Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Het optreden van Faya Blo was duidelijk een "standrechterlijke executie"  (Read 5118 times)
dong no ka
Guest
« Reply #135 on: 21-06-2012, 08:47:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

jouw IQ is te laag! kijk naar de politiefoto's van de daders.
hebben ze die voor moi moi gemaakt denk je?

kijk naar die foto,s  mijn god  je IQ is echt gewoon te laag.
wat zegt een foto,  migado  kijken jullie naar foto,s ja
ik kijk naar feiten.
een foto zegt me niks, is geen bewijslast  dom mens.

::
Guest
« Reply #136 on: 21-06-2012, 09:09:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Nieuw van dong no ka (what's in a name): een foto is geen bewijslast, mmm....
halloooo
Guest
« Reply #137 on: 21-06-2012, 12:03:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Hoe komt de politie aan een foto van Urbian Burleson met registratienummer en al?? Hij was toch een lieve jongen die gewoon hosselde en nog nooit met de justitie in aanraking was gekomen???
onderkruipsel
Guest
« Reply #138 on: 21-06-2012, 13:17:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Hoe komt de politie aan een foto van Urbian Burleson met registratienummer en al?? Hij was toch een lieve jongen die gewoon hosselde en nog nooit met de justitie in aanraking was gekomen???
de moeder van Urbian zei dat ze haar lieve brave zoon vaker met goddart zag maar wist niett dat goddart een ordinaire rover was
Rodney King
Guest
« Reply #139 on: 21-06-2012, 14:26:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat jij maar niet begrijp is dat iedereen eens een verdachte kan zijn of worden. Niet alleen bij een roof of inbraak kan je verdachte worden. Als jij op een kantoor werk en op een dag raakt een geldsbedrag zoek, dan gaat jouw baas aangifte doen bij de politie. De politie komt onderzoek doen en zegt dat iedereen die in dat kantoor werkt verdachte is. En als ze sterke vermoedens hebben dat jij het kan zijn dan wordt je meegenomen naar bureau voor verhoor. Dan kan het best dat er een foto van je wordt gemaakt en vinerafdrukken van je worden afgenomen. In Amerika is dat standaard procedure. Als een agent je meeneemt naar bureau zelfs voor een verkeersovertreding dan ben je al verdachte en er wordt een foto van je gemaakt. Maar dat zullen jullie bekrompen Surinamers nooit begrijpen.
@King
Guest
« Reply #140 on: 21-06-2012, 14:33:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat jij maar niet begrijp is dat iedereen eens een verdachte kan zijn of worden. Niet alleen bij een roof of inbraak kan je verdachte worden. Als jij op een kantoor werk en op een dag raakt een geldsbedrag zoek, dan gaat jouw baas aangifte doen bij de politie. De politie komt onderzoek doen en zegt dat iedereen die in dat kantoor werkt verdachte is. En als ze sterke vermoedens hebben dat jij het kan zijn dan wordt je meegenomen naar bureau voor verhoor. Dan kan het best dat er een foto van je wordt gemaakt en vinerafdrukken van je worden afgenomen. In Amerika is dat standaard procedure. Als een agent je meeneemt naar bureau zelfs voor een verkeersovertreding dan ben je al verdachte en er wordt een foto van je gemaakt. Maar dat zullen jullie bekrompen Surinamers nooit begrijpen.
Mooie theorieen allemaal, die man was zeker al jaren met verkeerde zaken bezig, mensen die hem nu verheerlijken tegen beter weten in, zijn meestal ook van het zelfde laken een pak als hem.....wacht op de bevindingen van de politie, dan zullen al deze smoesjes geloochenstraf worden.
Zeg dat al was hij de zwaarste crimineel, hij had toch recht op een eerlijk proces, dan zeggen we ok! Je hebt een punt ! Maar om te komen beweren dat hij een onschuldig burger was, slaat nergens op !
Rodney King
Guest
« Reply #141 on: 21-06-2012, 15:00:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mooie theorieen allemaal, die man was zeker al jaren met verkeerde zaken bezig, mensen die hem nu verheerlijken tegen beter weten in, zijn meestal ook van het zelfde laken een pak als hem.....wacht op de bevindingen van de politie, dan zullen al deze smoesjes geloochenstraf worden.
Zeg dat al was hij de zwaarste crimineel, hij had toch recht op een eerlijk proces, dan zeggen we ok! Je hebt een punt ! Maar om te komen beweren dat hij een onschuldig burger was, slaat nergens op !

Ik heb in ieder geval niet gezegd dat hij een goudeerlijke burger was. Dat is trouwens niemand !

Wat ik wel zeg is dat hij als verdachte onschuldig was totdat de rechter geoordeeld had dat hij schuldig is. Zo werkt het in een rechtstaat. Desi Bouterse wordt ook verdacht van moord maar zolang de rechter hem niet veroordeeld dan is hij onschuldig. Ik hoor jullie niet zeggen dat hij een moordenaar is. Dan weten jullie plotseling wel hoe de wet werkt.

Maar militairen en hun aanhang zullen dit soort dingen nooit goed begrijpen. Het is te hoog gegrepen voor ze
je weet niks!
Guest
« Reply #142 on: 21-06-2012, 15:10:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Doe niet alsof je hogere wiskunde hier aan het uitleggen bent. Je zegt zelf dat in Amerika dat de procedure is, maar in Suriname niet! Een foto zoals we die van Burleson, Goddard en Amzink hebben gezien maakt de politie in Suriname! pas op het moment dat je voor zwaardere delicten bent aangehouden en in detentie hebt gezeten. Bovendien heb ik ook al info ingewonnen bij mensen die in de buurt woonden van die Burleson. Zo een lieverdje was hij echt niet en de familie wist dat! Kom hier geen zand in onze ogen strooien.
@Rodney
Guest
« Reply #143 on: 21-06-2012, 15:14:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik heb in ieder geval niet gezegd dat hij een goudeerlijke burger was. Dat is trouwens niemand !

Wat ik wel zeg is dat hij als verdachte onschuldig was totdat de rechter geoordeeld had dat hij schuldig is. Zo werkt het in een rechtstaat. Desi Bouterse wordt ook verdacht van moord maar zolang de rechter hem niet veroordeeld dan is hij onschuldig. Ik hoor jullie niet zeggen dat hij een moordenaar is. Dan weten jullie plotseling wel hoe de wet werkt.

Maar militairen en hun aanhang zullen dit soort dingen nooit goed begrijpen. Het is te hoog gegrepen voor ze
Je bekent nu openlijk kleur en dat doet afbreuk aan jou gefingeerde aporoptionele rechtsgevoel, het is eerder omgekeerd, jullie lopen die al tig jaren man moordenaar te noemen zonder vonnis in handen en nu plotseling als het jullie goed uitkomt, is iedereen dood onschuldig, totdat tijdens een eerlijk rechtproces een onafhankelijke rechter anders oordeelt.
Dus bewaar die quassi zedige praatjes van jou maar voor Grun dyari of zo, want je wekt 0,0 geloofwaardigheid. Consequent zijn in redeneringen is veeeeeels te hoog gegrepen voor de gemiddelde fronter, daar zijn ze te emotioneel en te melodramatisch voor...
Rodney King
Guest
« Reply #144 on: 21-06-2012, 15:14:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Doe niet alsof je hogere wiskunde hier aan het uitleggen bent. Je zegt zelf dat in Amerika dat de procedure is, maar in Suriname niet! Een foto zoals we die van Burleson, Goddard en Amzink hebben gezien maakt de politie in Suriname! pas op het moment dat je voor zwaardere delicten bent aangehouden en in detentie hebt gezeten. Bovendien heb ik ook al info ingewonnen bij mensen die in de buurt woonden van die Burleson. Zo een lieverdje was hij echt niet en de familie wist dat! Kom hier geen zand in onze ogen strooien.

Ook al was hij geen koekje, dan nog mocht hij niet standrechterlijk doodgeschoten worden. Hij moest voor de rechter verschijnen om zijn straf te krijgen. Maar ze hebben hem doodgeschoten om ons zand in de ogen te strooien dat men de daders heeft gepakt.

You can fool most of the people all the time, but you cant fool all the people all the time
vraag
Guest
« Reply #145 on: 21-06-2012, 15:17:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Even een vraagje

Weduwe van harrisson beweerde dat haar man hosselde en hij werkte hard.heeft de politie wel een 'foto' van hem?
waar is als verdachte was?
Nonsens
Guest
« Reply #146 on: 21-06-2012, 15:22:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Even een vraagje

Weduwe van harrisson beweerde dat haar man hosselde en hij werkte hard.heeft de politie wel een 'foto' van hem?
waar is als verdachte was?
Vele zware criminele zijn nog nooit eerder opgepakt, ze waren altijd "slim genoeg" om uit handen van justitie te blijven totdat........den mang go kraas tigri na ing barba ! cheesy cheesy cheesy cheesy
big up faja blo
Guest
« Reply #147 on: 21-06-2012, 15:26:48 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ook al was hij geen koekje, dan nog mocht hij niet standrechterlijk doodgeschoten worden. Hij moest voor de rechter verschijnen om zijn straf te krijgen. Maar ze hebben hem doodgeschoten om ons zand in de ogen te strooien dat men de daders heeft gepakt.

You can fool most of the people all the time, but you cant fool all the people all the time

Geƫmotioneerde rovers familie aan het woord, die nu echt moeten gaan werken voor hun brood.
vreemd
Guest
« Reply #148 on: 21-06-2012, 15:27:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waarom heeft de politie geen foto van Harryson als hij een "vuurwapengevaarlijke rover" was ?
noemer
Guest
« Reply #149 on: 21-06-2012, 15:31:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Waarom heeft de politie geen foto van Harryson als hij een "vuurwapengevaarlijke rover" was ?
Je kan het ook onder de noemer van: wijs me jouw vrienden, dan wijs ik je wie jij bent, plaatsen, toch? Wat deed hij met die mannen in de auto? Ff een taxi ritje rijden zeker?
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 [10] 11 12   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: