Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Amafo gooit geld van de belastingbetaler over de balk  (Read 346 times)
belasting betaler
Guest
« on: 17-06-2012, 18:31:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Onder het mom van een zinvolle gezinsdag organiseert minister Amafo bijeenkomsten om geld van de belastingbetaler over de balk te gooien.
Beter was het om een bijeenkomst te organiseren om de vaders op hun verantwoordelijkheid te wijzen in plaats van een gezellige dag te organiseren zonder de vrouwen te wijzen op hun rol als opvoeder. Het zijn dit soort vrouwen die overal lopen te stelen en alles gratis van lanti willen.
Door dit soort activiteiten te organiseren, waarbij alles gratis is, geeft de minister een verkeerd signaal. Laat de mensen een eigen bijdrage leveren geef de vrouwen een opvoedcursus in plaats van eten zodat ze niet voor elke looser hun benen hoeven te spreiden.
Als de minister feestjes wil organiseren, mag dat, maar niet van mijn belastinggeld.
Zie:
http://www.apintie.sr/vidi.php?vid=5034
misi ster
Guest
« Reply #1 on: 17-06-2012, 18:43:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je hebt aan de 1e kant groot gelijk ts, maar ik heb liever dat dat mens eens een keer een algemeen samenhangend sociaal beleid opstelt en uitvoert, ipv incidentele schenkingen, feestjes en zinloze registratie.

Indien ze niet 1 van die tig motjo's van Brunsie was geweest, was ze allang opgesjodemieterd!
tendens
Guest
« Reply #2 on: 17-06-2012, 18:51:25 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

sinds sgna die tori van loen had gebost

lullen al die ma pola overheisinstanties over gezin vader shit en ka

terwijl suriname  altijd eeuwenlang al ene hoop fucking gezinne hadde zonder vader of zonder moeder

zowel bij djoeka koelie chinesi blakamang en ik weet nie wat, maar jullie pierde je BEK niet erover

kakawro derde wereld land,altijd probere t SCORE over andermans rug.

GA DIE MA POLA MANNEN OPPAKKEN DIE VROUWEN ZOMAAR MISHANDELEN WANT VIANEN HEEFT NOOIT VAN PIERAU GEVRETEN.

NIET DEZE VROUW. DEZE WERKT KEIHARD VOOR DR EIGEN FUCKING MA POLA GELD.
waardeloos
Guest
« Reply #3 on: 17-06-2012, 19:49:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

TS helemaal eens, deze sma heeft tot nu toe niets zinnigs gedaan alleen maar ad hoc activiteitjes, die meer doen denken aan ABOP-verkiezingscampagne.

Waar dr broer uitblinkt bij MAS, schittert zij door totale waardeloosheid.
A-Ma-fo
Guest
« Reply #4 on: 17-06-2012, 22:14:38 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Als die vriendinnen van Amafo een kwart van hun tijd zouden besteden om samen met hun man pomtayer of cassave te planten zouden ze veel verder zijn in hun leven dan te wachten op een njang van lanti. Maar ja vreemd kijk ik er ook niet van op als de anderen gulzig bezig zijn met hun sweef furu praktijken moet de stemvee ook zoet gehouden worden met het geld van de hard werkenden.
Het zijn deze praktijken van personen als Amafo dat de mensen denken dat ze ook bij de winkels binnen kunnen lopen en alles kunnen pakken zonder hiervoor te betalen. Als ik de minister hoor praten denk ik dat zij af en toe zinnen van Nederlandse politici klakkeloos overneemt en niet nadenkt of het past in de huidige situatie van Suriname.
Een andere reden waarom bijna iedereen zo corrupt is in Suriname is omdat ze niet van hard werken houden. Iedereen wil snel veel geld verdienen om dan niet meer te hoeven werken. Het land heeft veel potentie maar niemand wil in de landbouw om hard te werken. Iedereen wil op kantoor zitten of bij de Overheid werken. In de binnenstad zie je vaak stevige gezonde jongemannen die als hosselaars snoepjes, cd's, kraaltjes en sigaretten verkopen in plaats van serieus werk te zoeken.
pacifier
Guest
« Reply #5 on: 17-06-2012, 22:24:29 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

A-Ma-Fo je hebt een punt, marrons waren vroeger zelfvoorzienend, hardwerkende mensen, nog steeds zijn er vele hardwerkenden onder hen. Maar het zijn ironisch genoeg deze marron politici die uit machtshebzucht deze mensen afhankelijk maken van hun en de stad. Misselijk word ik van die passiviteit en luiheid waarmee met name afro Surinamers gevoed worden in dit land!
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: