+  Mamjo Forum
|-+  Nieuwtjes» Tori fu Sranan» RASHIED DOEKHI
Username:
Password:
Advanced Search
Pages: 1 [2]   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: RASHIED DOEKHI  (Read 3044 times)
de pres
Guest
« Reply #15 on: 21-06-2012, 15:20:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De President van Nickerie wil niet betalen voor Orale Sex, schande
vhp jongeren
Guest
« Reply #16 on: 21-06-2012, 15:26:12 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Doekhie gaat op staatskosten naar Cuba, voor een kunstpenis.
Ja ja op Staatskosten hor, want als hij niet eens srd.50,- aan een vieze vuile hoer kan betalen, hoe dan
lang leve de President van Nickerie.
Ik wil Doekhie wel horen op de eerst volgende vergadering, gaat hij meneer JOGI weer meneer de GEIT noemen?
Dan wordt t : meneer de Geit vs meneer de Penisless
 kiss rolleyes cheesy Tongue afro
vhp jongeren
Guest
« Reply #17 on: 21-06-2012, 15:29:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat zal onze Tijdelijk Zaakgelastigde van Suriname in Den Haag, mej. Chantal Doekhie hierover zeggen?
                 Ik denk dat ze zal zeggen: nou dit is een Tijdelijke Lastige Zaak ?
consul
Guest
« Reply #18 on: 21-06-2012, 15:31:10 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Wat zal onze Tijdelijk Zaakgelastigde van Suriname in Den Haag, mej. Chantal Doekhie hierover te zeggen hebben?
Ik denk dat ze zal zeggen dat dit een Tijdelijke Lastige Zaak is. laugh
hahahhahaha
Guest
« Reply #19 on: 21-06-2012, 16:52:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

a tori spang
Geit
Guest
« Reply #20 on: 23-06-2012, 05:31:13 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Heeft hij echt geen meer? Hij beweert dat Mahawatkhan geen tollie meer heeft. Mischien kan Jogi hem een geitenpenis cadeau maken...
FAMM MAN
Guest
« Reply #21 on: 23-06-2012, 14:37:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

laat hy een foto vn zn tollie in de krant zettn die dagoe dan pas zulln we hem gelovn. ik woon in nick en weet dat t om doekhie zn kleine pie gaat  , dus laat hy geen rommel komn zeggn nu heel nickerie weet t doekhie hft nu een misvormde pie zonder gevoel
hoe sprak deze hond over jogie?HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh??   toen werd er niet aan jogies gezin gedacht he doekhie???  waarom huil je nu dan dt jouw gezin er onder lydt?Huh je bnt nu lager dan een geit dagoe..JE EIGEN  FAMILIE LACHT JE UITTTTTTTTTTTTTTTTTTTT  WHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH                  
ikkkuuuu
Guest
« Reply #22 on: 23-06-2012, 20:46:59 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

doekhie sampsa re mi mang?Huh? De waarheid is naar buiten gekomen en je bnt totaal in de war reh .. mannen en vrouwen lustn je pie?? schaam je je niet dat die dingen in de krant komen? je bnt echt schaamteloos .. waarom bn je zo?HuhHuh? je kan niet helpn noh Huh je zuigt laar noh in nickerie??? je vrouw zit ook laar te zuigen vn andere mannen en over je dochter die hoer praten we niet...  de dag dt ze met aids thuis komt zullen we pmaten
van starnieuws
Guest
« Reply #23 on: 23-06-2012, 20:56:20 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Assembleelid Rashied Doekhie (Mega Combinatie/NDP) vindt dat hij zelf in de publiciteit moet treden over aanhoudende praatjes die verteld worden over hem. "Ik ben niet in mijn geslachtsdeel gebeten door een bardame. Het gaat om iemand die in een bar aan de Doekhieweg in Nickerie onenigheid kreeg. Maar het gaat niet om Doekhie", zegt de politicus aan Starnieuws.

Hij vindt het nodig om over deze kwestie openlijk te praten, want "mijn vrouw, kinderen en andere familieleden worden te kijk gezet met de praatjes. Mensen houden van sensatie en vertellen de wildste verhalen. Ik weet dat ik populair ben, maar ik wist niet dat mijn geslachtsorgaan ook zo populair is dat mensen, vooral mannen erover praten", zegt Doekhie.

De politicus hoopt dat mensen nu genoeg weten over deze zaak en niet doorgaan met het vertellen van de wildste verhalen. Hij vindt het erg dat dit soort verhalen breed uitgemeten worden in de media. Doekhie zegt dat hij zich persoonlijk niet stoort aan deze verhalen, maar hij vindt het erg als zijn kinderen erbij betrokken worden en uitgelachen worden.
creemmee
Guest
« Reply #24 on: 24-06-2012, 04:53:05 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Assembleelid Rashied Doekhie (Mega Combinatie/NDP) vindt dat hij zelf in de publiciteit moet treden over aanhoudende praatjes die verteld worden over hem. "Ik ben niet in mijn geslachtsdeel gebeten door een bardame. Het gaat om iemand die in een bar aan de Doekhieweg in Nickerie onenigheid kreeg. Maar het gaat niet om Doekhie", zegt de politicus aan Starnieuws.

Hij vindt het nodig om over deze kwestie openlijk te praten, want "mijn vrouw, kinderen en andere familieleden worden te kijk gezet met de praatjes. Mensen houden van sensatie en vertellen de wildste verhalen. Ik weet dat ik populair ben, maar ik wist niet dat mijn geslachtsorgaan ook zo populair is dat mensen, vooral mannen erover praten", zegt Doekhie.

De politicus hoopt dat mensen nu genoeg weten over deze zaak en niet doorgaan met het vertellen van de wildste verhalen. Hij vindt het erg dat dit soort verhalen breed uitgemeten worden in de media. Doekhie zegt dat hij zich persoonlijk niet stoort aan deze verhalen, maar hij vindt het erg als zijn kinderen erbij betrokken worden en uitgelachen worden.ey dagoe zonder penis hoe lang ga je nog liegen?Huh t is je gewoonte om te liegen?? je bent populair?Huh? weet je wat dat betekent oentje??? je bnt een stuk grof vuil die alleen maar rommel uitkraait likkertje... heel suriname lacht je uit... we spugen en braken op je.. pupp je noemt jezelf popu
...
sot wang
Guest
« Reply #25 on: 24-06-2012, 17:48:33 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

doekhie sampsa re mi mang?Huh? De waarheid is naar buiten gekomen en je bnt totaal in de war reh .. mannen en vrouwen lustn je pie?? schaam je je niet dat die dingen in de krant komen? je bnt echt schaamteloos .. waarom bn je zo?HuhHuh? je kan niet helpn noh Huh je zuigt laar noh in nickerie??? je vrouw zit ook laar te zuigen vn andere mannen en over je dochter die hoer praten we niet...  de dag dt ze met aids thuis komt zullen we pmaten

Welke van die dochters,want deng lai.....
doekhi strikes again
Guest
« Reply #26 on: 23-10-2012, 20:40:03 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

<a href="http://youtube.com/v/UAPS_OURFas" target="_blank">http://youtube.com/v/UAPS_OURFas</a>
jintai
Guest
« Reply #27 on: 25-10-2012, 02:06:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

doekhie, hoe is met die buitenvrouw van je die een zelfmoordpoging had ondernomen en in szn lag, meneertje heeft de politie ingeschakeld om zijn buitenvrouw, die hem belaagde, op te sluiten, a sma go dring wang pine-oil dop.... wees opgepast....
doekhie, schaamteloze figuur.
Abdoel
Guest
« Reply #28 on: 25-10-2012, 08:30:07 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Advies aan Dhoekie:
Denk eerst goed na voordat je iets zegt.
Gebruik je verstand, want toen je Somo belaagde keken je partij genoten de andere kant op. Je bent echt keihard naar de grond geschopt en heb de schoenen van Brunswijk en Somo in je mond gehad, maar niemand van de NDP is jouw komen helpen. Nu gebruikt de NDP jouw weer.
Zorg dat je aanhangers een baan krijgen net als de aanhangers van SOMO en Brunswijk. Zorg dat de landbouwers die op jou gestemd hebben geholpen worden en besteed je tijd aan je eigen achterban, want over 2 jaar heb je ze nodig. Kijk hoe SOMO, Bouta onder druk heeft gezet om die dijk te laten bouwen.
Zet Bouta ook onder druk om de incentives aan de rijstboeren te laten uitbetalen en besteed je tijd niet aan symbool politiek.
Je had ons ook beloofd dat er kunstmest zou worden geleverd tegen een redelijke prijs. Zet daarop in en houd je niet de hele dag bezig met dat beeldje van Lachmon, want onze mensen kunnen daar niet van leven.
stichting patakka
Guest
« Reply #29 on: 25-10-2012, 10:24:28 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

<a href="http://youtube.com/v/ZCAV1zj--6I" target="_blank">http://youtube.com/v/ZCAV1zj--6I</a>
Pages: 1 [2]   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: