|
tjuri jere
Guest
|
 |
« Reply #15 on: 09-08-2012, 11:48:32 - GMT-1 » |
|
Ik wist nooit dat farina zo dom was om rochee zn naam te gaan ta2eren... Mie dink dot na a moro dong wang,zo te zien is farina erger. Zeker wilt ze wijzn dat zij mevrouw is om voor en achtrnaam te zettn,tjeeeeee,als je ng de 1e was kon ik zeggn van aiiiii. Lieb ding sma yere we zullen zien wie de vrouw is,want if na mie zou ik me man laten if a go mik tjieng na doro en if wang meid bo pot ing ning op de borst. En dot is heleml nt zwart,kande a bonjo borst we'll want xio blaka moro dot nanga farina,hahahahahahahahh
pffff overduidelijk is die xio blakka mr dot nog farina zijn licht met hun vieze kleur.en ers ook een heel twijfel geval als rochee wel de vader van t kind is wnt men beweert dat ze van rabba is.dats ook weer een raadsel en de manier hoe dotjo praat totaal onderontwikkeld en dom no ka pref je ler na skoro je wakkAi meki tjieng ne over ze is ook al oud vo die ke school en die tattoo ziet r gewoon vies uit ze leren hun fouten niet kijk mr na joann fa a dat long go poer tattoo mr deze ke dotje nab jeje farina speelt verstandig maar is net zo dom hahahhahha egt een kiek op fb en jij hierbove black beauty ne besta hahahahahaha loekoe xio dan a moi verzoek je hor rochee reageert op geen van hun berichten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
WIE?
Guest
|
 |
« Reply #16 on: 09-08-2012, 14:54:08 - GMT-1 » |
|
Wie of wat is xio iem sabie?   ?? Mis ik wat?  ?? Ik kan dr face nie zien because her pro pic is very black. Wrm forceerddddd ze. Sinds mie sab chee a ne loekoe blaka san. Mie wan sab soort goede huizn a moto yere?   ? Is dot soms al 30 ofzo,ze ziet er jong uit 21 ofzo,is dat oud?  Welke school zit ze,welke klas??? If na mulo ai sdong dan is ze pas een koe.Info graag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
whahah
Guest
|
 |
« Reply #17 on: 09-08-2012, 16:59:45 - GMT-1 » |
|
Die xio gaat Rochee zijn naam nooit tatoeern dat yu no sabi praat vo jezelf ma niet vo een ander want yu mofo ohh tapu wnnr je ziet dat het er misch al is.ik kan me echt niet voorstellen dat die meiden zichzelf zoooo belachelijk maken op fb jongu en dat hij niet reageerd op hun berichten is toppunt.zeker wordt er via ping gereplyed.Dot zit in de 2eklas v imeao als ze dit jaar over is wil k ook graag weten want eng nanga a dot griet crew feng dengg ehh pley wang lo topper terwijl deng nehh over.en in het begin had ze iem anders aangewezen als vader dus als rochee egt de vader is moet nog worden bewezen tje tjeee hor.. En dat farina ook nog een ta2 is gaan plaatsen mi jeee ik had echt zoiets van kind ben je we'll bij? Volgens mij niet echt hoor wnt die sma heeft er we'll 3, dus dan is zij "mevrouw" haahaha..baka un libi deng sma yere ze vinden delen leuk dus dan moeten ze maar delen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zuchttt
Guest
|
 |
« Reply #18 on: 09-08-2012, 17:59:41 - GMT-1 » |
|
Jaaa en jullie zn weer bezg te lullen over mensn. Jullie zn geen haar beter dan geen van deze mensn.Mamjo betaald jullie noh??? Wrm zet xio geen ta2 op dr voorhoofd,we hopen dat we t zullen zien.jullie wten nts dan kmn jullie hier lulln.xio zoekt aandacht door op alles van rochee te reagern,ze vergt dan mensn kunnen gn lezen! Hoe kan je zo een relatie aangn kind??? Wie nauw de vrouw is mt je maar kijkn en afwachtn tot hij vrij kmt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
geen vanzze
Guest
|
 |
« Reply #19 on: 09-08-2012, 21:59:01 - GMT-1 » |
|
Jaaa en jullie zn weer bezg te lullen over mensn. Jullie zn geen haar beter dan geen van deze mensn.Mamjo betaald jullie noh??? Wrm zet xio geen ta2 op dr voorhoofd,we hopen dat we t zullen zien.jullie wten nts dan kmn jullie hier lulln.xio zoekt aandacht door op alles van rochee te reagern,ze vergt dan mensn kunnen gn lezen! Hoe kan je zo een relatie aangn kind??? Wie nauw de vrouw is mt je maar kijkn en afwachtn tot hij vrij kmt.
geen vanze is de vrouw want dat kan hij bewijzen nu hij daar is die ka gaat met een ieder en als ze zichzelf zo door belachelijk maken houd t ook nooit op ze kunnen allemaal hun bek geven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
linger
Guest
|
 |
« Reply #20 on: 10-08-2012, 18:52:20 - GMT-1 » |
|
deze linka wel yere, trots om een linger t zijn...........oe no man tja deng wis was meid lek unu kong in a famirie tjeee............belachelijk wezens bij elkaar.......lobie vo fm dortje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ahhahaha donngg kaw
Guest
|
 |
« Reply #21 on: 10-08-2012, 22:04:06 - GMT-1 » |
|
Dotje je bewijst steeds weer hoe dom je bent deze koe is na lange tijd over gegaan op 21 jarige leeftijd moet je allang op adek zitten en zelf bezig zijn af te ronden dong beeest ahahahahaah soort kon meid e play dalijk zal je 22 zijn dat zit je pas in de laatste klas laat dat aan de 18 jarige over woeiii a dong kaw dis e klar mieeeeee go pot tjieng zalf gie deng pois poisi anga vlakka ini fesii
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jij hier boven......
Guest
|
 |
« Reply #22 on: 10-08-2012, 22:50:55 - GMT-1 » |
|
Je bnt zooooo een Gestudeerde dat je een Job bij mamjo hb,hahaahahahah.... Ga maar na als jij zelf Imeao zou kunnen afmkn... Foe die dortje tangsdong 1 lesie tap Imeao doet geen kwaad want Imeao na wang hebie skoro,als je geen kopje hb kan je t noooooit in minimaal 4jrn af hbbn. Jij probeerd zeker wat te worden dooooor steeeds over dr te lullen... Ga na schl al bn je 30,schaam je nt kind. En als ze 22 jr in de 3e zit,weet je nt dat ze voor dr 25 al werktttttt en nt als jou rond loopt te pierewaaien. Imeao is beroepsgericht dat vergetn mensn,maja zooo dom dat jullie dat nt eens wetn,Dortje k bn trots op je,laat die mamjoDAGOE die steeds over je wilt lullen. Halloooooo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
..
Guest
|
 |
« Reply #23 on: 11-08-2012, 00:22:28 - GMT-1 » |
|
Zomaar wi xio,xio alsof jullie die sma kennen z heet heleml nt zo dus oeng xio verder.en dt ze zwart is dan wat.waarom is ze een creool gewn voor de lol.mi breetie die joe moksie sneesie,witmang en wallo soort afkomst mik joe wittie moro san mi no sabie.als jullie nikss beters te doen hebben go no bosje broki na beste sa joe kang doe of go repareer a broko osso ie sa wi libie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xioooo
Guest
|
 |
« Reply #24 on: 11-08-2012, 01:55:24 - GMT-1 » |
|
I dink yu na hollands meid?  Al jaren hoor ik over een rats iets van rochee,ben jij dat,zogenaamde holland meid! XIO IEM SABIE----»MYSETTE ROETHOF soema no sab ing. Vroeger heette ze zo op fb nu is t xio iem sabie. Ik ken dr van tata,ka lelijk X-benen tjobo. Ai gie Blaka mang sjing,je moest moooiii spang znnnnn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fam
Guest
|
 |
« Reply #25 on: 11-08-2012, 02:03:27 - GMT-1 » |
|
Ik denk dat je de verkeerde persoon vergelijkt met haar.EX-benen samdinkie joe no sab a verschil van EX en rechte benen.en over djobo gesproken dan moet je der op fb toevoegen om te kijken als ze echt tjobo is.en foe die joe sabing foe tata saide ie ne wakka go miet ing dan en zeg der gewoon in der face dat ze tjobo is.jij wilt gewoon torie hier gven die nergens op slaan.sin wang foto fie srefie mik mi sjie fa joe libi long.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blijf dromennn
Guest
|
 |
« Reply #26 on: 11-08-2012, 04:32:00 - GMT-1 » |
|
Je bnt zooooo een Gestudeerde dat je een Job bij mamjo hb,hahaahahahah.... Ga maar na als jij zelf Imeao zou kunnen afmkn... Foe die dortje tangsdong 1 lesie tap Imeao doet geen kwaad want Imeao na wang hebie skoro,als je geen kopje hb kan je t noooooit in minimaal 4jrn af hbbn. Jij probeerd zeker wat te worden dooooor steeeds over dr te lullen... Ga na schl al bn je 30,schaam je nt kind. En als ze 22 jr in de 3e zit,weet je nt dat ze voor dr 25 al werktttttt en nt als jou rond loopt te pierewaaien. Imeao is beroepsgericht dat vergetn mensn,maja zooo dom dat jullie dat nt eens wetn,Dortje k bn trots op je,laat die mamjoDAGOE die steeds over je wilt lullen. Halloooooo
ahahhaahahahaah kan je alleen maar uitlachen want je argument slaat op niks imeao is een zware school dit dat een ka imeao diploma pff laat ze haar ass daarmee vegenen adek dan en die andere scholen wat is dat als een domme school als imeao al zo geweldig zwaar is wees realistisch .en ze is werkelijk dom want ze moest allang geslaagd zijn ze is echt wel een paar keer blijven zitten want a sma owroe kba is dr aangeraden dus soort ka kon meid ei playm kan zien dat dotjo uit een ka arm gezin komt pe sma no skoro want volgens zichzelf is die ka afval skoro een vaarlijk.blijf maar lekker dromen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Not true
Guest
|
 |
« Reply #27 on: 11-08-2012, 16:01:49 - GMT-1 » |
|
Ik zat volgens mij mt haar in de 1e en ik bn dit jaar geslaagd dus kan nooit waar zn dat je omin keren is blvn zittn... Pref oeng gun wang trawang!! Velen kunnen Imeao nt afmakn,ze blvn weg. Jullie denkn vaak dat na afval skoro,als jij zelf afval bent dan ga je et zo inzien ja. Jullie kennen dr hele leven saide oe ne go teigie ing! Fb volgen jullie alles toch,zeg dr via fb if a ne luk yu foe teigie ing. Yu zijn kause zielig.alles wtr ga dr bil likkn mischn zal ze er slim van wordn,want yu koni yu koebrietji yu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|