Pages: 1 [2] 3 4 5 6   Go Down
  Reply  |  Print  
Author Topic: Israël is niet het beloofde land voor Afrikanen  (Read 2212 times)
Truth about Talmud
Guest
« Reply #15 on: 26-06-2012, 18:32:24 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

The Truth About Talmud

Talmudic Doctrine: Non-Jews are not Human

The Talmud specifically defines all who are not Jews as non-human animals, and specifically dehumanises gentiles as not being descendants of Adam. We will now list some of the Talmud passages which relate to this topic:

"The Jews are called human beings, but the non-Jews are not humans. They are beasts."
Talmud: Baba mezia, 114b

--------------------------------------------------------------------------------

"The Akum (non-Jew) is like a dog. Yes, the scripture teaches to honour the the dog more than the non-Jew."
Ereget Raschi Erod. 22 30

--------------------------------------------------------------------------------

"Even though God created the non-Jew they are still animals in human form. It is not becoming for a Jew to be served by an animal. Therefore he will be served by animals in human form."
Midrasch Talpioth, p. 255, Warsaw 1855

"A pregnant non-Jew is no better than a pregnant animal."
Coschen hamischpat 405

"The souls of non-Jews come from impure sprits and are called pigs."
Jalkut Rubeni gadol 12b

"Although the non-Jew has the same body structure as the Jew, they compare with the Jew like a monkey to a human."
Schene luchoth haberith, p. 250 b

"If you eat with a Gentile, it is the same as eating with a dog."
Tosapoth, Jebamoth 94b

"If a Jew has a non-Jewish servant or maid who dies, one should not express sympathy to the Jew. You should tell the Jew: "God will replace 'your loss', just as if one of his oxen or asses had died"."
Jore dea 377, 1

"Sexual intercourse between Gentiles is like intercourse between animals."
Talmud Sanhedrin 74b

"It is permitted to take the body and the life of a Gentile."
Sepher ikkarim III c 25

"It is the law to kill anyone who denies the Torah. The Christians belong to the denying ones of the Torah."
Coschen hamischpat 425 Hagah 425. 5

"A heretic Gentile you may kill outright with your own hands."
Talmud, Abodah Zara, 4b

"Every Jew, who spills the blood of the godless (non-Jews), is doing the same as making a sacrifice to God."
Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

khemet
Guest
« Reply #16 on: 27-06-2012, 11:41:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

De mensen die zich joden noemen zijn geen joden het zijn slechts nakomelingen van de oude Romeinen die een joodse staat willen stichten. Deze mensen gaan bewust om met Prince Satan vandaar dat ze zo Evil zijn. Zij hebbenb de wereld economie in handen en zijn de grote machthebbers in America.
Hebrew
Guest
« Reply #17 on: 28-06-2012, 08:28:56 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Daarom staat er het volgende geschreven in Openbaring 2:9

Ik ken uw verdrukking en uw armoede – maar u bent rijk – en Ik ken de laster van hen die zich Joden noemen maar het niet zijn; ze zijn een synagoge van de satan.

De Allerhoogste kent de verdrukking en armoede van de ware Israelieten - de zogehete negers die afstammen van de slaven.

HIJ kent ook de laster van hen die zich Joden noemen en het niet zijn  - de Ashkenazi en Sefardische joden die de Staat van Israel hebben opgezet.
sari tori
Guest
« Reply #18 on: 28-06-2012, 09:01:37 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Daarom snap ik al die zwarten niet die zich naar het Christendom bekeren en het Joodse volk zitten op te hemelen. Joden houden niet van zwarten. Ik zeg dit al jaaaaren. Soms kijk ik naar die zwarten die zo vol vreugde in hun ogen over jezus praten en dan denk ik bij mezelf" Als ik jou nu even terug in de tijd kon sturen, zou ik je precies laten zien hoe die joodse jezus van je, bij het zien van je zwart gezicht je op de brandstapel gooien en dan in de naam van de Here. Jullie hebben totaal geen idee wie jullie ophemelen. Het is gewoon triest. Jullie geloven in een soort van waanzin dat de jezus is gestorven voor iedereen op deze wereld. Ik lach dan ook altijd als ik die vrome surinamers zie die schelden op alles wat zwart is, want natuurlijk rept dat joodse bijeenraapsel genaamd de bijbel geen woord over Afrika. Het is de wit man zijn namen en geschiedenis van voor en van achter, maar zelf weten ze geen moet over hun zelf.
Hebrew
Guest
« Reply #19 on: 28-06-2012, 10:47:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Daarom snap ik al die zwarten niet die zich naar het Christendom bekeren en het Joodse volk zitten op te hemelen. Joden houden niet van zwarten. Ik zeg dit al jaaaaren. Soms kijk ik naar die zwarten die zo vol vreugde in hun ogen over jezus praten en dan denk ik bij mezelf" Als ik jou nu even terug in de tijd kon sturen, zou ik je precies laten zien hoe die joodse jezus van je, bij het zien van je zwart gezicht je op de brandstapel gooien en dan in de naam van de Here. Jullie hebben totaal geen idee wie jullie ophemelen. Het is gewoon triest. Jullie geloven in een soort van waanzin dat de jezus is gestorven voor iedereen op deze wereld. Ik lach dan ook altijd als ik die vrome surinamers zie die schelden op alles wat zwart is, want natuurlijk rept dat joodse bijeenraapsel genaamd de bijbel geen woord over Afrika. Het is de wit man zijn namen en geschiedenis van voor en van achter, maar zelf weten ze geen moet over hun zelf.

Gasten als jij snap ik weer niet. Geen letter gelezen uit de Bijbel om te weten wat erin staat. Toch papegaaienpraat verspreiden alsof dit de waarheid in de Bijbel zal veranderen. Jezus zelf was een "zwart" persoon en het hele volk van Israel is nog steeds zwart.

Afrika is afgeleid van en vernoemd naar Scipio Africanus, een witte generaal uit Rome.

Het continent "Afrika" is volgens de Bijbel bekend als het land van Cham.
sari tori
Guest
« Reply #20 on: 28-06-2012, 12:30:46 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Gasten als jij snap ik weer niet. Geen letter gelezen uit de Bijbel om te weten wat erin staat. Toch papegaaienpraat verspreiden alsof dit de waarheid in de Bijbel zal veranderen. Jezus zelf was een "zwart" persoon en het hele volk van Israel is nog steeds zwart.

Afrika is afgeleid van en vernoemd naar Scipio Africanus, een witte generaal uit Rome.

Het continent "Afrika" is volgens de Bijbel bekend als het land van Cham.

Droom maar lekker door......jezus was gewoon wit...hoelang wil je met deze oeverloze strijd doorgaan? Alle zwarten mensen zijn zeker ook vanuit Israel naar de kusten van west afrika gebracht om als slaaf te worden meegevoerd? Alle zwarten spraken zeker ook Hebreeuws?..fuckoutta here!....alles van de witte man willen jullie inkleuren, het is gewoon zielig. The black jesus, the black santaclaus, the black hebrew israelites..gewoon een stelletje zielige fanaten die hun vrouwen graag mishandelen.

Hebrew
Guest
« Reply #21 on: 28-06-2012, 13:30:08 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Droom maar lekker door......jezus was gewoon wit...hoelang wil je met deze oeverloze strijd doorgaan? Alle zwarten mensen zijn zeker ook vanuit Israel naar de kusten van west afrika gebracht om als slaaf te worden meegevoerd? Alle zwarten spraken zeker ook Hebreeuws?..fuckoutta here!....alles van de witte man willen jullie inkleuren, het is gewoon zielig. The black jesus, the black santaclaus, the black hebrew israelites..gewoon een stelletje zielige fanaten die hun vrouwen graag mishandelen.

Jezus was niet wit. Hji wordt duidelijk beschreven als een "zwart" iemand met kroes haar. Neem een cursus lezen, bekeer en lees de Bijbel, voordat je je onwetendheid hier tentoon stelt. Al vanaf het begin is het geboden dat de man zijn vrouw goed moet behandelen met liefde en respect.

Ik vermoed dat je waarschijnlijk bent gestuit op een paar videos van de BHI movement in Amerika en daarop je kritiek baseert omtrent de
ware Israelieten volgens de Bijbel. Begrijpelijk. Ik heb geen enkele connectie met deze haatdragende figuren.

Semieten
Guest
« Reply #22 on: 28-06-2012, 15:20:17 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Jezus was niet wit. Hji wordt duidelijk beschreven als een "zwart" iemand met kroes haar. Neem een cursus lezen, bekeer en lees de Bijbel, voordat je je onwetendheid hier tentoon stelt. Al vanaf het begin is het geboden dat de man zijn vrouw goed moet behandelen met liefde en respect.

Ik vermoed dat je waarschijnlijk bent gestuit op een paar videos van de BHI movement in Amerika en daarop je kritiek baseert omtrent de
ware Israelieten volgens de Bijbel. Begrijpelijk. Ik heb geen enkele connectie met deze haatdragende figuren.

Je bent echt verdwaald. Jaren ben je bezig met deze misverstanden te verkondigen dat de Hebreeuwen zwart oftewel negroide van afkomst zijn wat totale onzin is.

1. De slaven die gedeporteerd zijn (N- en Z-Amerika) waren geen joden maar hadden verschillende religies en/of geloven.
2. Waarom is er niets over van geschiedenis zwarte joden in Afrika te vinden terwijl dit een van de oudste geloven is op deze aarde.
3. Het jodendom is in Noord en Zuid Amerika 'terechtgekomen' door de Europese joden. En nu claim jij opeens de 'echte' te zijn.
4. Waarom is er helemaal geen enkel hard bewijs te vinden voor je redeneringen en hallucinaties zoals oude geschriften enz.
5. De Hebreeuwen zijn oorspronkelijk net als Arabieren afkomstig uit het Midden Oosten ze zijn dus getint en Afrikanen zijn niet getint maar donker.
6. Hoe komt dat je elke profeet volgens jou zwart is terwijl God alle mensen heeft geschapen en zijn Wet aan de mens bracht ongeacht kleur of afkomst dat in tegenstrijd is met jou prediking dat de echte joden zwart zijn.

Ik kan jou niet meer serieus nemen omdat jij van jouw geloog een rassenkwestie maakt terwijl geloven er zijn om te overtuigen en niet om een vraag als ''was Jezus of Mozes zwart of wit?''
'Israëlische realiteit'
Guest
« Reply #23 on: 28-06-2012, 15:31:39 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

'Discriminatie is de Israëlische realiteit'

Vorig jaar werd een aantal deelnemers aan een studiereis van samenwerkingsverband Dialoog@vu.nl naar Israël vernederd door de beveiliging van El Al, onder andere door bijna naakt te worden gefouilleerd. Ze voelden zich ook slachtoffer van ‘racial profiling’. Vorige week was er weer zo’n studiereis. Wim Haan, Dialoogcoördinator, vertelt hoe dat ging.

“Vorig jaar hebben drie studenten een klacht ingediend en daarna is er gepraat met de marechaussee op Schiphol. Voor aanvang van de reis heb ik gepraat met het hoofd van de beveiliging van El Al en geëist dat we allemaal dezelfde behandeling zouden krijgen. Dat is ook gebeurd. Bij aankomst in Israël werden wel drie studenten apart genomen voor ondervraging, toevallig hadden die een donkere huid, en toen ben ik meteen meegegaan. Toen was het de beveiliging duidelijk dat de studenten deel uitmaakten van mijn groep, en mochten we allemaal door.”

En tijdens de trip door Israël? Nog studenten geweigerd bij bezienswaardigheden, zoals vorig jaar? “Vorig jaar ging dat niet goed. Toen gingen we één voor één een synagoge binnen, en bleek later dat een aantal studenten buiten op ons moest wachten. Nu hebben we van tevoren afgesproken dat als één van ons zou worden geweigerd, we allemaal zouden afzien van de bezichtiging. Inderdaad werd één van de studenten geweigerd bij de Avraham Avinoe Synagoge, en toen zijn we allemaal weggegaan. Tot de verbijstering van de soldaten die toezicht hielden.

En verder? “De tocht door de Palestijnse stad Hebron, waar veel joodse kolonisten wonen, hebben we ook anders gedaan. Niet meer door een Palestijnse gids, die nogal, eh, ‘sfeerbepalend’ te werk ging door ons elke bloedspetter in de stad te laten zien, maar door een vrijwilliger met een bredere insteek.”

Waarom zijn jullie eigenlijk weer met El Al gegaan, ondanks de nare ervaringen van vorige keer? “We hebben overwogen om El Al te mijden en met KLM of Swiss Air te gaan, maar we waren benieuwd of El Al zich nog iets had aangetrokken van onze klachten. Of er iets veranderd zou zijn.”

Daarmee stel je je studenten wel willens en wetens bloot aan het risico om nog een keer op zo’n vreselijke manier te worden vernederd. “Ik heb je net verteld hoe zorgvuldig we alles hebben voorbereid. De afspraak was dat we het niet zouden accepteren als individuele deelnemers een aparte behandeling zouden krijgen.”

En geweigerd worden bij een synagoge omdat je moslim bent? Is dat niet traumatiserend? “Het is niet leuk, maar het is wel de Israëlische realiteit, die voor iedereen daar geldt. En het is niet de bedoeling om zulke ervaringen op te doen, maar je begrijpt dan misschien wel iets beter wat de Palestijnen daar altijd moeten doormaken.” (PB)
Hebrew
Guest
« Reply #24 on: 28-06-2012, 15:52:32 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Je bent echt verdwaald. Jaren ben je bezig met deze misverstanden te verkondigen dat de Hebreeuwen zwart oftewel negroide van afkomst zijn wat totale onzin is.

1. De slaven die gedeporteerd zijn (N- en Z-Amerika) waren geen joden maar hadden verschillende religies en/of geloven.
2. Waarom is er niets over van geschiedenis zwarte joden in Afrika te vinden terwijl dit een van de oudste geloven is op deze aarde.
3. Het jodendom is in Noord en Zuid Amerika 'terechtgekomen' door de Europese joden. En nu claim jij opeens de 'echte' te zijn.
4. Waarom is er helemaal geen enkel hard bewijs te vinden voor je redeneringen en hallucinaties zoals oude geschriften enz.
5. De Hebreeuwen zijn oorspronkelijk net als Arabieren afkomstig uit het Midden Oosten ze zijn dus getint en Afrikanen zijn niet getint maar donker.
6. Hoe komt dat je elke profeet volgens jou zwart is terwijl God alle mensen heeft geschapen en zijn Wet aan de mens bracht ongeacht kleur of afkomst dat in tegenstrijd is met jou prediking dat de echte joden zwart zijn.

Ik kan jou niet meer serieus nemen omdat jij van jouw geloog een rassenkwestie maakt terwijl geloven er zijn om te overtuigen en niet om een vraag als ''was Jezus of Mozes zwart of wit?''

Als je de tijd neemt geschiedenis te onderzoeken, dan kom je al een aardig eind.

Hieronder een video lecture door Ken Biegeleisen. Kijk ernaar als je meer wilt weten over de diaspora van de Israelieten.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=T3tu5FmYnvo" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=T3tu5FmYnvo</a>
nameless
Guest
« Reply #25 on: 29-06-2012, 10:39:00 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar als ik het goed heb gelezen in de bijbel, is het wel weer toevallig dat Cham de stamvader van Afrikanen door zijn vader Noach is vervloekt. Deze deed dat omdat Cham was gaan klikken dat hun pa naakt lag nadat hij zich laveloos had gezopen. Hij had hun vader niet bedekt maar de twee anderen zonen wel.
gam
Guest
« Reply #26 on: 29-06-2012, 11:27:50 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Maar als ik het goed heb gelezen in de bijbel, is het wel weer toevallig dat Cham de stamvader van Afrikanen door zijn vader Noach is vervloekt. Deze deed dat omdat Cham was gaan klikken dat hun pa naakt lag nadat hij zich laveloos had gezopen. Hij had hun vader niet bedekt maar de twee anderen zonen wel.

Dan wat als Pa naakt lag elke man heeft toch een tollie elke vrouw een pola. Dan wat! Alsof mensen vanaf het begin gekleed rondliepen met MPP al die kaolo religieteksten uit dat MABONGBONG boek.

bovendien Sinds wanneer zijn Dronke mensen zijn bij hun positieven.
nameless
Guest
« Reply #27 on: 29-06-2012, 11:47:58 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

TSSJt, doe effe rustig man of vrouw. Het gaat mij in deze hierom, dat er weer eens wordt beweerd dat de zwarte mens weer eens als slecht wordt afgeschilderd als je weet dat Cham een van de zonen van Noach was. Zoals ik al zei, hij is stamvader van alle afrikanen .
Weet je door te lezen kom je veel te weten en niet alleen de bijbel . En ook niet niet klakkeloos alles aannemen dat is ook een van die dingen dus TSJSST.
Hebrew
Guest
« Reply #28 on: 29-06-2012, 23:08:31 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

Cham  was niet vervloekt, maar zijn jongste zoon Kanaän (Gen. 9:25). De "Cham is vervloekt" fabel komt rechtstreeks uit de Talmoed en wordt door de Bijbel niet gesteund.

Afrikanen is een misnomer om alle gekleurde volkeren te categoriseren als afstammelingen van Cham. Ook dit is rabbinische propaganda. 

Ham, youngest son of Noah, born probably about 96 years before the flood and one of eight persons to live through the flood. He became the progenitor of the DARK races. Not the Negroes, but the Egyptians, Ethiopians, Lybians & Canaanites.
 - Zondervan's Bible Dictionary

Hoe graag de "neger" zich ook Afrikaans wilt voelen, hij is het niet. De Hamitische volkeren - d.w.z. de b o k o e s, somaliërs, eritreërs, ethiopiërs, etc. weten dit ook, behalve de "neger" zoekt n.a.v. de stigmatisering van de term Afrikaan, m.n. aangeleerd door de slavenmeester, nog steeds zijn roots bij de kinderen van Cham, terwijl hij in werkelijkheid afstamt van Shem. De "neger" kan niet afstammen van Jafet, omdat Jafet de voorvader is van de europeanen of witte volkeren.

In de Bijbel wordt duidelijk weergegeven hoe zowel Jozef, Mozes als de kinderen van Israel worden aangezien voor Egyptenaren, terwijl ze allemaal afstammen van Shem en niet van Cham. (Gen. 42:7-8, Gen. 50:11, Exo. 2:16-21)

Bovendien staan er in Deuteronomium 28 nog veel meer vervloekingen die geen betrekking hebben op Cham of zijn nakomelingen, maar op de Israelieten. In vers 46 staat zelfs dat deze vervloekingen een teken en wonder zullen zijn op het nageslacht van Israel. Een teken en wonder omdat deze vervloekingen duidelijk maken wie de Israelieten zijn en geven ze aan dat de Eeuwige ZIJN volk heeft onderworpen aan deze vervloekingen, omdat Israel het eeuwige verbond heeft geschonden door ZIJN wet ongehoorzaam te zijn. Zolang Israel ongehoorzaam blijft, zal het volk Israels verstrooid zijn onder de heidense volkeren, zoals vandaag de dag nog steeds het geval is.
inhoud? waar?
Guest
« Reply #29 on: 01-07-2012, 18:33:41 - GMT-1 »
Reply with quoteQuote

waar is het boek van de zwarte joden? het boek(oude of nieuwe testament) heeft de witmang geleverd aan de blakamang die daarna met zwarte verf heeft ingekleurd? je ziet de zwarten in amerika ook zoiets doen, black jesus black moses black mohamed! het gaat niet meer over de inhoud maar over het uiterlijk!

@hebrew, heb je niets anders te doen dan constant hetzelfde te herhalen?
Pages: 1 [2] 3 4 5 6   Go Up
  Reply  |  Print  

Jump to: