|
willem joe mpp
Guest
|
 |
« Reply #45 on: 17-06-2012, 12:32:40 - GMT-1 » |
|
ik word triest van dit soort topics, mensen die er grapjes over maken terwijl die hele bevolking van suriname niet meer dan een groot dorp is familie van die neergeschoten mensen lezen dit soort asociale meesmuilende rotreacties en je voelt je nu vast heel groot ik heb eerder medelijden met je maar je weet niet beter blijkbaar  == let's live together poor and rich, black and white together and not in a police state  stop the police-killing before we get angry  freedom and same civil-rights for all of us http://www.youtube.com/v/x6YRhlrMVKAjustice will prevail Jij zit hoog en droog in het westen en hebt geen flauw idee wat de slachtoffers hier mee maken, marteling en zelfs moord zijn aan de orde van de dag, dus laat je eerst goed informeren voor je komt lullen. Het leed van de slachtoffers staat hier centraal en het leven van een keiharde crimineel. Ga kloppen met koalo!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NEKS NO FOUT.
Guest
|
 |
« Reply #46 on: 17-06-2012, 12:32:46 - GMT-1 » |
|
Voor die ene KOEMPAI komen er straks twintig terug. Jullie doen een beetje stoer om je hebbe dingetjes maar staan er niet bij stil waar deze mannen toe in staat zijn en dat het een burger oorlog kan worden. Want aan hun eisen en pproblemen wordt maar mondjesmaat wat aan gedaan. Dat intresseerd jullie niet want dan zijn jullie laf genoeg om je te verstoppen en een paar jonge gozers verplicht jullie rotzooi op te ruimen.
GA JIJ LIEVER WEER NAAR SCHOOL, GEEN ENKELE KA BURGER OORLOG, STEVIGE MAAR LUIE NEGERS DIE EEN WERK KUNNEN VINDEN MAAR ERVOOR KIEZEN CRIMINEEL TE WORDEN MOET MEN NEEEEEEER KNALLLLLLLENNNNNN , BOEM BOEM BOEM PAW PAW PAW 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
analfabeet
Guest
|
 |
« Reply #47 on: 17-06-2012, 12:41:36 - GMT-1 » |
|
Voor die ene KOEMPAI komen er straks twintig terug. Jullie doen een beetje stoer om je hebbe dingetjes maar staan er niet bij stil waar deze mannen toe in staat zijn en dat het een burger oorlog kan worden. Want aan hun eisen en pproblemen wordt maar mondjesmaat wat aan gedaan. Dat intresseerd jullie niet want dan zijn jullie laf genoeg om je te verstoppen en een paar jonge gozers verplicht jullie rotzooi op te ruimen.
Flikker toch gauw op man, Koempai is maar een ordinaire verkrachter en rover en die moet opgeruimd worden, welk land duld verkrachters en rovers? Je bent een analfabeet die geen normen noch waarden kent.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ga kloppen
Guest
|
 |
« Reply #48 on: 17-06-2012, 12:46:05 - GMT-1 » |
|
Jij zit hoog en droog in het westen en hebt geen flauw idee wat de slachtoffers hier mee maken, marteling en zelfs moord zijn aan de orde van de dag, dus laat je eerst goed informeren voor je komt lullen. Het leed van de slachtoffers staat hier centraal en niet het leven van een keiharde crimineel. Ga kloppen met koalo!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donorhulp
Guest
|
 |
« Reply #49 on: 17-06-2012, 13:14:58 - GMT-1 » |
|
AC is net als OVG haar donor kwijt! Dat mek' den man bruya helemaal!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Now
Guest
|
 |
« Reply #50 on: 17-06-2012, 14:28:51 - GMT-1 » |
|
Flikker toch gauw op man, Koempai is maar een ordinaire verkrachter en rover en die moet opgeruimd worden, welk land duld verkrachters en rovers? Je bent een analfabeet die geen normen noch waarden kent.
dit soort criminelen hebben al lang genoeg op the most wanted lijst gestaan het is nu tijd op pedoos als jij aantepakken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stelletje viezerikken
Guest
|
 |
« Reply #51 on: 17-06-2012, 14:32:22 - GMT-1 » |
|
Want alleen die zien dat probleem niet of ze zien dat niet als probleem. Zelfs ik als volwassen vrouw krijg rillingen bij wat die oude schoften afentoe tegen je zeggen achter dat smerige schatje lachje. Sta ok te poppelen om een neus tebossen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zwartetuig
Guest
|
 |
« Reply #52 on: 17-06-2012, 14:34:41 - GMT-1 » |
|
Rillingen klinkt nog postief, bedoel gro skieng.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lien
Guest
|
 |
« Reply #53 on: 17-06-2012, 14:42:03 - GMT-1 » |
|
Alleen een achterlijke idioot kan denken dat een rover zn buit gestolen goud mee naar vcb gaat sleepen om te verkopen. Terwijl iedereen elkaar kent en cell heeft.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alle criminelen
Guest
|
 |
« Reply #54 on: 17-06-2012, 15:45:13 - GMT-1 » |
|
Landen die te lullen hebben mogen al onze criminelen nemen. Ze krijgen niet eens visum om naar usa te gaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A Fout !!
Guest
|
 |
« Reply #55 on: 18-06-2012, 01:29:02 - GMT-1 » |
|
Dat optreden was hoe dan ook verkeerd. Vraag maar aan elke jurist
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xtreem
Guest
|
 |
« Reply #56 on: 18-06-2012, 01:34:33 - GMT-1 » |
|
Sleep ze voor de rechter voor die schending van die menserechten andere nietgewapende mense vanvoren doodschieten. Sleep ze naar rechter. Is nie zo pak je criminal aan. Noodweer was r nie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
och tjeee
Guest
|
 |
« Reply #57 on: 18-06-2012, 02:16:25 - GMT-1 » |
|
Alleen een achterlijke idioot kan denken dat een rover zn buit gestolen goud mee naar vcb gaat sleepen om te verkopen. Terwijl iedereen elkaar kent en cell heeft.
zuiver jij weet het! Daarom hadden ze goudeerlijke urbain combaine poclaine burleson! Die zou het silent wegsluizen via zijn goudeerlijke netwerk. Brave boi heh die urbian burleson.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jantje
Guest
|
 |
« Reply #58 on: 18-06-2012, 02:38:14 - GMT-1 » |
|
Hebben jullie gemerkt dat harryson in zijn borst is geschoten? Was hij op de vlucht? De politie liegt. Harryson is nog nooit in aanraking gekomen met de politie. Vandaag is het vaderdag. Zijn kinderen missen hem. een van 3 jaar en een van 4 jaar. De politie en de minister vieren wel vaderdag. Harryson is op zijn erf dood geschoten. De politie die hem thuis is gaan vermoorden weet het. Als ik hem was zou ik de gemeenschap informeren. Maar Gods molen maalt langzaam, maar het is voor zeker. Harryson is onschuldig. Mensenrechten organisatie ik sta achter jullie. Laat er een einde komen. we leven nogsteeds in een rechtstaat. Onschuldige mensen worden vermoord. De schuldigen lopen vrij.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
die shit
Guest
|
 |
« Reply #59 on: 18-06-2012, 02:40:54 - GMT-1 » |
|
Hebben jullie gemerkt dat harryson in zijn borst is geschoten? Was hij op de vlucht? De politie liegt. Harryson is nog nooit in aanraking gekomen met de politie. Vandaag is het vaderdag. Zijn kinderen missen hem. een van 3 jaar en een van 4 jaar. De politie en de minister vieren wel vaderdag. Harryson is op zijn erf dood geschoten. De politie die hem thuis is gaan vermoorden weet het. Als ik hem was zou ik de gemeenschap informeren. Maar Gods molen maalt langzaam, maar het is voor zeker. Harryson is onschuldig. Mensenrechten organisatie ik sta achter jullie. Laat er een einde komen. we leven nogsteeds in een rechtstaat. Onschuldige mensen worden vermoord. De schuldigen lopen vrij.
wie of wat is harryson, want jij lult op alle topics over je harryson met ka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|