Pages: 1 2 [3] 4 5 6   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Mensenrechten organisatie sleept Suriname naar de rechter ivm extreem geweld  (Read 1830 times)
ju motherfuc.k
Guest
« Reply #30 on: 16-06-2012, 20:06:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

drie van deze gasten waren recidivisten.
ze hebben het niet willen afleren.
roven en stelen was hun beroep.
ik weet niet over welke mapangpang sociaal probleem je praat. enigste probleem dat deze gasten hebben is het biggi ai snel snel moni probleem. dat ligt bij de individu. je kan het niet zomaar iemand van een luie beest in een flinke vent veranderen die bereid is om op een eerlijke manier aan een beetje geld te komen. beetje geld want het grote geld verdien je niet gemakkelijk. en dat hartverscheurende shit waarover jij ouwehoert, vond je het niet hartverscheurend toen deze beesten mensen met barstwonden in hun kop achterlieten en mensen in hun voeten schoot en ze daardoor voor hun hele leven verlamd achterlieten. waar was jij toen met die geweldige mensenrechtenshit van je? waarom kwam je niet op voor die slachtoffers en heb je die rovers dan niet aangeklaagd met mapiema?

jij bent een egoist met je oog om oog tand om tand, deze wereld is altijd zo geweest
er bestaat altijd goed en slecht, stelen/roven is niet iets van deze tijd
dat deze doorzeefde mannen misschien niet de beste burgers waren in su is duidelijk
maar wat onduidelijk is voor vooral de nabestaanden is het hardhandig optreden van de politie
de mannen moesten stoppen, shiet de banden lek alle vier maar waarom mensen lek schieten?
en werkelijk als ik de beelden zie van die auto, zijn ze het meest van voren beschoten, lijkt niet dat ze echt op de vlucht waren
ze waren welliswaar voortvluchtig vanwege die beroving in die mall, maar waren uiteindelijk al staande gehouden denk ik
en ook een crimineel heeft rechten om zich over te kunnen geven, om eerlijk berecht te worden en een straf te krijgen
jullie allemaal wereldse beesten,waarom schieten ze niet alle gevangenen dood dan is su helemaal crimineel vrij
dan kunnen jullie lopen met goud van je kop tot je tenen
ik begrijp dat als je ooit slachtoffer bent geweest van  boeven/rovers dat je nu denkt ai goed voor ze
het was goed voor ze als de politie ze levend had gepakt maar dit is moord,vooral nu ik hoor dat ze geen wapens hadden
ik heb ook ergens vernomen dat de mannen slechts een deel van de buit hadden, en waar is de andere deel?
is de politie daar niet nieuwsgierig naar? over met wie deze mannen samenwerkte, of wist de politie alles al?
ik keur criminaliteit helemaal niet goed maar zo een liquidatie door de politie keur ik helemaal niet goed
eerst een president die 15 mannen zogenaamd op de vlucht doodschoot, terwijl de mannen als beesten zijn gemarteld en vermoord
en nu een politie macht die zogenaamd 4 boeven op de vlucht doorzeeft.......van voren nogal
en de mannen zijn kort na de overval doorzeeft, beschikte de politie wel over de juiste info of zijn deze mannen er werkelijk in geluisd?
waren alle 4 de mannen het die de mall hadden beroofd of net een paar in die auto?
veel vragen, heel veel onduidelijkheid en hartverscheurend om de beelden te zien en of daarmee de criminaliteit in su ophoud weet ik niet
elke vorm van criminaliteit heeft een oorzaak, misschien zou de regering samen met de bevolking een oplossing moeten zoeken om criminaliteit aan te bestrijden.
ik hoop dan niet dat je elke week doorzeefde jongens/mannen zal zien
de politie verteld zoveel over hoe deze bende al sinds 1997 actief is, maar zijn deze mannen wel de echte bende leiders of gewoon de kleine mannen?
is de politie wel geinterresseerd achter de echte bende leiders? of juist niet?
want waarom werden deze mannen zo vermoord? via hun had de politie dus meer kunnen weten denk ik
God vergeeft en als er mensen zijn die denken oog om oog tand om tand dan zijn deze boeven verlost uit de hel
want hier is hel

lemmetje
Guest
« Reply #31 on: 17-06-2012, 01:09:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ten minste 1 van die 4 mannen was onschuldig en dat is al erg genoeg. en zeker niet goed te praten
william
MamjoDon

Mambini Lobi: +158/-412

« Reply #32 on: 17-06-2012, 01:32:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,463362.msg4703508.html#msg4703508

The war over your water is about to begin.
Lemtjie
Guest
« Reply #33 on: 17-06-2012, 03:12:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

drie van deze gasten waren recidivisten.
ze hebben het niet willen afleren.
roven en stelen was hun beroep.
ik weet niet over welke mapangpang sociaal probleem je praat. enigste probleem dat deze gasten hebben is het biggi ai snel snel moni probleem. dat ligt bij de individu. je kan het niet zomaar iemand van een luie beest in een flinke vent veranderen die bereid is om op een eerlijke manier aan een beetje geld te komen. beetje geld want het grote geld verdien je niet gemakkelijk. en dat hartverscheurende shit waarover jij ouwehoert, vond je het niet hartverscheurend toen deze beesten mensen met barstwonden in hun kop achterlieten en mensen in hun voeten schoot en ze daardoor voor hun hele leven verlamd achterlieten. waar was jij toen met die geweldige mensenrechtenshit van je? waarom kwam je niet op voor die slachtoffers en heb je die rovers dan niet aangeklaagd met mapiema?

Er zijn genoeg instanties die opkomen voor de slachtoffers van criminelen. Daarom bestaat het Openbaar Ministerie en de rechterlijke macht. Daarom bestaat de politie. En tegenwoordig heb je ook Bureau Slachtoffer-hulp.

Mensenrechtenorganisaties komen op voor groepen waarnaar bijna niemand omkijkt. Of groepen waarvoor niemand tijd heeft omdat men denkt dat die groepen geen rechten hebben. Denk maar aan gehandicapten, homos en ja, ook criminelen. Want iedereen denkt dat omdat die mensen criminelen zijn, ze geen rechten hebben en iedereen mag maar met ze doen wat ze willen. In een rechtsstaat heeft iedereen rechten. En de jutitie en de politie hebben geen onbeperkte macht. Ook zij moeten zich houden aan bepaalde regels en afspraken. 1 van de regels van een rechtsstaat is dat iedereen rechten heeft. Ook crimenelen. Je kan een crimineel niet zomaar doodschieten. Het bewijs moet eerst geleverd worden dat hij iets heeft gedaan en het is een onafhankelijke rechter die bepaald of het bewijs steekhoudend is. Niet de Procureur Generaal of de politie. Zij moeten slechts het bewijs materiaal verzamelen. Ze kunnen dus nooit met zekerheid zeggen dat iemand schuldig is aan iets zoals ze dat gedaan hebben op die persconferentie. Het gaat om verdachten en men heeft slechts vermoedens.

Zo werkt dat, maar natuurlijk zullen de meeste Surinamers het niet begrijpen want ze zijn dom emotioneel en laag geschoold.

pech
Guest
« Reply #34 on: 17-06-2012, 03:47:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ten minste 1 van die 4 mannen was onschuldig en dat is al erg genoeg. en zeker niet goed te praten
dan heeft ie pech en pechvogel bestaat tog .
william
MamjoDon

« Reply #35 on: 17-06-2012, 03:49:16 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

dan heeft ie pech en pechvogel bestaat tog .
conclussie:
mensleven telt niet in sranag
gewoon afknallen, later vragen stellen

time and place
Guest
« Reply #36 on: 17-06-2012, 03:51:18 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

wrong time wrong place and no sorry. Trouwens heling is strafbaar, geen heler en ook geen rovers. Als niemand gestolen goederen koop, gaat men ook niet stelen. Kiesi moi pech vogel
pang pang
Guest
« Reply #37 on: 17-06-2012, 03:55:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat Ma Pang Pang onschuldig !!?? een Schaap  met 3 tijger samen in een kooit? Dan zoek d schaaje een probleem afro afro afro
wonderfull
Guest
« Reply #38 on: 17-06-2012, 04:03:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waren we allemaal maar zo braaf als jij.
william
MamjoDon

« Reply #39 on: 17-06-2012, 04:07:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat Ma Pang Pang onschuldig !!?? een Schaap  met 3 tijger samen in een kooit? Dan zoek d schaaje een probleem afro afro afro

ik word triest van dit soort topics, mensen die er grapjes over maken terwijl die hele bevolking van suriname niet meer dan een groot dorp is
familie van die neergeschoten mensen lezen dit soort asociale meesmuilende rotreacties en je voelt je nu vast heel groot
ik heb eerder medelijden met je maar je weet niet beter blijkbaar  Undecided

==

let's live together
poor and rich, black and white together and not in a police state    Sad
stop the police-killing
before we get angry     angry

freedom and same civil-rights for all of us

http://www.youtube.com/v/x6YRhlrMVKA

justice will prevail

mensenrecht
Guest
« Reply #40 on: 17-06-2012, 04:15:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Lijkt erop dat je iedereen moet screenen waar je mee omgaat. Als ik iemand leer kennen weet ik niet of die persoon 15 jaar geleden iemand geroofd heeft en en daarna nog een paar x. Denk dat sommige het helemaal niet vertellen. Hoedan? Kheb ook niet op de politieschool gezeten dus ik ken de signalen niet.
oproep
Guest
« Reply #41 on: 17-06-2012, 05:09:42 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Lijkt erop dat je iedereen moet screenen waar je mee omgaat. Als ik iemand leer kennen weet ik niet of die persoon 15 jaar geleden iemand geroofd heeft en en daarna nog een paar x. Denk dat sommige het helemaal niet vertellen. Hoedan? Kheb ook niet op de politieschool gezeten dus ik ken de signalen niet.
Ga KOEMPAI zoeken,Het zelfde wacht op hem
zogenaamd onbewust
Guest
« Reply #42 on: 17-06-2012, 12:16:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Voor die ene KOEMPAI komen er straks twintig terug. Jullie doen een beetje stoer om je hebbe dingetjes maar staan er niet bij stil waar deze mannen toe in staat zijn en dat het een burger oorlog kan worden. Want aan hun eisen en pproblemen wordt maar mondjesmaat wat aan gedaan. Dat intresseerd jullie niet want dan zijn jullie laf genoeg om je te verstoppen en een paar jonge gozers verplicht jullie rotzooi op te ruimen.
SPK
Guest
« Reply #43 on: 17-06-2012, 12:26:02 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ZELFS  OORLOG MISDADIGERS KREGEN EEN EERLIJK PROCES.

WIE KAN ME NU BEWIJZEN DAT HET DEZE JONGENS WAREN DIE AL DIE DINGENS DEDEN.
VOOR AL DIE NEGERS DIE MEEJUIGEN MET DIE KOELIES, GA JE GANG MAAR.
OP WIE LIJKEN DEZE JONGENS EINGELIJK

IK WIL EEN RAPPORT ZIEN   HOE IS DE AANHOUDING GEWEEST.

IK ZIE KOGEL GATEN AAN DE VOORKANT EN NIET BIJ DE ACHTERKANT.
OP DE VLUCHT DOODGESCHOTEN AI BAJA.
VERDER OENG NJANG KA MET JULLIE  GEJUIG DJANGO,S  EN RACISTEN.

er kleeft gewoon bloed aan jullie handen, elke boef verdiend een eerlijk proces.
deze jongens hadden niet eens een wapen in de auto.

ik zou al die beelden op internet zetten. you tube.

ik zal zeggen gecondoleerd hoor je bent zeker familie he!!! maar is gewoon slap gelul, de politie heeft deze mannen hun telefoon gesprekken al een tijdje gevolgd en wist zeker dat zij het waren. als je als crimineel bestempeld wordt als zeer vuurwapen gevaarlijk dan gaan ze je neerknallen of je nou op dat moment gewapend bent of niet. je hebt ook lekker mee gevreten van de buit toch!!!!!!! nu kan je een werk gaan zoeken want ze zijn er niet meer om je een LEKKERS TE GEVEN HOOR!!! A KE BA!!!!
koempai
Guest
« Reply #44 on: 17-06-2012, 12:27:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Voor die ene KOEMPAI komen er straks twintig terug. Jullie doen een beetje stoer om je hebbe dingetjes maar staan er niet bij stil waar deze mannen toe in staat zijn en dat het een burger oorlog kan worden. Want aan hun eisen en pproblemen wordt maar mondjesmaat wat aan gedaan. Dat intresseerd jullie niet want dan zijn jullie laf genoeg om je te verstoppen en een paar jonge gozers verplicht jullie rotzooi op te ruimen.
Het kan geen burger-oorlog worden.Er geld maar een ding afblijven met je poten van andermans goederen.Zo is dat.En als hun problen niet opgelost zijn ga naar lantie met je probleem.
Vaak zijn het lui uit een moeder die hier en daar naait en een kind krijgt er is geen vader in huis.Hebben de bevolking gezorgd voor dit probleem.Man schij toch uit.Deze monsters moeten weten wat voor leed ze achter laten.
Pages: 1 2 [3] 4 5 6   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: