Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: 1 2 3 4 [5] 6   Go Down
  Print  
Author Topic: Mensenrechten organisatie sleept Suriname naar de rechter ivm extreem geweld  (Read 1799 times)
iedereen is onskuldik
Guest
« Reply #60 on: 18-06-2012, 02:50:00 - GMT-1 »

Soema na a mapangpaulo harryson disie?!?

Hebben jullie gemerkt dat harryson in zijn borst is geschoten? Was hij op de vlucht? De politie liegt. Harryson is nog nooit in aanraking gekomen met de politie. Vandaag is het vaderdag. Zijn kinderen missen hem. een van 3 jaar en een van 4 jaar. De politie en de minister vieren wel vaderdag. Harryson is op zijn erf dood geschoten. De politie die hem thuis is gaan vermoorden weet het. Als ik hem was zou ik de gemeenschap informeren. Maar Gods molen maalt langzaam, maar het is voor zeker. Harryson is onschuldig. Mensenrechten organisatie ik sta achter jullie. Laat er een einde komen. we leven nogsteeds in een rechtstaat. Onschuldige mensen worden vermoord. De schuldigen lopen vrij.
Gestapo
Guest
« Reply #61 on: 18-06-2012, 11:44:25 - GMT-1 »

deze zaak moet tot de bottom uitgezocht worden. Het stinkt !
bericht
Guest
« Reply #62 on: 18-06-2012, 13:45:50 - GMT-1 »

Soema na a mapangpaulo harryson disie?!?

Begin je mesnenrechten organisatie op te roepen om koempai alias ba op teroepen om zich aan te melden .Wie kikt nu naar al de verborgen slachtoffers.Help ook dit soort mensen op sporen.Ze waren ook onschuldig toen ze beroofd waren.En wie zoekt deze zaken tot op de bottom uit Tell Me.Een ieder die zich ophoudd met dit soort praktijken moet oo kin kunnen staan met deze gevolgen.
Surinamers nemen geen genoegen met wat ze hebben.Kettingen van arme mense stelen.En daarna verkopen voor de V.C.B.vindt jij dat goed.
niets is goed
Guest
« Reply #63 on: 18-06-2012, 15:12:40 - GMT-1 »

sommige mensen willen dat er meer gerooft word zodat ze de regering de schuld kunnen geven.
nu zien ze dat het straks minder word,dus worden ze boos.want volgens hun gaat niets goed in het land en zij willen verbetering brengen.
mensenrecht
Guest
« Reply #64 on: 18-06-2012, 15:17:40 - GMT-1 »

vind niets erger als een stel brave slaven. Als er geen passend werk voor ze is en ze gaan zielig en armoedig ergen op de stoep zitten slijmen tot iemand ze iets toestopt is dat alleen satisfaction voor koelies. Die geilen erop dat mensen tegen ze op kijken vanwege hun geld en niet hun fatsoen of waarde en normen.
Of een paar zielige omhoog gevallen huisslaven die alleen maar meedoen omdat ze niet beter weten. Er zijn genoeg niet rovende mensen die kunnen beamen dat de regering die mensen ook niets te bieden heeft en van lucht alleen kunnen ze niet leven. En als sommig dat graag willen onkennen mogen ze van mij hun koppen afrukken want rechtvaardigheid komt van 2 kanten.
Loen
Guest
« Reply #65 on: 18-06-2012, 15:51:04 - GMT-1 »

sommige mensen willen dat er meer gerooft word zodat ze de regering de schuld kunnen geven.
nu zien ze dat het straks minder word,dus worden ze boos.want volgens hun gaat niets goed in het land en zij willen verbetering brengen.

Niet waar. De criminaliteit man voor mijn part hard aangepakt worden. Maar niet op zo een manier. Hard optreden wil niet zeggen mensen doodschieten.
oproepen.
Guest
« Reply #66 on: 18-06-2012, 17:26:31 - GMT-1 »

Niet waar. De criminaliteit man voor mijn part hard aangepakt worden. Maar niet op zo een manier. Hard optreden wil niet zeggen mensen doodschieten.
Begin met je mensenrechten organisatie een oproep te doen aan dieKOEMPAI die nu voortvluchtig is.
Laat de organisatie iedereen oproepen die slachtoffer is van dit brute geweld Mensen zijn getraumatiseerd,En kunnen nergens terecht.Wie komt voor hun op wanneer ze bij je bed staan zijn ze genade loos
gelijke Rechten
Guest
« Reply #67 on: 18-06-2012, 17:30:16 - GMT-1 »

Vrouwen willen toch gelijke rechten als de mannen. Wel minister belfor: what about die diehard criminele dames, die als ratten stelen in supermarkten, kledingzaken, etc. Ze zijn een georganiseerde misdadigers bende, die al langer dan 20 jaar stelen van hardwerkende ondernemers. Dus gelijke rechten ook voor de vrouwelijke misdadigers: dood schieten deze vrouwen!!
zie     http://www.apintie.sr/vidi.php?vid=5031
Doorgaan.
Guest
« Reply #68 on: 18-06-2012, 17:34:49 - GMT-1 »

Weer vier NDP ers minder. Minister ga zo door.
identiek
Guest
« Reply #69 on: 18-06-2012, 18:21:58 - GMT-1 »

Weer vier NDP ers minder. Minister ga zo door.

ze lijken op hun ja
<a href="http://youtube.com/v/8q68Tbm3o9s" target="_blank">http://youtube.com/v/8q68Tbm3o9s</a>

<a href="http://youtube.com/v/qSqejnBubXw" target="_blank">http://youtube.com/v/qSqejnBubXw</a>

<a href="http://youtube.com/v/NMRNLnkK6e4" target="_blank">http://youtube.com/v/NMRNLnkK6e4</a>
kortzichtige surinamers
Guest
« Reply #70 on: 18-06-2012, 20:41:34 - GMT-1 »

Begin met je mensenrechten organisatie een oproep te doen aan dieKOEMPAI die nu voortvluchtig is.
Laat de organisatie iedereen oproepen die slachtoffer is van dit brute geweld Mensen zijn getraumatiseerd,En kunnen nergens terecht.Wie komt voor hun op wanneer ze bij je bed staan zijn ze genade loos

dus daarom moest de politie ook genadeloos onschuldige mensen doodschieten ? Ik zou niet in zo een land willen wonen.
logisch......
Guest
« Reply #71 on: 18-06-2012, 20:45:53 - GMT-1 »

dus daarom moest de politie ook genadeloos onschuldige mensen doodschieten ? Ik zou niet in zo een land willen wonen.
En wij zouden jouw soort ook helemaal niet hier willen hebben, dus waar maak jij  je nog druk om dan? Had iemand je gevraagd of gebedeld om in dit land te wonen of zo dan?

Een uit de hand gelopen politie actie is plotseling genadeloze moord op onschuldige rovers...pfffffffffffff Lazer toch een end op man !!
Anti-Gestapo
Guest
« Reply #72 on: 18-06-2012, 21:50:25 - GMT-1 »

En wij zouden jouw soort ook helemaal niet hier willen hebben, dus waar maak jij  je nog druk om dan? Had iemand je gevraagd of gebedeld om in dit land te wonen of zo dan?

Een uit de hand gelopen politie actie is plotseling genadeloze moord op onschuldige rovers...pfffffffffffff Lazer toch een end op man !!

Een auto doorzeven noem jij een uit de hand gelopen actie ? Geen wonder dat men Suriname een bananen republiek noemt.

Ik wacht op de dag waarop de politie jouw auto per ongeluk doorzeeft terwijl jij en je gezin toevallig langsrijden. dan wil ik je horen
neks per ongeluk
Guest
« Reply #73 on: 18-06-2012, 22:09:55 - GMT-1 »

Vuurwapengevaarlijke fur' dagu's zijn door skotu neergemaaid omdat ze niet wilden stoppen, het waren geen 4 onschuldige omaatjes die terugkwamen van een onschuldig theekransje anders waren ze rustig gestopt voor de politie!
je bent nog steeds dom
Guest
« Reply #74 on: 18-06-2012, 22:26:24 - GMT-1 »

Vuurwapengevaarlijke fur' dagu's zijn door skotu neergemaaid omdat ze niet wilden stoppen, het waren geen 4 onschuldige omaatjes die terugkwamen van een onschuldig theekransje anders waren ze rustig gestopt voor de politie!

Was je daar om te zien dat ze werkelijk niet gestopt zijn ?  Je gelooft alles wat de politie zegt klakkeloos
Pages: 1 2 3 4 [5] 6   Go Up
  Print  

Jump to: