Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 9   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Belfort brengt een stukje veiligheid terug in su en laat rovers de hel zien.  (Read 3946 times)
GOED ZO !!
Guest
« on: 16-06-2012, 07:44:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jarenlang is Suriname in de greep van criminelen, bejaarden werden beroofd en vermoord, het bedrijfsleven en niet vermoedend hard werkende burgers werden slachtoffers van de berovingen, eindelijk worden ze stevig aangepakt. Geen rode loper, bloemen of cadeau's voor rovers, maar een regen aan lood zal de rovers tot andere gedachten brengen.
http://www.apintie.sr/vidi.php?vid=5018

eerlijkoptreden
Guest
« Reply #1 on: 16-06-2012, 10:27:23 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

eerlijk gezegd,I LIKE THIS MAN.hij straalt uit wat je verwacht van een juspol minister in su van vandaag.geen gezeik met papier werk etc en buitenlands gedoe en protocol ala santokhi.brada doe de job,ook al i s het even.want wat eenmaal vergaan is komt niet terug,dus ik heb het over het gespuis.dit is prima bedoeld.ik ben zo een beetje front man.maar als belfort het ven goed blijft doen,of laat doen ,dan is alles goed.ik hoop dat er gelijkgestemden zijn.
geen kleur
Guest
« Reply #2 on: 16-06-2012, 10:42:22 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

eerlijk gezegd,I LIKE THIS MAN.hij straalt uit wat je verwacht van een juspol minister in su van vandaag.geen gezeik met papier werk etc en buitenlands gedoe en protocol ala santokhi.brada doe de job,ook al i s het even.want wat eenmaal vergaan is komt niet terug,dus ik heb het over het gespuis.dit is prima bedoeld.ik ben zo een beetje front man.maar als belfort het ven goed blijft doen,of laat doen ,dan is alles goed.ik hoop dat er gelijkgestemden zijn.
Veiligheid heeft niets te maken met politieke kleur,Burgers van S>Uzet de neuzen de zelfde kant op.
Opruimen dit tuig.Dit tref ons allemaal.
Wanneer de rovers komen,kijken ze niet naar politieke kleur.
Lantie hoort iedere burger te beschermen
go belly, go belly go
Guest
« Reply #3 on: 16-06-2012, 11:17:51 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Zo is ut TS!!!
Belfort the best
Guest
« Reply #4 on: 16-06-2012, 13:20:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De rovers hebben hun lot zelfs  in de hand, aanmelden of ook naar sabanna gaan.

hihihi
Guest
« Reply #5 on: 16-06-2012, 17:44:49 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Met 100 % zekerheid kan heel hard roepen die doen het nooit meer.

geen domme.
Guest
« Reply #6 on: 16-06-2012, 20:34:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Met 100 % zekerheid kan heel hard roepen die doen het nooit meer.

wie is het met mij eens dat die middelste gast best wel een decent job ergens in een nette pak kon gaan doen gezien zijn gezicht/uitstraling?
jan
Guest
« Reply #7 on: 16-06-2012, 20:50:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

aan de minister geld deze woorden ook ,eenmaal politieman altijd politieman mijn zegen heb u dat u uw doel met wijsheid en kracht met opgeheven hoofd tot een goed eind breng.
ophalen
Guest
« Reply #8 on: 16-06-2012, 20:57:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

aan de minister geld deze woorden ook ,eenmaal politieman altijd politieman mijn zegen heb u dat u uw doel met wijsheid en kracht met opgeheven hoofd tot een goed eind breng.
Laat hij koempai gaan ophalen er zijn al foto,s in omloop.Als je hem ziet zeg hem laat hij zich aanmelden
LIQUID IT
Guest
« Reply #9 on: 16-06-2012, 21:01:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Laat hij koempai gaan ophalen er zijn al foto,s in omloop.Als je hem ziet zeg hem laat hij zich aanmelden
IEDEREEN DIE KOEMPAI ERGENS ZIET, BEL DIRECT FAYA BLO OP EN GEEN PO PO SCOWTU VAN OP DE HOEK!!

mang
Guest
« Reply #10 on: 16-06-2012, 21:18:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

To hell with them!!

Bala Koempai en brada Cairo wa ben je, kom uit je hol, als het aanmeldingsloket eenmaal sluit ben je geleverd!
verkrachter
Guest
« Reply #11 on: 16-06-2012, 21:28:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

IEDEREEN DIE KOEMPAI ERGENS ZIET, BEL DIRECT FAYA BLO OP EN GEEN PO PO SCOWTU VAN OP DE HOEK!!

Iedereen die Koempai ziet moet gelijk een kuisheidsgordel omdoen ( isrie jokky) no so joe au faja!

belfort
Guest
« Reply #12 on: 16-06-2012, 21:47:44 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als deze gast zich niet meteen aangeeft, gt hy ook dezelfde lot ondergaan als die 4criminelen. Ik hoop dat hy wegblyft, da skowtoe kan soetoe eng mars. Is t ook afgelopen met hem en is su 1 verkrachter minder
biggie sma
Guest
« Reply #13 on: 16-06-2012, 21:49:04 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

koempai kan broko bussie maar veilig zal hij niet zijn, sranang opo moffo gie joe.
boesie konkrutei
Guest
« Reply #14 on: 16-06-2012, 21:55:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

koempai kan broko bussie maar veilig zal hij niet zijn, sranang opo moffo gie joe.
a mang go tek onzichtbaar wassie na voodoo djuka tapsei!

a man wan soort skowtu mi tof moro unu!

Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 9   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: