Estelle kon maken en breken bij Ruud, zij had de broek aan.
Ik ben blij dat Ruud niet met haar toen in gemeenschap van goederen is getrouwd.
Ondanks ze met Badr is maakt ze nog gebruik van de creditcard van meneer Gullit,
want zij heeft letterlijk en figuurlijk geen moer. Ze heeft niet eens een diploma, want
toen ze moest studeren lag ze met mannen te neuken voor geld en toen zag ze haar
kans schoon toen Ruud en ze vrouw gingen scheiden en Ruud zat met zijn verdriet en
heeft gehapt en hij vond haar ook nog zielig, want haar vader had hun ook net in de
steek gelaten. Estelle was een meisje dat niks had maar haar moeder instrueerde
haar hoe ze Ruud moest bespelen. In haar ouderlijkhuis had die vader de touwtjes
in handen en niet der moeder.
Estelle Gullit: "Ruud heeft mij weggegeven"
16 juni 2012, Zaterdag

Dinsdag werd bekend dat Estelle en Ruud na twaalf jaar huwelijk hebben besloten om te scheiden. Het stel koos er voor om afzonderlijk van elkaar een persverklaring op te stellen en te versturen naar de media.
Dinsdag dook er ook al een foto op van Estelle en Badr Hari die samen gespot waren op een vliegveld in Marrakesh

Ruud moest van Estelle de deuren sluiten voor iedereen, ook met zijn vader mocht
hij geen contact meer onderhouden en die vader vroeg Ruud ook nog om geld voor
een operatie en Estelle heeft het geweigerd. Ruud dat heb ik wel jammer gevonden.
Je vader mocht niet meer over de vloer komen, want die Estelle vond hem te min.
Maar goed ze komt zichzelf wel tegen op deze aardbodem.
Ik zit uit te kijken naar de dag dat Badr haar gaat meppen en slaan, want ik heb gehoord
dat ze zo een driftkikker is en Ruud af en toe dingen naar zijn hoofd slingerde.
Wel Ruud wees blij dat je van der af bent. Die voetbalvrouwen zijn allemaal domme blondjes
ze zijn allemaal op geld uit. Ze gaan voor het geld en niet voor de man.
Estelle Gullit: "Ruud heeft mij weggegeven"
16 juni 2012, Zaterdag
Estelle Gullit en Badri Hari zijn inderdaad verliefd. De vrouw van Ruud Gullit vertelt zaterdag in De Telegraaf dat ze heel erg gelukkig is met de kickbokser. “Het is niet zo dat hij me van Ruud heeft afgepakt, zoals de laatste week steeds is gezegd. Ruud heeft me weggegeven”, zo zegt ze onder meer.
Dinsdag werd bekend dat Estelle en Ruud na twaalf jaar huwelijk hebben besloten om te scheiden. Het stel koos er voor om afzonderlijk van elkaar een persverklaring op te stellen en te versturen naar de media.
Dinsdag dook er ook al een foto op van Estelle en Badr Hari die samen gespot waren op een vliegveld in Marrakesh