+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Nieuws» Gedwongen abortus na 7 maanden
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Gedwongen abortus na 7 maanden  (Read 1777 times)
wow!!!!!!!!!!
Guest
« on: 16-06-2012, 06:08:14 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

In China is ophef ontstaan nadat drie ambtenaren een vrouw die al zeven maanden zwanger was hebben gedwongen tot een abortus. De ambtenaren zijn ontslagen.

De 23-jarige vrouw had al een kind en raakte opnieuw zwanger. Volgens de wet in China mag je in de meeste gebieden niet nog een kind. Toen de vrouw de boete van 5000 euro die daarvoor staat niet kon betalen, werd ze begin juni naar een kliniek gebracht waar ze haar kind moest laten aborteren.

Het schandaal kwam naar buiten nadat een foto van de vrouw met haar geaborteerde baby liggend op een ziekenhuisbed op internet circuleerde.

China voert sinds 1979 de eenkindpolitiek. Veel vrouwen ondergaan daarom een abortus als ze zwanger zijn van een tweede kind. In China kan dat tot de zesde maand.

Volgens het orgaan dat toezicht houdt op de bevolkingsgroei is gedwongen abortus een ernstige overtreding.

Tekst: telegraaf.nl

http://videofy.me/v/545606

precious
MamjoDon

Mambini Lobi: +514/-688

« Reply #1 on: 16-06-2012, 08:16:55 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

de wereld draait echt door niet normaal meer dit zijn gewoon duivelse praktijken evil

Ware vrienden leer je kennen met de tijd
waarom kijk je naar de splinter in het oog van je broeder of zuster,terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt
Analist
Guest
« Reply #2 on: 16-06-2012, 08:44:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

de wereld draait echt door niet normaal meer dit zijn gewoon duivelse praktijken evil

Hoe kun je zoiets over je hart verkrijgen, het is een voldragen baby want met 7 maanden heeft dat kind al genoeg levenskansen. Dit is MOORD! Welke kliniek voert zulke abortussen nog uit.
In China zijn ze echt wreed met het 1 kind beleid.

De ambtenaren zijn ontslagen maar de trauma blijft de vrouw én haar familie haar levenlang bij waar zij vandaag of morgen ergens anders een baan vinden en hun dagelijkse leven weer gewoon oppakken!
precious
MamjoDon

Mambini Lobi: +514/-688

« Reply #3 on: 16-06-2012, 08:46:35 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Hoe kun je zoiets over je hart verkrijgen, het is een voldragen baby want met 7 maanden heeft dat kind al genoeg levenskansen. Dit is MOORD! Welke kliniek voert zulke abortussen nog uit.
In China zijn ze echt wreed met het 1 kind beleid.

De ambtenaren zijn ontslagen maar de trauma blijft de vrouw én haar familie haar levenlang bij waar zij vandaag of morgen ergens anders een baan vinden en hun dagelijkse leven weer gewoon oppakken!

dit is gewoon te triest voor woorden analist in wat voor wereld leven wij  huh

Ware vrienden leer je kennen met de tijd
waarom kijk je naar de splinter in het oog van je broeder of zuster,terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt
Nature
Guest
« Reply #4 on: 16-06-2012, 10:24:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mij interesseert het niet of de vrouw 7 maanden zwanger was. Ik vind abortus in alle omstandigheden verkeerd, met uitzondering van een vader/ zoon die zijn minderjarige dochter / zuster zwanger maakt of een vrouw die zwanger raakt van haar verkrachter. Ingrijpen in de natuur is vragen om problemen. Wij zullen de rekening van de 1 kind politiek later betalen, want het is een feit dat China barst van de homo's. En de aids explosie is nog niet begonnen. Het komt nog.
@@@
Guest
« Reply #5 on: 16-06-2012, 21:38:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

diepe shock
hypocriet
Guest
« Reply #6 on: 28-06-2012, 22:31:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Mij interesseert het niet of de vrouw 7 maanden zwanger was. Ik vind abortus in alle omstandigheden verkeerd, met uitzondering van een vader/ zoon die zijn minderjarige dochter / zuster zwanger maakt of een vrouw die zwanger raakt van haar verkrachter. Ingrijpen in de natuur is vragen om problemen. Wij zullen de rekening van de 1 kind politiek later betalen, want het is een feit dat China barst van de homo's. En de aids explosie is nog niet begonnen. Het komt nog.
Wat hypocriet dus je vind abortus fout, maar als ze te jong, verkracht en door familielid verkracht is mag het ineens wel? Hypocriet hoor.
Ik vind of je bent ervoor of je bent ertegen wees consequent. Jij hypocriet!
vreselijk
Guest
« Reply #7 on: 31-07-2012, 10:40:09 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ooh hier word ik echt ziek van...voel me misselijk dit is mens onerend
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: