895 times)
Peuterseks
Guest
« on: 14-06-2012, 21:42:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De 39-jarige man die januari 2011 in Hotel Duiven incheckte met zijn peuterdochtertje, twee prostituees en een hoeveelheid cocaïne, is wegens ontucht met het zijn dochter veroordeeld tot drie jaar cel.

Dit schrijft De Gelderlander vandaag. Het gerechtshof acht bewezen dat de man zijn anderhalf jaar oude dochtertje oraal binnendrong en haar schaamstreek betastte. Dat gebeurde nadat de man al uren in de weer was geweest met de twee prostituees onder invloed van cocaïne en alcohol.

De straf was ook al door het openbaar ministerie (OM) geëist. Eerder legde de rechtbank 30 maanden cel waarvan 6 voorwaardelijk op na een strafeis van drie jaar cel. In beide gevallen moet de man in totaal 24 maanden zitten

EN DE MOEDER VAN DE PEUTER[/color]
redie moesoe
Guest
« Reply #1 on: 14-06-2012, 21:44:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Word hier echt verdrietig van:( mensen gaan steeds verder voor de kick!
Letta
Guest
« Reply #2 on: 14-06-2012, 21:45:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nee nee en nog eens nee.
Ik wil dit soort dingen niet meer lezen!
Het is te afschuwelijk om je zelfs maar voor te stellen, laat staan dat er mensen zijn die dit soort barbaarse dingen uitvreten.
Smartshop
Guest
« Reply #3 on: 14-06-2012, 21:51:34 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Word hier echt verdrietig van:( mensen gaan steeds verder voor de kick!
Nee dat is het niet. Cocaine is een duivel. Als je teveel cocaine hebt gesnoven in combinatie met alcohol kan je de vreemdste fantasieen krijgen. Ik denk niet dat die man heeft ingecheckt om zijn dochter te misbruiken want dat hij dan ook thuis kunnen doen. Ik denk dat de combinatie van drugs hem over zijn fantasieen heeft getild, wat overigens in mijn ogen betekend dat hij al een latente pedofiel was. De drugs laat je dingen doen die al diep verborgen in je zitten. Het enige wat er gebeurd is dat die verstopte gevoelens naar de oppervlakte worden gebracht. Je wordt ontnomen van je remmingen.
redie moesoe
Guest
« Reply #4 on: 14-06-2012, 21:55:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nee sorry!! Waarom neem je de dochter mee met hoeren naar een hotel kamer? Je staat in de ochtend nuchter op, en besluit maar je dochter mee te nemen met hoeren in een kamer? Ik denk dat meneer dit heeft gedaan omdat hij weet wat hij doet, hij weet dat als er drugs in het spel is dat iedereen wat makkelijker zal denken zoals hoe jij dat doet! Dit is met voor bedachte rade! Sorry rechter ik was aan de drug. Ehehehe niet bij mij
Letta
Guest
« Reply #5 on: 14-06-2012, 21:55:52 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nee dat is het niet. Cocaine is een duivel. Als je teveel cocaine hebt gesnoven in combinatie met alcohol kan je de vreemdste fantasieen krijgen. Ik denk niet dat die man heeft ingecheckt om zijn dochter te misbruiken want dat hij dan ook thuis kunnen doen. Ik denk dat de combinatie van drugs hem over zijn fantasieen heeft getild, wat overigens in mijn ogen betekend dat hij al een latente pedofiel was. De drugs laat je dingen doen die al diep verborgen in je zitten. Het enige wat er gebeurd is dat die verstopte gevoelens naar de oppervlakte worden gebracht. Je wordt ontnomen van je remmingen.

Maar wat bezielt je als vader om met je dochtertje en TWEE HOEREN naar een hotelkamer te gaan?
Dan heb je al een grote steek in je hoofd loszitten.

redie moesoe
Guest
« Reply #6 on: 14-06-2012, 21:57:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

@ letta precies, dat schreef ik net ook al!
Smartshop
Guest
« Reply #7 on: 14-06-2012, 22:10:27 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar wat bezielt je als vader om met je dochtertje en TWEE HOEREN naar een hotelkamer te gaan?
Dan heb je al een grote steek in je hoofd loszitten.

Dat moet je aan die vader vragen, maar het kan toch ook zijn dat hij zijn dochter nergens kwijt kon.

Trouwens ik praat de daad van de vader niet goed. Ik vind dit meer dan walgelijk. Ik geef alleen mijn mening over de drugs en dat die man gewoon een latente pedofiel is die onder invloed van de drugs en drank zijn grenzen overschreed.
fjf
Guest
« Reply #8 on: 14-06-2012, 22:12:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Dat moet je aan die vader vragen, maar het kan toch ook zijn dat hij zijn dochter nergens kwijt kon.

Trouwens ik praat de daad van de vader niet goed. Ik vind dit meer dan walgelijk. Ik geef alleen mijn mening over de drugs en dat die man gewoon een latente pedofiel is die onder invloed van de drugs en drank zijn grenzen overschreed.
  hoe dan ook, deze man moet zwaaaaar gestraft worden! Je hoort steeds meer van dit soort ranzige verhalen. Kutzooi
Smartshop
Guest
« Reply #9 on: 14-06-2012, 22:18:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hoe dan ook, deze man moet zwaaaaar gestraft worden! Je hoort steeds meer van dit soort ranzige verhalen. Kutzooi
Daar zijn we het denk ik met z'n allen over eens. Welke normaal sporende gozer gaat zijn bloedeigen dochter beffen? Dan moet je bung sikie zijn. En al helemaal niet een minderjarig kind.
erg hoor
Guest
« Reply #10 on: 15-06-2012, 03:18:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

en die prostituees zijden niks. castreren die man.
harderstraffen
Guest
« Reply #11 on: 15-06-2012, 03:39:54 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

waarschijnlijk heeft een van die hoeren de politie gebeld.tja,beter laat dan nooit.....
naatje van de dam
Guest
« Reply #12 on: 15-06-2012, 05:44:43 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Het was misschien de dag dat papa het kindje mocht zien en moeder niet wist wat hij ging doen. Als moeder vergeef je, jezelf toch niet dat je die kleine mee hebt gegeven.
Ik zal niet gauw schelden of zo maar hiervan gaat je moederhart toch heel hard huilen, dat je dat saka saka beest inderdaad zou willen castreren.

Drugs en drank, maakt meer kapot dan je lief is.

Als de andere bajesklanten hier achter komen, dan loopt dit beest zeker weten regelmatig tegen een vuist aan.
MISDAAD ANONIEM
Guest
« Reply #13 on: 15-06-2012, 06:31:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Tegenwoordig kan je ook niet meer naar de politie en je vermoeden uitspreken

De politie wil harde bewijzen
Meld je de misdaad anoniem willen ze het ook niet aan nemen wille ook harde bewijzen

De bureaucratie van Jeugdzorg, het Advies Meldpunt kindersmishandeling en de Kinderbescherming
is een grote ongeloofelijke falen zootje

Tegenwoordig stuurt de politie je naar het juridisch loket want het is juridisch probleem
kan je netzo goed naar de buurthuizen waar raadsmensen blullshit met je uithalen en tegen je zeggen dit gebed zonder einde. wat is het nut van  Juridisch advies ; u kunt procederen heeft u geen rechts bijstand kunt vragen om een prodeo advocaat is het advies etc.

0900 8844 duurt het een halfuur voor je een agent aan de lijn krijg

Politie bureau binnen gaan is eerst aan bellen en dan afspraak maken en dan aangifte doen

bel je 112 wat heb je nodig brandweer of ambulance klik in je oor opgehangen

Sang!
MamjoRuler

Mambini Lobi: +371/-583

« Reply #14 on: 19-06-2012, 22:34:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat ik niet begrijp is dat die twee wijven niet gelijk aan de bel hebben getrokken!!! Ook al ben je hoer, je bent Miss ook moeder maar sowieso vrouw. Ongelooflijk!!! Vieze kk vent en smerige wijven die blijkbaar geld boven alles stellen..
Pages: [1] 2   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: