Pages: [1]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Welke Dresi voor betere erectie?  (Read 12978 times)
Dresi
Guest
« on: 18-06-2012, 18:49:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik krijg geen goede erectie. Is er een surinaamse dresi die het kan verhelpen, aangezien er meer bloed naar mijn penis moet?

Kunnen jullie aub het '1 en ander onderbouwen waarom die dresi juist zo goed is.

qwertty
Guest
« Reply #1 on: 18-06-2012, 19:45:01 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ik heb gehoord dat kwasibita helpt voor een goeie erectie.

Meer informatie kan ik je niet geven.

Zijn er mensen bij wie het heeft geholpen?
Man
Guest
« Reply #2 on: 10-07-2012, 10:32:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Ik krijg geen goede erectie. Is er een surinaamse dresi die het kan verhelpen, aangezien er meer bloed naar mijn penis moet?

Kunnen jullie aub het '1 en ander onderbouwen waarom die dresi juist zo goed is.

De huisarts.
Reden; Hij heeft daarvoor gestudeerd.
Wel negen jaar lang.
nee hoor
Guest
« Reply #3 on: 15-07-2012, 20:27:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De huisarts.
Reden; Hij heeft daarvoor gestudeerd.
Wel negen jaar lang.

Slaat nergens op, ook zij bakken er niks van als je ziet hoevaak ze medische missers maken
dreesie
Guest
« Reply #4 on: 16-08-2012, 19:13:53 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

ben je een suiker patient?als je dat bent ,dan is het wel sorry voor je, want deze mannen gaan nou zo moeten leven voor de rest van hun leven,want dan ga je geen erectie meer hebben.al ga je nou medicijnen gebruiken,het gt niet meer helpen.ik ken iem.hij is een suiker patient,en had een dame meegenomen naar een pension,en die dame was al half naakt,en ze  begon hem te strelen,maar hij kon niet stijf worden,toen heeft die man die dame toch betaald,en zijn ze samen weg gegaan.dit is een ware gebeurtenis!!heeft me zelf dit vertelt.
joyce//
Guest
« Reply #5 on: 13-11-2012, 16:42:15 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

moko moko is een goed geneesmiddel tegen erectie probleem.3 keer per dag je pik der mee slaan.dat help goed.
Bella
Guest
« Reply #6 on: 07-01-2013, 22:22:47 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Lieve schat, het zit tussen je oren. Heeft iemand jou ooit iets naars gezegd of je gekleineerd op dat gebied o.i.d.?
 De huisarts gewoon vertellen en die verwijst je naar een speciale psycholoog. Hoop dat het goed komt.
papa fodoe
Guest
« Reply #7 on: 08-01-2013, 17:46:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Lieve schat, het zit tussen je oren. Heeft iemand jou ooit iets naars gezegd of je gekleineerd op dat gebied o.i.d.?
 De huisarts gewoon vertellen en die verwijst je naar een speciale psycholoog. Hoop dat het goed komt.

Lieve schat bella, als je het antwoord niet weet hou dan aub je mond:o. Er zijn tientallen redenen waarom een man geen erectie kan krijgen. Misschien door stress, trauma, prive relaties, kleine piemel, vuile lichaam, doorbloeding, diabetes ga zo maar door dus waar heb je het over Shocked. Zelfs huisartsen en artsen hebben last van erectie stoornissen. Ik raad meneer aan om een oso dresi te drinken, zijn bloed te zuiveren en te gaan sporten. a sanie na krieng joe skieng da neks no fout.
Bella
Guest
« Reply #8 on: 08-01-2013, 20:09:19 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Papa fodoe,
Stress, trauma, priverelaties, kleine piemel, zijn allemaal dingen die tussen de oren zitten m.a.w. ze hebben een psychische oorzaak.
Je spreekt jezelf tegen of je kent de uitdrukking" tussen de oren" niet.
Mijn advies was goed bedoeld en nog zo slecht niet.
ingi
Guest
« Reply #9 on: 13-01-2013, 07:31:26 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

moko moko is een goed geneesmiddel tegen erectie probleem.3 keer per dag je pik der mee slaan.dat help goed.
je bent wreed joyce moko moko  maar goed hij kan beter kloppen als het een vrouw was zou ik zeggen veel likken
Ervaring
Guest
« Reply #10 on: 15-01-2013, 20:59:21 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

je kan PRESTA van het merk Bional gebreuken. het is een heel goed produkt, het bevorderd en ondersteunt de bloedtoevoer en de seksuele spontaniteit. het kost maar 110 srd bij de drugstore.
tooww
Guest
« Reply #11 on: 15-09-2015, 02:49:45 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

probeer die mang batra.is te verkrijgen bij de mark
karel
Guest
« Reply #12 on: 03-08-2018, 09:19:57 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

hoe kan ik een nieuwe sieraad  caseren graag advies
Pages: [1]   Go Up
  Reply  |  Print