+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Showbizz» Estelle Cruyff
Username:
Password:
Advanced Search
Sorry Guest, you are banned from posting or sending personal messages on this forum.
trollen
Pages: [1] 2   Go Down
  Print  
Author Topic: Estelle Cruyff  (Read 4865 times)
Dana
Guest
« on: 16-06-2012, 08:19:10 - GMT-1 »

Estelle mevr. creditcard heeft Badr niks te bieden, dus let maar op.
Ze kan niet eens haar kinderen opvoeden en liefde geven, want
ze heeft enig tijd voor zichzelf.'
Haar moeder is de aupair en Estelle heeft in de periode dat Ruud
in het buitenland het geld voor haar ging verdienen haar eigen
geld ook gaan verdienen met haar kut, want Ruud kon haar niet
bevredigen op haar manier.
Lilly
Guest
« Reply #1 on: 16-06-2012, 08:36:56 - GMT-1 »

Estelle kon maken en breken bij Ruud, zij had de broek aan.
Ik ben blij dat Ruud niet met haar toen in gemeenschap van goederen is getrouwd.
Ondanks ze met Badr is maakt ze nog gebruik van de creditcard van meneer Gullit,
want zij heeft letterlijk en figuurlijk geen moer. Ze heeft niet eens een diploma, want
toen ze moest studeren lag ze met mannen te neuken voor geld en toen zag ze haar
kans schoon toen Ruud en ze vrouw gingen scheiden en Ruud zat met zijn verdriet en
heeft gehapt en hij vond haar ook nog zielig, want haar vader had hun ook net in de
steek gelaten. Estelle was een meisje dat niks had maar haar moeder instrueerde
haar hoe ze Ruud moest bespelen. In haar ouderlijkhuis had die vader de touwtjes
in handen en niet der moeder.

Ruud moest van Estelle de deuren sluiten voor iedereen, ook met zijn vader mocht
hij geen contact meer onderhouden en die vader vroeg Ruud ook nog om geld voor
een operatie en Estelle heeft het geweigerd. Ruud dat heb ik wel jammer gevonden.
Je vader mocht niet meer over de vloer komen, want die Estelle vond hem te min.
Maar goed ze komt zichzelf wel tegen op deze aardbodem.

Ik zit uit te kijken naar de dag dat Badr haar gaat meppen en slaan, want ik heb gehoord
dat ze zo een driftkikker is en Ruud af en toe dingen naar zijn hoofd slingerde.

Wel Ruud wees blij dat je van der af bent. Die voetbalvrouwen zijn allemaal domme blondjes
ze zijn allemaal op geld uit. Ze gaan voor het geld en niet voor de man.
Kanja
Guest
« Reply #2 on: 16-06-2012, 08:50:13 - GMT-1 »

: :mellow:huh Het is nu plotseling die Ruud die vreemdging, maar laten we elkaar niet voor de gek houden.
Etselle wist vanaf dag een dat Ruud 2 scheidingen achter de rug had en 4 kinderen had en dan kun
je hem wel als schuldige aankijken. Maar waar 2 kijven hebben beide schuld.
Ruud heeft blijkbaar wel van der gehouden, want anders was hij reeds eerder uit de boot gestapt.
Hij had geen leven in zijn eigen huis, want het was een komen en gaan van de BN ers en gegeven
ogenblik leefde hij met moeder en dochter want die bemoeide zich met alles hoor ik.
Estelle had haar vriendenkring en die moesten niks van die neger hebben want hij paste niet
in hun straat qua leeftijd enz. Estelle is geen lieverdje hoor mogen jullie weten.
Ze heeft een kop van een paard vind ik. Ze zal straks ook gesluierd moeten lopen en moslim
moeten worden. De Marokkanen accepteren haar nu al niet want ze is geen maag meer.
Haar kut is niet rein meer en strkas moet ze alle kado`s van Badr moeten inleveren als hij haar
gaat dumpen in het Y.
69 boy
Guest
« Reply #3 on: 16-06-2012, 09:47:43 - GMT-1 »

estelle is de banga van het jaar met deze move. En die vader van Estelle had nog tegen Ruud gezegd dat Ruud haar met respect moet behandelen, die vader hoor ik nu niet meer van sorry  Ruud dat mijn dochter een banga is  rolleyes rolleyes cheesy ^_^Het siert Ruud wel dat hij niet dit nieuws naar buiten brengt, wel jammer dat kwalbert van der Linde nog een sneer moet uitdelen naar Ruud (i.v.m. zijn verleden) echt een valse nicht om zoiets te doen!!!!!!!! Was nergens voor nodig
@69 boy
Guest
« Reply #4 on: 16-06-2012, 15:35:50 - GMT-1 »

Estelle praat al jaren niet met die aandachtsgeile vader van d'r.
Dit is een prima payback voor Ruud, jaren heeft hij ander snoepgoed geproefd, dus is het logisch dat het ook een keer bij hem gebeurd. En het is dat hi zich te kakken gezet voelt, want hij mocht ook graag met de fighting boys gezien worden op gala's. Dus nu moet hij door sociale druk (iedereen weet hoe kinderachtig Marroc -boys, die gaan nu overal stoer lopen doen en hem naroepen, terwijl a. zij hun tolie niet in Estelle steken, b. het merendeels gaffer zijn als het erop aan komt) zijn doen alsof hij het niet pikt en scheiden.
De pech is dat het alledrie mensen zijn die in de publiciteit staan, anders was dit als een zachte puf, na een tijdje overgewaaid
Alberta
Guest
« Reply #5 on: 16-06-2012, 16:57:23 - GMT-1 »

Dit is een prima payback voor Ruud, jaren heeft hij ander snoepgoed geproefd, dus is het logisch dat het ook een keer bij hem gebeurd. En het is dat hi zich te kakken gezet voelt, want hij mocht ook graag met de fighting boys gezien worden op gala's. Dus nu moet hij door sociale druk (iedereen weet hoe kinderachtig Marroc -boys, die gaan nu overal stoer lopen doen en hem naroepen, terwijl a. zij hun tolie niet in Estelle steken, b. het merendeels gaffer zijn als het erop aan komt) zijn doen alsof hij het niet pikt en scheiden.
De pech is dat het alledrie mensen zijn die in de publiciteit staan, anders was dit als een zachte puf, na een tijdje overgewaaid
[/quo

Johan Derksen heeft ooit gezegd dat de vader van Estelle een gevaarlijke gek is die in een inrichting thuis hoort.Als je op een knop drukt zegt hij de meest
vreselijke dingen over johan, Ruud, Estelle en moeder Estelle. Henny is een mislukkeling en vergeet niet dat estelle een product van twee mislukkelingen is, want moeder in PARNASSIA hebben ze elkaar leren kennen.

Derksen vindt het onbegrijpelijk dat deze mislukkeling Danny en Johan zo beschadigt. 'Ik geloof dat Henny, die alles beter weet, inmiddels aan zijn 47ste vrouw toe is. Een loser eerste klas die in zijn leven alles verkeerd doet. Hoe haalt hij het in zijn hoofd om deze mensen te beschadigen. Waar haalt die man het recht vandaan.'

Estelle heeft het dus niet van een vreemde, zij is op 34 jarige leeftijd aan haar hoeveelste man en ook nog ............................. .......................

Ruud is blij dat hij van der af is, en tante Alberta Ver der Linde vindt Estelle natuurlijk zielig en gaat op  Ruud afgeven, maar zo zijn deze vals nichten van ons eenmaal.
Miep miep
Guest
« Reply #6 on: 16-06-2012, 17:06:30 - GMT-1 »

vader en dochter zijn mediageil, pa en Estelle zijn vogels van gelijke veren. Hij zal blij zijn met zijn nieuwe Marokkaanse schoonzoon, hij heeft dan een vakantie adres erbij. Pa en Estelle houden een weddenschap op na, Estelle heeft een allochtone moeder en zij valt op allochtone mannen. En dochter Joella
is in opleiding bij oma en mama. Ruud heeft nu contact met zijn zoon Quincy, want dat wilde ze ook niet, omdat zij en Henny ook geen contact hebben.
Karim
Guest
« Reply #7 on: 16-06-2012, 17:56:28 - GMT-1 »

:huh:Estelle wat een zielig verhaal, aan de keukentafel heb je Ruud verteld
dat je voor meneer Badr kiest en met hem oud wil worden.  afro
Wel me kind ik wens ja alle goeds toe, wat je niet in Ruud gevonden heb
heb je wel snel in meneer Badr gevonden. Maar komen kijken en komen blijven zijn
niet hetzelfde. Maar wie ben ik je moet naar die innerlijke stemmen van je luisteren.

Heb je die creditkaart ook al ingeleverd. En vanaf wanneer moet je gesluierd lopen
en moeten die 2 kinderen dan ook naar de moskee? Zijn ex vriendin heeft hij voor
jou ingeruild, vandaar die platte buik die je nu hebt, want Estelle moet alles inhalen
dat ze in die 12 jaar gemist heeft. Ik vind het wel erg dat jij als dochter van een
voorbeeldige man vreemd is gegaan, wat gaat pa Henny met jou doen?
evil kiss
Dus voorlopig gaan we je niet zien in de PC Hoofdstraat, krijg je van Badr ook een
nieuwe auto. Maar bye the way moet je alles inleveren bij Ruud, want als meneer
Badr zijn relaties stranden haalt hij alle cadeautjes bij zijn ex vriendinnen terug.
Oh zo kinderachtig is Ruud niet he, hij is geen slechte man geweest heb je ons al
verteld.
Estelle ik hoop dat meneer Badr die andere helft van je leven goed invult,
ook met 2 kinderen. Love you. Tongue<a href="http://" target="_blank">http://</a>
Edje
Guest
« Reply #8 on: 16-06-2012, 18:00:56 - GMT-1 »

Estelle kon maken en breken bij Ruud, zij had de broek aan.
Ik ben blij dat Ruud niet met haar toen in gemeenschap van goederen is getrouwd.
Ondanks ze met Badr is maakt ze nog gebruik van de creditcard van meneer Gullit,
want zij heeft letterlijk en figuurlijk geen moer. Ze heeft niet eens een diploma, want
toen ze moest studeren lag ze met mannen te neuken voor geld en toen zag ze haar
kans schoon toen Ruud en ze vrouw gingen scheiden en Ruud zat met zijn verdriet en
heeft gehapt en hij vond haar ook nog zielig, want haar vader had hun ook net in de
steek gelaten. Estelle was een meisje dat niks had maar haar moeder instrueerde
haar hoe ze Ruud moest bespelen. In haar ouderlijkhuis had die vader de touwtjes
in handen en niet der moeder.

Estelle Gullit: "Ruud heeft mij weggegeven"

16 juni 2012, Zaterdag 

afro Dinsdag werd bekend dat Estelle en Ruud na twaalf jaar huwelijk hebben besloten om te scheiden. Het stel koos er voor om afzonderlijk van elkaar een persverklaring op te stellen en te versturen naar de media.

Dinsdag dook er ook al een foto op van Estelle en Badr Hari die samen gespot waren op een vliegveld in Marrakesh
 laugh

Ruud moest van Estelle de deuren sluiten voor iedereen, ook met zijn vader mocht
hij geen contact meer onderhouden en die vader vroeg Ruud ook nog om geld voor
een operatie en Estelle heeft het geweigerd. Ruud dat heb ik wel jammer gevonden.
Je vader mocht niet meer over de vloer komen, want die Estelle vond hem te min.
Maar goed ze komt zichzelf wel tegen op deze aardbodem.

Ik zit uit te kijken naar de dag dat Badr haar gaat meppen en slaan, want ik heb gehoord
dat ze zo een driftkikker is en Ruud af en toe dingen naar zijn hoofd slingerde.

Wel Ruud wees blij dat je van der af bent. Die voetbalvrouwen zijn allemaal domme blondjes
ze zijn allemaal op geld uit. Ze gaan voor het geld en niet voor de man.
Estelle Gullit: "Ruud heeft mij weggegeven"

16 juni 2012, Zaterdag 

Estelle Gullit en Badri Hari zijn inderdaad verliefd. De vrouw van Ruud Gullit vertelt zaterdag in De Telegraaf dat ze heel erg gelukkig is met de kickbokser. “Het is niet zo dat hij me van Ruud heeft afgepakt, zoals de laatste week steeds is gezegd. Ruud heeft me weggegeven”, zo zegt ze onder meer.

Dinsdag werd bekend dat Estelle en Ruud na twaalf jaar huwelijk hebben besloten om te scheiden. Het stel koos er voor om afzonderlijk van elkaar een persverklaring op te stellen en te versturen naar de media.

Dinsdag dook er ook al een foto op van Estelle en Badr Hari die samen gespot waren op een vliegveld in Marrakesh
Lien
Guest
« Reply #9 on: 16-06-2012, 18:10:28 - GMT-1 »

Estelle mevr. creditcard heeft Badr niks te bieden, dus let maar op.
Ze kan niet eens haar kinderen opvoeden en liefde geven, want
ze heeft enig tijd voor zichzelf.'
Haar moeder is de aupair en Estelle heeft in de periode dat Ruud
in het buitenland het geld voor haar ging verdienen haar eigen
geld ook gaan verdienen met haar kut, want Ruud kon haar niet
bevredigen op haar manier.

www.conservatoriumhotel.com/ - Vertaal deze pagina

Alle resultaten van www.conservatoriumhotel.com blokkeren

Five star Hotel with unique spa wellness facility at top location in the fashion and art center of Amsterdam. 129 rooms and two restaurants.

5 Google-recensies - € 401▼
deze
Guest
« Reply #10 on: 16-06-2012, 20:32:41 - GMT-1 »

zelfde elite hoer ging vroeger mer Boneca Belserang, dus ze houd van gangsters
wens ze allemaal
Guest
« Reply #11 on: 17-06-2012, 06:26:29 - GMT-1 »

wens ze allemaal het beste ...ze zijn tot slot gewoon mensen net als mij....jullie genieten van andermans ellende FOEI.
opraf
Guest
« Reply #12 on: 18-06-2012, 09:50:11 - GMT-1 »

Kijk deze twee mensen hadden 0 gezamelijke intresses, zij moest niets van voetbal hebben en verkondigde dit ook constant in de media. Gouden prijzen van hem had ze in de kelder gedumpt. Het is wel die man zijn werk en als je daar geen intresse in toont dan houdt het op een dag op. Haar leven bestond uit schoppe en nog eens schoppe. Met het voetbal geld van ruudje. Op een dag wordt ruud ook moe ervan en wil hij zijn geld reserveren voor slechte dagen. Enige maanden geleden heb ik dat blad gelezen waarin zij Badr intervieuwt. Maar nu komt dit alles op zijn plaats. Zoek de beu monde van maart geloof ik of april maar op.Ik heb het niet meer dat blad. Maar ze stelt vragen als ben je romantische, zijn idiale vrouw wat is het mooiste wat je ooit voor een vrouw hebt gedaan het je veel groupies..... Achteraf gezien valt alles op zijn plaats.

Ruud ligt er niet wakker van denk ik maar ja Badr eindig hoe zuur het ook klinkt niet met Esje maar met een meiske uit het rif gebergte!!
Ruud mpp
Guest
« Reply #13 on: 18-06-2012, 15:39:10 - GMT-1 »

kan zo zien dat Ruur een bobbo is maar zo bobbo had ik echt niet verwacht.
Of heeft zij van hun wel bekende pantoffelliefde toegepast. 

Want als Ruud zo deed voor dit lelijk kabouterachtig ding, vooral als ze van die afschuwelijke appelwangetjes heeft gekleurd en dat ze zo krampachtig op tv maar wat probeerde te doen. En zo duidelijk te zien was hoeveel moeite ze had met haar eigen taal en spontaan zijn. Gullit is gewoon een hond om te beweren dat ze zn goede vrouw is in allerlei opzichten mss moet hij zn eigen nalaten kijken voordat hij over vrouwen oordeelt. Voor een pedo was ze de perfecte vrouw maar ze is daar nu uitgegroeit>
ES
Guest
« Reply #14 on: 19-06-2012, 03:35:54 - GMT-1 »

Eindstand is dat Ruud rondneukte met veel witte hoeren Estelle dr eurokut pierde voor vele gangsters. Eindsignaal + Eindstand = 1 - 1
Pages: [1] 2   Go Up
  Print  

Jump to: